K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei se nyt haittaa, vaikka joku sitä ihmettelisi, olen kai vain sitten vaihtelun haluinen ja tykkään, että siellä on niin erilaisia kappaleita. Mutta oli siellä kympin joukossa lisäksi muistaakseni myös Vse kar vem ja Vem da gres vanhoista lisäksi, en vain muista kuin ton top 6 asti järjestyksen.
Mä olen se joka kysyi, enkä ihmetellyt yhtään. Se oli vaan toteamus. Mä itsekin tykkään tuosta uudesta levystä paljon. En tajua miksi jotkut hyökkäilee toisten ihan neutraalien kommenttien kimppuun tuolla tavalla. En tarkoita siis sinua, vaan tuota toista.

vierailija
Mä olen se joka kysyi, enkä ihmetellyt yhtään. Se oli vaan toteamus. Mä itsekin tykkään tuosta uudesta levystä paljon. En tajua miksi jotkut hyökkäilee toisten ihan neutraalien kommenttien kimppuun tuolla tavalla. En tarkoita siis sinua, vaan tuota toista.
Hyökkäilijät ovat itse ilkeitä, muista pahaa ajattelevia ihmisiä ja reagoivat siksi kaikkeen kysymiseen noin.

vierailija
”Ehkä se suurin ihastus, joka saa hänet pysähtymään, on vielä kokematta.”
Ihan Bojanin vastuulle pistit asian.
Ei tuo ole minun kirjoittama kommentti. Kerroin vain mielipiteeni asiasta ja olen sitä mieltä, että tulkitsit kyseisen kommentin väärin. Selvästi kyseinen kommentoija kirjoittaa siinä, että ihastumiset eivät ole edenneet mihinkään syystä tai toisesta.

Yhteistyössä