Muistakaa sitten että kun joku raiskaa teidät makaatte vain kiltisti jalat levällään.Alkuperäinen kirjoittaja *:PEESI! KIITOS! AMEN!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väkivaltaa ei ratkaista väkivallalla.
Muistakaa sitten että kun joku raiskaa teidät makaatte vain kiltisti jalat levällään.Alkuperäinen kirjoittaja *:PEESI! KIITOS! AMEN!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väkivaltaa ei ratkaista väkivallalla.
Ja tässä on puuttumisen tulos? Päiväkoti ei voi puuttua teidän puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Olen 100% varma että päiväkoti on puuttunut asiaan.Alkuperäinen kirjoittaja xxxx:Lastensuojeluun ilmoitus, kertomasi perusteella lapsella on vakavia käytöshäiriöitä.
Ne johtuvat yleensä kotioloista. Eli olisi hyvä jos tämä lapsi saisi apua ja sitä kautta muutkin.
Eikä pysty puolustautumaan pienempäänsä muutoin kuin väkivallalla?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:5 v.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Minkäikäinen se toinen lapsi on?
Ja mun tyttö on 6½ v.
Oikein, turpaan vaan armottaAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ja käskin tempaista vieläpä oikein lujaa :saint: jos se taas hyökkii päälle.
On se nyt oikeesti prkl kun yksi ja sama ongelmatapaus AINA käy tytön päälle |O
Juu, ollaan juteltu lapsen vanhemmille (tai siis äidille), ja yritetty vaikka mitä, mutta 1½ v tätä skeidaa on kestetty ja nyt alkaa tosissaan tuntua siltä, että mikään fiksu keino ei toimi. Kun tyttö leikkii pihassa kavereiden kanssa, ryntää tämä lapsi heti kimppuun miekan, kepin, pyöränpumpun tms kera.
Vähänkö toivon että ne muuttaisi pois.
Tätä mä olen tuon tytön kohdalla miettinytkin ja kunhan aika on kypsä, niin kerron että tekee ihan mitä tahansa puolustautuakseen tuollaiselta.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Muistakaa sitten että kun joku raiskaa teidät makaatte vain kiltisti jalat levällään.Alkuperäinen kirjoittaja *:PEESI! KIITOS! AMEN!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väkivaltaa ei ratkaista väkivallalla.
Touché.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Muistakaa sitten että kun joku raiskaa teidät makaatte vain kiltisti jalat levällään.
Onhan tuo karkuun juossut, yms, mutta kun mun tytölläkin on oikeus olla pihassa ilman että yksi pässi on koko ajan kimpussa. Tähän asti tyttö on ollut lyömättä takaisin, kertonut mulle/lapsen äidille, jne.Alkuperäinen kirjoittaja *:Eikä pysty puolustautumaan pienempäänsä muutoin kuin väkivallalla?
Tai toisinpäin musta jos nainen ensin tahallaan ärsyttää ja käy fyysisesti kimppuun ni kyllä mies saa lyödä takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mut saako nainen lyödä takas, jos mies lyö ensin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näiden tämmöisten kommenttien laukojien mielestä on itseasiassa ihan oikein, että esim mies hakkaa vaimoaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä on fiksua porukkaa taas liikenteessä!
Saman olisin sanonut kuin ap :flower:
Kyseessä ei ole pentu, vaan lapsi, eikä kyse tod.näköisesti ole kurittomasta lapsesta keneen raukkavanhemmat ei saa otetta, vaan lapsiuhrista kenelle on tapahtunut jotain niin kauheaa että hän käyttäytyy tällä tavoin.Alkuperäinen kirjoittaja sj:Tollanen pentu pois vanhemmiltaan, jos ne ei saa siihen kuria! Voi helvetti, mitäköhän siitä tulee isompana, varmaan just näitä jotka porukalla kiduttaa nuorempaansa :/
Entä jos sen lapsen äiti antaa itselleen luvan lyödä sinun lastasi? Kun nämä asiat nyt eivät aina mene kuin elokuvissa.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ja käskin tempaista vieläpä oikein lujaa :saint: jos se taas hyökkii päälle.
On se nyt oikeesti prkl kun yksi ja sama ongelmatapaus AINA käy tytön päälle |O
Juu, ollaan juteltu lapsen vanhemmille (tai siis äidille), ja yritetty vaikka mitä, mutta 1½ v tätä skeidaa on kestetty ja nyt alkaa tosissaan tuntua siltä, että mikään fiksu keino ei toimi. Kun tyttö leikkii pihassa kavereiden kanssa, ryntää tämä lapsi heti kimppuun miekan, kepin, pyöränpumpun tms kera.
Vähänkö toivon että ne muuttaisi pois.
Tää esimerkki kyl menee nyt sori vaan vähän ääripäähän,eikös nyt puhuttu lapsista.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Muistakaa sitten että kun joku raiskaa teidät makaatte vain kiltisti jalat levällään.Alkuperäinen kirjoittaja *:PEESI! KIITOS! AMEN!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väkivaltaa ei ratkaista väkivallalla.
No ei toikaan kyllä ole mikään hyvä käyttäytymismalli. Siis opettaa niin, että jos sua eka lyödään niin lyöt takas.Ikävä kyllä ei se siihen jää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:SooSoo, ei väkivalta ole mikään ratkaisu! Paasaa palstan täydelliset kukkiset.
Vitut! TAKAISIN SAA LYÖDÄ JA ITSEÄÄN PUOLUSTAA JOS SUA TEMPAISTAAN EKA! Piste.
ehkä sun tyttö voisi huutaa sille niin lujaa kuin kurkusta lähtee? tai sitten sinä se on ehdottomasti parempi kuin se, että sinun tyttösi löisi toista ihmistä.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä oon miettinyt sitäkin, että koska puhe ei tehoa, niin entä jos huutaisin kurkku suorana sille ja pelottelisin puolikuoliaaksi... :snotty:
Ei, en mä sellaiseen lähtisi kuitenkaan.
No daa, eiköhän se oo jo antanut tavallaan?Alkuperäinen kirjoittaja ?:Entä jos sen lapsen äiti antaa itselleen luvan lyödä sinun lastasi? Kun nämä asiat nyt eivät aina mene kuin elokuvissa.
Kokeillaan siis sitä ekanaAlkuperäinen kirjoittaja lai-ne:ehkä sun tyttö voisi huutaa sille niin lujaa kuin kurkusta lähtee? tai sitten sinä se on ehdottomasti parempi kuin se, että sinun tyttösi löisi toista ihmistä.
Kokeillaan siis sitä ekanaAlkuperäinen kirjoittaja lai-ne:ehkä sun tyttö voisi huutaa sille niin lujaa kuin kurkusta lähtee? tai sitten sinä se on ehdottomasti parempi kuin se, että sinun tyttösi löisi toista ihmistä.
Mikset tee mitään fiksua???Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä oon miettinyt sitäkin, että koska puhe ei tehoa, niin entä jos huutaisin kurkku suorana sille ja pelottelisin puolikuoliaaksi... :snotty:
No mielummin se kun että opetat lastas lyömään!Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä oon miettinyt sitäkin, että koska puhe ei tehoa, niin entä jos huutaisin kurkku suorana sille ja pelottelisin puolikuoliaaksi... :snotty:
Mä en ole ikinä lyönyt ketään. Mutta lyön, jos koen sen tarpeelliseksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai toisinpäin musta jos nainen ensin tahallaan ärsyttää ja käy fyysisesti kimppuun ni kyllä mies saa lyödä takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mut saako nainen lyödä takas, jos mies lyö ensin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näiden tämmöisten kommenttien laukojien mielestä on itseasiassa ihan oikein, että esim mies hakkaa vaimoaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä on fiksua porukkaa taas liikenteessä!
Saman olisin sanonut kuin ap :flower:
Milläs sitten ratkaistaan, jos puhe ei tehoa? Tää on niin klisee tulla kommentoimaan jotain tällasta, eikä antaa mitään järkevää ratkaisua sen takaisin lyömisen sijaan.Alkuperäinen kirjoittaja *:PEESI! KIITOS! AMEN!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väkivaltaa ei ratkaista väkivallalla.