Minkä ikäiset teillä saavat katsoa BB:a?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallu -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Mä kun katoin pikkasen yli 19.00 hetken tota BB:tä, niin kyllä meillä lapsetkin sitä katsoivat.. Ja heillä ikää 4v ja 2½vee.. Ja mitä pahaa siellä olisi ettei lasten silmät kestä...??! Panohommat on nyt asia erikseen,mut ne vissiin tapahtuukin yöllä - sellaista en nyt lapsille näyttäiskään.
Mä jos jotain ohjelmaa katon, niin sitä saa myös lapsetkin katsoa. :attn: :wave: =)

Kyllähän ne puhuu siellä ihan aikuisten juttuja eikä siellä mitään kakarasuodatinta ole!
Tuskin sä puhut kavereiden tai kaverisi kanssa lastesi kuullen bile/seksi/viina/-juttuja..tai sitten puhut mutta mun mielestä ne ei kuulu vielä lasten elämään moniin vuosiin!

Meillä nuo 7 ja 10 vuotiaat saavat katsoa tiputukset maanantaisin koulun jälkeen digiboxilta ja klo 19 kun alkaa näkyä tuo 12/7 niin joskus katsovat viikkotehtävä juttuja. Esim. se lamppujen sammutelu juttu oli lasten mielestä tosi hauska ja jännittävä juttu. Mutta tietävät kyllä että illalla tulevaa juttua eivät saa katsella. Vaikka kyllä tuo 10 vuotias kohta jo itsekin alkaa tumputtaa, joten ei kai se niin vaarallista olisi katsoa mihin tuo hänenkin elämä johtaa... :whistle: Mutta me tosi turmiolliset vanhemmat annamme nuorimman tyttäremme seurata tuota ohjelmaa jopa yö myöhällä, tuo 7 viikkoinen kun ei mene kouluun aamulla. :ashamed:

Yhteistyössä