Minkä ikäiset teillä saavat katsoa BB:a?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallu -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kun katoin pikkasen yli 19.00 hetken tota BB:tä, niin kyllä meillä lapsetkin sitä katsoivat.. Ja heillä ikää 4v ja 2½vee.. Ja mitä pahaa siellä olisi ettei lasten silmät kestä...??! Panohommat on nyt asia erikseen,mut ne vissiin tapahtuukin yöllä - sellaista en nyt lapsille näyttäiskään.
Mä jos jotain ohjelmaa katon, niin sitä saa myös lapsetkin katsoa. :attn: :wave: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Mä kun katoin pikkasen yli 19.00 hetken tota BB:tä, niin kyllä meillä lapsetkin sitä katsoivat.. Ja heillä ikää 4v ja 2½vee.. Ja mitä pahaa siellä olisi ettei lasten silmät kestä...??! Panohommat on nyt asia erikseen,mut ne vissiin tapahtuukin yöllä - sellaista en nyt lapsille näyttäiskään.
Mä jos jotain ohjelmaa katon, niin sitä saa myös lapsetkin katsoa. :attn: :wave: =)

No juu...näin meilläkin...

Jos lapset olisivat hereillä, niin saisivat kyllä katsella. Ei kävis kyllä mielessäkään että lapset siitä jotenkin vaurioituvat. Ovatkohan nuo talossa olevat ihmisetkin joskus nähneet BB:n kun käyttäytyvät noin vai onkohan tuo vaihe vaan lähes jokaisen käytävä läpi ennemmin tai myöhemmin... Vaikea uskoa että 6-vuotias kattois BB:tä ja lähtis yläkertaan ryyppäämään, puhumaan rivoja ja tumputtamaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Jos lapset olisivat hereillä, niin saisivat kyllä katsella. Ei kävis kyllä mielessäkään että lapset siitä jotenkin vaurioituvat. Ovatkohan nuo talossa olevat ihmisetkin joskus nähneet BB:n kun käyttäytyvät noin vai onkohan tuo vaihe vaan lähes jokaisen käytävä läpi ennemmin tai myöhemmin... Vaikea uskoa että 6-vuotias kattois BB:tä ja lähtis yläkertaan ryyppäämään, puhumaan rivoja ja tumputtamaan :whistle:

:laugh: :laugh: :laugh:

Meillä lapset ei sitä kato. Ohjelman alussa kättä väännettiin asiasta ja 7.v tyttö tokas mulle, et onneks ollaan isillä joka toinen vkl, et voidaan kattoo BB.
No, sanoin tästä exälle ja se vaan nauro!!! Että näin.....kyllä ottaa päähän. Minkäs teen, kun antaa kattoo?!
No, tyttö meni lauantaina kaverilleen yö-kylään ja sunnuntaina, kun tuli, ovelta ilmoitti, että oli kaverin äiti antanut kattoo BB:tä! |O Oikeesti, en ymmärrä. En päästä enää sinne yö-kylään, mut mitäs teen lasten isän kanssa??? :o

Minusta se ohjelma on niin myöhäänkin, ettei sovellu alle lukioikäisille ollenkaan. Koululaisilla nukkumaanmenoaika aina viimeistään 22-22.30.. Kauheesti ollu siitäkin juttua, miten vähän isommat koululaiset yössä saavatkaan unta..

Luulen että jos olis ajankohtaista niin vasta 15v sais katsoa ja silloinkin yhdessä meidän kanssa.
Toisaalta ei mekään jakseta sitä katsoa tyhmää tirkistelyä ja vielä tylsääkin. Onneks meilä on oma "elämä"

Meillä ei katso kukaan..eikä nuo lapset ole edes pyytäneet et voisiko katsoa.

Moni mietti et mitä haittaa siitä on, mut kertokaas sit et mitä "hyötyä" lapsen on sitä katsoa, mitä se saa siitä ohjelmasta irti??

Musta se on aika sairas ohjelma. Ihme tirkistelyä. Mutta ei tartte miettiä ikärajoja kun meillä ei ole eikä tule telkkaria. Muuallakaan en toivois ainakaan vielä ala-asteiäsä sitä katselevan. Ehkei melkein yläasteellakaan, mut siinä voisin jo joustaa.

Yhteistyössä