Niin, mulla on tasan kaks kaveria. Kummallakin heistä on ns. omat piirit ja muita kavereita. Kelpaan olkapääksi kun menee huonosti mutta kaikki kiva tuntuu olevan niiden muiden kanssa. Minua ei esim. pyydetä bileisiin "miehen kavereita" kuulemma niissä. Tätä on jatkunut jo monta vuotta. Enää en jaksa tätä.. pari kertaa kun olisin itse tarvinnut todellakin tukea kavereilta niin sitä en ole saanut. Itse olen vuosien aikana aina pyytänyt kavereita mukaan menoon mutta he eivät minua..esim. menevät reissuun niiden muiden kavereiden kanssa. Musta tuntuu että oon roskis johon dumpataan kaikki paska ja paha olo, sitten lähdetään viettämään aikaa muiden kanssa.
Oon todella yksinäinen hetkittäin, mulla ei oo ku tuo poika alle 2v. Ei olla sen isän kanssa enää yhdessä. Sukulaiset ei pidä yhteyttä liiemmin. Mua ei edes se äiti pyydä shoppailemaan...Kelpaan kaikille vain jos parempaa ei ole tarjolla.
En ole ruma tai mitään mutta koulukiusattu olen ollut lähes koko kouluajan..siksi nuita kaverisuhteita on ollut hankala muodostaa enempää/ylläpitää. Se kiusaaminen jättää ihmiseen ikuisen jäljen. Tykkään muodista,vaatteista ja kaikesta hauskasta. Mutta paha se on kotona pojan kanssa saada uusia kavereita. Työpaikoistakaan en ole saanut yhtään pysyvää kaveria. Vaikka mua työkuvioissa pidetään iloisena ja luotettavana työkaverina. En vaan osaa tätä.