"Lilja"
Anoppini todellakin asettuu poikansa puolelle,edellisellä kerralla kun erottiin ja kattilat meni jakoon oli anoppi sitä mieltä että hänen pojalla on oikeus viedä suurin osa kamoista mukanaan ja sillä ei ole väliä nukunko minä vauvan kanssa lattialla-nukuttiin 5 yötä sijauspatjalla koska sänkyä ei ollut. Mieheni muutti aikoinaan minun ja isompien lasten kotiin jossa kaikki oli valmiina,kun ero koitti kaikki mitä yhdessä uusittiin huonekaluja ja muita härveleitä(minun ehjät mutta jo vanhemmat kamat meni roskiin) mieheni ja anoppi olivat sitä mieltä että kaikki yhdessä hankitut kuuluvat miehelleni ja minun yksin ostamat mulle- en tapellut vaan annoin kaiken ja ostin meille uuudet(kiva on tavaramäärä nyt) jotakin positiivista. Taidankin ottaa neuvostasi vaarin,harmittaa vaan kovasti isompien puolesta kun ovat reissua niin odottaneetAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28783854:Jep, tilanne voi hyvinkin olla nyt tuo. Mutta entä sen jälkeen, jos te eroatte ja anoppisi asettuu poikansa puolelle? Ihan liian usein näkee näitä tapauksia, joissa "sukulaiset" katoavat eron myötä ja lapset on ihmeissään, kun sukulaisuussuhde katkeaa. Vaikka anoppisi ko nimitystä haluaisikin lastesi käyttävän, niin sinä voit kuitenkin sanoa, että on parempi, jos kutsuvat anoppiasi vain etunimeltä.