Nyt keittää niin yli!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tuossa sinun tapauksessa AP tekisin itse niin että en anoppia laskisi kotiini vaan laittasin vauvan anoppilaan mihesi kaa mummia tapaamaan.

400 kilometrin päähän pieni vauva joka kentie rintaruokinnalla?

kerkee se anoppi nähdä lasta myöhemminkin. Tarviiko sen HETI nähdä kun syntyy kerran 400km on välimatkaa.

No mä en kyllä lähtis evakkoon kotoani että joku ihminen jota en voi sietää pääsee pällistelemään mun lasta. Piste! Lapsi kulkis mun mukana niin kauan että on riittävän iso lähtemään mummolaan isän kanssa.

Mutta minusta on ihan älytöntä, että KAKSI AIKUISTA (?) ihmistä voi tuhota välinsä niin että tuohon tilanteeseen on ajauduttu. Eikö mitään sopua voisi olla mahdollista saada aikaiseksi? Ts. mikä on syy että teillä on menneet välit tuohon pisteeseen?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
OLisi kiva tietää miksi välit ovat menneet. Lähinnä siksi, että mikä on ollut sellainen syy, että sinä et halua tavata anoppia mutta mies edelleen lasten kanssa haluaa.

Tämä on pitkä tarina. Menimme vuosi sitten naimisiin ja välit siihen asti olivat hyvät. En tiedä onko anoppi teeskennellyt kaikki nämä vuodet ennen tuota hetkeä. Hän kuitenkin antoi meille häälahjaksi paksun päiväkirjan,oikein kauniissa paketissa vielä. Ensin ajattelin että vitsit miten ihana ja persoonallinen lahja,kunnes..aloin sitä lukea. Anoppi oli pitänyt minun ja miehen elämästä päiväkirjaa ihan päivämäärien tarkkudella ja kirjoittanut muistiin KAIKKI hänen mielestään huonot asiat jotka olemme tehneet mukamas väärin. Hän vertaili minua miehen eksään aika karskein sanakääntein ja kysyi monta kertaa tekstissään että mikä "Piiassa" oli vikana kun piti vaihtaa tuollaiseen luuseriin. Anoppi oli joskus aikoinaan kaivanut miehen ja exän roskiksesta kondomin käärepaperin ja tallettanut sen "muistona" kirjekuoreen miehelle. Tämän kirjekuoren hän antoi tämän päiväkirjan mukana. Kirjassa haukuttiin tapaani olla äiti,jopa lapsen nimivalintaa. Ammattiani,pukeutumistyyliäni,perhettäni.. Kuinka moni haluaisi olla tämmöisen ihmisen kanssa tekemisissä joka kykenee tekemään tälläistä omalle pojalleen ja tämän perheelle?? Kysynpähän vaan.

Ja sun miehesi ei ole millänsäkään tuosta anopin "tempauksesta"?

Kyllä mulla menisi varmaan välit mieheenkin jos mies painaisi tuollaisen villaisella.

Tuossa sinun tapauksessa AP tekisin itse niin että en anoppia laskisi kotiini vaan laittasin vauvan anoppilaan mihesi kaa mummia tapaamaan.

kerkee se anoppi nähdä lasta myöhemminkin. Tarviiko sen HETI nähdä kun syntyy kerran 400km on välimatkaa.

Jotkuthan imettää vielä 1-vuotiastakin. Anoppiko ei saisi nähdä lapsenlastaan vuoteen?

No hohhooijaa, en uskaltais antaa vauvaa mielenterveysongelmaiselle edes hetkeksi. Saati et itse olisin poissa. Joutuu mummeli nyt odottamaan et vauva kasvaa kyläilyikään.

Lakikin sanoo näin että isovanhemmilla ei ole oikeuksia lapsenlapseensa.

Moraali sanoo, ettei miestä voi vaatia katkasemaan välejä äitiinsä ja että jos mies haluaa, että lapset tapaavat hänen äitiään, vaimolla ei ole siihen nokan koputtamista. Itse olisin potkinut moisen akan jo pihalle, kun yrittä haitata lasten ja isovanhempien välejä. Kertoo paljon naisen luonteesta.

Jotkuthan imettää vielä 1-vuotiastakin. Anoppiko ei saisi nähdä lapsenlastaan vuoteen?

No se on ollut anopin ihan ikioma valinta minkä seuraukset pitää vaan kestää. Olisihan hän voinut käyttäytyä niin kuin normaalit terveet aikuiset käyttäytyy ja säilyttää välit miniäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:

Moraali sanoo, ettei miestä voi vaatia katkasemaan välejä äitiinsä ja että jos mies haluaa, että lapset tapaavat hänen äitiään, vaimolla ei ole siihen nokan koputtamista. Itse olisin potkinut moisen akan jo pihalle, kun yrittä haitata lasten ja isovanhempien välejä. Kertoo paljon naisen luonteesta.

Kyllä tässä se luonnehäiriöinen on se anoppi ja mies on kyllä yksi tohveli ja edelleen napanuorassa jos ei ota vaimonsa puolta tuossa asiassa.

OLisi kiva tietää miksi välit ovat menneet. Lähinnä siksi, että mikä on ollut sellainen syy, että sinä et halua tavata anoppia mutta mies edelleen lasten kanssa haluaa.

Tämä on pitkä tarina. Menimme vuosi sitten naimisiin ja välit siihen asti olivat hyvät. En tiedä onko anoppi teeskennellyt kaikki nämä vuodet ennen tuota hetkeä. Hän kuitenkin antoi meille häälahjaksi paksun päiväkirjan,oikein kauniissa paketissa vielä. Ensin ajattelin että vitsit miten ihana ja persoonallinen lahja,kunnes..aloin sitä lukea. Anoppi oli pitänyt minun ja miehen elämästä päiväkirjaa ihan päivämäärien tarkkudella ja kirjoittanut muistiin KAIKKI hänen mielestään huonot asiat jotka olemme tehneet mukamas väärin. Hän vertaili minua miehen eksään aika karskein sanakääntein ja kysyi monta kertaa tekstissään että mikä "Piiassa" oli vikana kun piti vaihtaa tuollaiseen luuseriin. Anoppi oli joskus aikoinaan kaivanut miehen ja exän roskiksesta kondomin käärepaperin ja tallettanut sen "muistona" kirjekuoreen miehelle. Tämän kirjekuoren hän antoi tämän päiväkirjan mukana. Kirjassa haukuttiin tapaani olla äiti,jopa lapsen nimivalintaa. Ammattiani,pukeutumistyyliäni,perhettäni.. Kuinka moni haluaisi olla tämmöisen ihmisen kanssa tekemisissä joka kykenee tekemään tälläistä omalle pojalleen ja tämän perheelle?? Kysynpähän vaan.

Ja sun miehesi ei ole millänsäkään tuosta anopin "tempauksesta"?

Kyllä mulla menisi varmaan välit mieheenkin jos mies painaisi tuollaisen villaisella.

Usko pois,ollaan monta kertaa miehen kanssa tästä yhteen otettu. Mies oli alussa myös tosi vihainen,eikä hänkään äitinsä tekoa ymmärrä saati hyväksy. Mies on kuitenkin kyennyt antamaan äidilleen anteeksi,mutta ei ymmärrä sitä että mä en kykene. Tämä on tällä hetkellä isoin avioliittoamme painava yksittäinen ongelma :/

Huh huh :o No joo, tuollaista on vaikea unohtaa. Eikä anteeksikaan ole helppo antaa, jos toinen ei edes ole pahoillaan. Mielestäni miehen pitäisi kyllä ymmärtää tässä sinua. Edelleen olen sitä mieltä, että puhuminen auttaisi, mikäli anoppikin on siihen suostuvainen. Jos ei onnistu, niin vanha järjestely saa riittää ja miehesi vie vauvan mummolaan sitten vasta, kun se vauvan iän huomioon ottaen on sopivaa.

ei olisi anopilla mitään asiaan tuollaisen jälkeen meille |O Ei todellakaan. Ihan sairas! Mies voi mennä esikoisen kanssa ja vauva pääseee mukaan sitten kun on pulloruokinnassa ja kykenee olla erossa.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:

Luitko mun kertomuksen välien rikkoutumisesta? Mitä se sun mielestä kertoo anopin luonteesta,vai edelleenkö minussa on vika?

miun anoppi ei ole nähnyt nuorinta lastenlastaan ollenkaan,ikää nyt 3kk. 2vuotiasta kerran viime keväänä,ja sitä ennen kerran autossa nukkumassa. 5vuotiasta ja 7vuotiasta kerran viime vuonna....

Yhteistyössä