Hyvä lasten on nähdä, mistä liha tulee jos sitä meinaavat syödä. Tekopyhää sellainen, että että syödään lihaa ja sitten vingutaan teurastuskuvia nähdessä.
Pitäisikö lasten saada nähdä seksikuviakin, että tietävät, miten lapsia tehdään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvä lasten on nähdä, mistä liha tulee jos sitä meinaavat syödä. Tekopyhää sellainen, että että syödään lihaa ja sitten vingutaan teurastuskuvia nähdessä.
Pitäisikö lasten saada nähdä seksikuviakin, että tietävät, miten lapsia tehdään?
Harrastavatko he seksiä vs syövät lihaa?
Harrastavatko lapset teurastusta?
Ei mun mielstä kaikkien tarviikaan teurastusta nähdä, mutta kyllä lastenkin pitää tietää mistä se liha tulee. Ja miten. Ei se vaan ilmesty siihen lautaselle "jostain".
Ja mä en ole edes tolle alle 4v. selittänyt mitään haikarajuttuja vaan kertonut miten lapsia tehdään. Silleen lapsentasoisesti kuitenkin.
Lapset ei ole idiootteja niin mä en ymmärrä miksi niille pitäisi puhua kuin idiooteille.
Jep. En ymmärrä miksi lapsen pitäis nähdä teurastusta, koska en itsekään katsele semmosta mistään hinnasta.
Ainakin meidän nelivuotiaalle on annettava selitys että minne se possu hävisi ja mitä tapahtui lampaille. Itse teurastukseen ei tule mukaan, mutta hyvin luultavasti näkee ruhonleikkuut jne. Konkretisoituu se, mitä niille eläimille tapahtui ja miksi.
Syötkö sä lihaa?
Itsehän ajattelen niin, että joka lihaa syö, täytyisi itse pystyä se teurastamaankin. Ja minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaaEipä ole vaarinikaan vaurioitunut, vaikka on lapsesta asti ollut verta vatkaamassa kun siat lahdattiin.
En syö.
En minäkään syö muuta kuin itse tapettua, riistaa tai naapurin omateurastamaa.
Tehokasvatettua en syö. Mä tykkään eläimitä ja musta niillekin kuuluu hyvä elämä ja armollinen loppu.
Ihan hyvä sitten.
En siltikään ymmärrä miksi kenenkään pitäs katsella teurastusta.
Se on vaikea oppia tekemään ilman käytännön oppia. Ja mitä vanhempana sen aloittaa sitä hankalampaa se on. Mulle ainakin oli. Ekat kerrat teki vaikeeta kun en ole penskasta asti siihen tottunut, me kun ei asuttu maalla kun olin lapsi ja mummolassa ei ollut enää eläimiä. Isäni taas on oppinut sen vaarilta ja vaari isältään jne. ja kaikki on lapsesta asti olleet mukana jossain määrin. Isänikin on kouluikäisenä pessyt siansuolia ja ei ole ollut traumaattista. MAkkaratkin maistuivat kuulema herkullisilta kun oli omapesemiin suoliin tehty.