Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
lapsi joka on jatkuvasti tuollainen ei kuitenkaan lopeta sitä, kun joku häntä mottaa. jos lapsi on tuollainen kuin kerroit, hän mottaa tyttöäsi tämän jälkeen sitä innokkaammin, tyttösi kanssahan pääsee sitten tappelemaan. sitähän lapsi kai hakee.
Minä taas luulen, että tuolle tekisi ihan hyvää tajuta, että häntäkin voidaan lyödä jos hän lyö...ja ylipäätään tajuta, että hän ei ole se joka tätä maailmaa määrää.
mun mielestä kenenkään ei tarvitse kokea lyömistä (ja voi olla aika todennäköistä että tämä teidän pihan terrorisoija on nimenomaan sitä kokenutkin). ymmärrän kyllä mitä haet tässä takaa mutta en silti hyväksy, että sinä tai joku muu opetatte lapsianne lyömään toista ihmistä. voin myös kertoa, että kun lapsesi lyö takaisin, voi toinen lyödä häntä vielä lujempaa jne.
en koskaan kehottaisi lastani tappeluun.
Onko sulla jotenkin vaikeata ymmärtää että yleensä siinä käykin niin että kun toinen puolustautuu niin kiusaaminen ei enää olekaan niin kivaa?
Että kun itse saa turpaansa niin ei enää mene ainakaan sitä tiettyä lasta kiusaamaan.
Mua on kouluaikana ekalla luokalla hakattu päivittäin luokan kahden pojan toimesta, olin luokan kolmanneksi pienin eli todella pikkuinen.
Jonkin aikaa otin turpaani huolella kun aluksi en uskaltanut puolustautua kun pelkäsin että tulevat molemmat samaan aikaan hakkaamaan.
Kunnes eräänä päivänä, sain tarpeekseni, lopetin kyyristelyn ja löin poikaa niin kovaa mahaan kuin pystyin, kun hän kumartui kivusta iskin nyrkillä naamaan niin monta kertaa kuin ehdin ennenkuin sen kaveri tuli apuun.
Usko tai älä, mua ei enää ikinä kiusattu fyysisesti kouluaikana. Maine kiiri edellä ja jokainen tiesi että turpaan tulee jos tulee mua kiusaamaan.
Sä olet lai-ne varmaan ainoa lapsi? Mulla taasen vuoden nuorempi pikkusisko jonka kanssa tapeltu pienenä todella paljon, joten tiedän asiasta jonkun verran.