O
outo
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bb-fani:Meil 5 vuotias poika katsoo BB:n...
Oikeesti? Siis aivan älytöntä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Mä kun katoin pikkasen yli 19.00 hetken tota BB:tä, niin kyllä meillä lapsetkin sitä katsoivat.. Ja heillä ikää 4v ja 2½vee.. Ja mitä pahaa siellä olisi ettei lasten silmät kestä...??! Panohommat on nyt asia erikseen,mut ne vissiin tapahtuukin yöllä - sellaista en nyt lapsille näyttäiskään.
Mä jos jotain ohjelmaa katon, niin sitä saa myös lapsetkin katsoa. :attn: :wave: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Mä jos jotain ohjelmaa katon, niin sitä saa myös lapsetkin katsoa. :attn: :wave: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Jos lapset olisivat hereillä, niin saisivat kyllä katsella. Ei kävis kyllä mielessäkään että lapset siitä jotenkin vaurioituvat. Ovatkohan nuo talossa olevat ihmisetkin joskus nähneet BB:n kun käyttäytyvät noin vai onkohan tuo vaihe vaan lähes jokaisen käytävä läpi ennemmin tai myöhemmin... Vaikea uskoa että 6-vuotias kattois BB:tä ja lähtis yläkertaan ryyppäämään, puhumaan rivoja ja tumputtamaan![]()
näinAlkuperäinen kirjoittaja TaikaMetsä:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Jep