4n äiti
aijaa. miksi pitäisi kaikkien jaksaa monta lasta? minusta on hienoa, jos joku sanoo suoraan, että yksi lapsi riittää. kunnioitan jokaisen päätöksiä.
totta, kun palstaa lukee, niin hyvin ymmärtää miten äidit on niin väsyneitä ja kiukkuisia ja eivät jaksa niitä lapsia. ei sitä jaksa , jos pilkkua nussii. pitää opetella elämään silleen vähä boheemisti. niin jaksaa vaikka kymmenen lasta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lastenhoidosta saa tasan niin vaikeaa kuin itse haluaa.ei kaiken tarvi olla pilkulleen ja joka risausta hyysätä.
Luuletko, etten tuota voi ymmärtää, ettei se sovi kaikille. Olenhan se jo monesti sanonut. Sekihän on ihan makuasia ja siitä on turha kiistellä, mutta pointti ei ollut ihan siinä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ei sun tarvi mua ymmärtääkään ap.
Mun asenteeseen ei sovi suurperhe, siis niin että se olis mun se perhe.
:flower: Aivan. Ei kaikkien tarvitse haluta kymmentä lasta, mutta jaksamista voisi saada rutkasti lisää, kun kurkkaisi sinne peiliin vaikka vähäsen...Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:totta, kun palstaa lukee, niin hyvin ymmärtää miten äidit on niin väsyneitä ja kiukkuisia ja eivät jaksa niitä lapsia. ei sitä jaksa , jos pilkkua nussii. pitää opetella elämään silleen vähä boheemisti. niin jaksaa vaikka kymmenen lasta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lastenhoidosta saa tasan niin vaikeaa kuin itse haluaa.ei kaiken tarvi olla pilkulleen ja joka risausta hyysätä.
No en todellakaan jaksanut lukea koko ketjua, vastasin siis vain tuohon aloitusviestiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Luuletko, etten tuota voi ymmärtää, ettei se sovi kaikille. Olenhan se jo monesti sanonut. Sekihän on ihan makuasia ja siitä on turha kiistellä, mutta pointti ei ollut ihan siinä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ei sun tarvi mua ymmärtääkään ap.
Ei sinun tarvi mitään muuttaa, jos olet tyytyväinen siihen, mitä sinulla nyt on ja miten elät! Mutta jos tulet itkemään, kuinka kamala sinun lapsi on ja et siitä syystä uskalla enää hankkia yhtä lisää, niin se on kyllä ihan hevonkukkua...sitä tarkoitan. En siis sano, että PITÄISI hankkia lisää, vaan että mistä syystä sen toisen jättää tekemättä...........Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No en todellakaan jaksanut lukea koko ketjua, vastasin siis vain tuohon aloitusviestiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Luuletko, etten tuota voi ymmärtää, ettei se sovi kaikille. Olenhan se jo monesti sanonut. Sekihän on ihan makuasia ja siitä on turha kiistellä, mutta pointti ei ollut ihan siinä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ei sun tarvi mua ymmärtääkään ap.
Ok.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No en todellakaan jaksanut lukea koko ketjua, vastasin siis vain tuohon aloitusviestiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Luuletko, etten tuota voi ymmärtää, ettei se sovi kaikille. Olenhan se jo monesti sanonut. Sekihän on ihan makuasia ja siitä on turha kiistellä, mutta pointti ei ollut ihan siinä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ei sun tarvi mua ymmärtääkään ap.
Kaikki eivät halua alkaa elää "boheemisti". Jollain hyvän elämänlaadun ja lasten kasvatuksen kriteerit ovat erilaiset. Vaaditaan itseltä ja lapsilta vähän enemmän kuin että ollaan miten sattuu ja tehdään kaikki helpoimman kautta, jotta voimme panostaa lasten määrään.Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:totta, kun palstaa lukee, niin hyvin ymmärtää miten äidit on niin väsyneitä ja kiukkuisia ja eivät jaksa niitä lapsia. ei sitä jaksa , jos pilkkua nussii. pitää opetella elämään silleen vähä boheemisti. niin jaksaa vaikka kymmenen lasta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lastenhoidosta saa tasan niin vaikeaa kuin itse haluaa.ei kaiken tarvi olla pilkulleen ja joka risausta hyysätä.
Minun pointtini ei ollut lasten määrässä. *sadasviideskymmenes kerta*Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:Kaikki eivät halua alkaa elää "boheemisti". Jollain hyvän elämänlaadun ja lasten kasvatuksen kriteerit ovat erilaiset. Vaaditaan itseltä ja lapsilta vähän enemmän kuin että ollaan miten sattuu ja tehdään kaikki helpoimman kautta, jotta voimme panostaa lasten määrään.Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:totta, kun palstaa lukee, niin hyvin ymmärtää miten äidit on niin väsyneitä ja kiukkuisia ja eivät jaksa niitä lapsia. ei sitä jaksa , jos pilkkua nussii. pitää opetella elämään silleen vähä boheemisti. niin jaksaa vaikka kymmenen lasta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lastenhoidosta saa tasan niin vaikeaa kuin itse haluaa.ei kaiken tarvi olla pilkulleen ja joka risausta hyysätä.
Voi tätä lukutaidottomuuden määrää...siis joo. En jaksa enää sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:mutta siitä en ole samaa mieltä että kaikkien pitäisi suurperhettä alkaa väsäämään. Jos ei halua, niin ei halua. Ihmiset on eri tyyppisiä, joillekin sopii suurperhe, joillekin ei toivoisi sitä ensimmäistäkään. Näin rumasti sanottuna.
Minä EN siis lukenut koko 10 sivun vääntöä, selvennykseksi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voi tätä lukutaidottomuuden määrää...siis joo. En jaksa enää sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:mutta siitä en ole samaa mieltä että kaikkien pitäisi suurperhettä alkaa väsäämään. Jos ei halua, niin ei halua. Ihmiset on eri tyyppisiä, joillekin sopii suurperhe, joillekin ei toivoisi sitä ensimmäistäkään. Näin rumasti sanottuna.
Arvelinkin. Mutta löydät varmaan pointtini 10 kertaa joka sivulta...Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Minä EN siis lukenut koko 10 sivun vääntöä, selvennykseksi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voi tätä lukutaidottomuuden määrää...siis joo. En jaksa enää sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:mutta siitä en ole samaa mieltä että kaikkien pitäisi suurperhettä alkaa väsäämään. Jos ei halua, niin ei halua. Ihmiset on eri tyyppisiä, joillekin sopii suurperhe, joillekin ei toivoisi sitä ensimmäistäkään. Näin rumasti sanottuna.
No mulle ei vielä auennut ap se sun todellinen pointti...vaikka lueskelin tota huttua läpi..Alkuperäinen kirjoittaja ..:Vaan siinä, että jos jo on esim. kaksi lasta niin ne ei voi olla niin vaikeita, etteikö niitä jaksais/sitä kakkosta jaksais? Vai mikä se pointti oli?
Mä vatasinkin viestiin, jonka näet lainauksena ennen viestiäni.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minun pointtini ei ollut lasten määrässä. *sadasviideskymmenes kerta*Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:Kaikki eivät halua alkaa elää "boheemisti". Jollain hyvän elämänlaadun ja lasten kasvatuksen kriteerit ovat erilaiset. Vaaditaan itseltä ja lapsilta vähän enemmän kuin että ollaan miten sattuu ja tehdään kaikki helpoimman kautta, jotta voimme panostaa lasten määrään.Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:totta, kun palstaa lukee, niin hyvin ymmärtää miten äidit on niin väsyneitä ja kiukkuisia ja eivät jaksa niitä lapsia. ei sitä jaksa , jos pilkkua nussii. pitää opetella elämään silleen vähä boheemisti. niin jaksaa vaikka kymmenen lasta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lastenhoidosta saa tasan niin vaikeaa kuin itse haluaa.ei kaiken tarvi olla pilkulleen ja joka risausta hyysätä.
Sen enempää kahlaamatta, onko se pointti se, ettei saisi valittaa yhden tai kahden lapsen kanssa, että on niin raskasta ettei halua lisää?Alkuperäinen kirjoittaja ..:No mulle ei vielä auennut ap se sun todellinen pointti...vaikka lueskelin tota huttua läpi..Alkuperäinen kirjoittaja ..:Vaan siinä, että jos jo on esim. kaksi lasta niin ne ei voi olla niin vaikeita, etteikö niitä jaksais/sitä kakkosta jaksais? Vai mikä se pointti oli?