Annatko lapsen käyttää puukenkiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klopklop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En antaisi käyttää. Puukengät pitää aika helvetillistä meteliä koulun käytävillä, joten periaatteessa koulu voi ihan hyvin kieltääkin sellaiset. Vähän sama jos olisi lenkkarit jotka viheltää joka askeleella.

En antaisi käyttää. Puukengät pitää aika helvetillistä meteliä koulun käytävillä, joten periaatteessa koulu voi ihan hyvin kieltääkin sellaiset. Vähän sama jos olisi lenkkarit jotka viheltää joka askeleella.

Eikös puukengissäkin ole kumiset laput pohjissa, jotka vaimentaa ääntä? Mulla ei ole koskaam ollut, mutta haluaisin. Ja kyllä varmaan antaisin lapsenkin käyttää.

Mä käytin joskus kesäsin puukenkiä lapsena ja en tajua miks sellasia ei sais käyttää? Monissa tosiaan on semmoset muovit pohjissa ja kyllä ne naisopettajien korkkaritkin ihan kivaa ääntä pitää, vaikea kuvitella et ois puukengät jotenkin niin paljon pahemmat et ihan kieltää pitäs.

[QUOTE="vieras";26207820]No miten vaikka keinussa tai kiipeilytelineessä?[/QUOTE]

En keksi miten ne keinuissa mihinkään vaikuttaa, kiipeilytelineissä ei ehkä hyvä. Tosin tässä ei kysytty antaisitko lapsesi kiipeillä kiipeilytelineissä puukengillä, eli lapsen iästä toki myös riippuu.

[QUOTE="vieras";26207734]Eikö naisopettajien kopsukengät sitten pidä meteliä?[/QUOTE]

Siinä on eroa, kopsutteleeko siellä pari kolme naisopettajaa vaiko 150 muksua :) En tiedä millaista puukenkiä nykyään on, mutta ainakin mun lapsuudessani ne piti kovaa meteliä ja olivat oikeat nilkantappajat. Lisäksi jos se kenkä lähti irti keinuessa, niin siinä sai ihan tosissaan varoa ettei saanut kunnon kolhua päähänsä.

[QUOTE="Vieras";26207863]Eikö ne voi helposti lentää jalasta keinuessa, sitä tarkoitin. Ja eikö ne muutenkin putoa jalasta aika herkästi.[/QUOTE]

Meil ainakin oli "kengän heitto" suurta hupia keinuessa. Tietysti jos on kyse kovin pienestä lapsesta, niin ei kiva.

Mulla oli lapsena mustat puukengät, jotka oli ihan parhaat kengät. En muita kenkiö olisi halunnut käyttääkkään. Minusta silloin ainakin puolella luokasta oli puukengät koulussa ja myö opettajalla.

Antaisin silloin tällöin, mutta en nyt lähtisi niitä ostamaan hänelle ellei itse niitä halua välttämättä. Eivät taida puukengät olla ihan parhaita kenkiä jalalle?

[QUOTE="Vieras";26207863]Eikö ne voi helposti lentää jalasta keinuessa, sitä tarkoitin. Ja eikö ne muutenkin putoa jalasta aika herkästi.[/QUOTE]
Saahan niitä sellaisiakin mitkä pysyy jalassa
9064437.jpg

[QUOTE="retro";26207937]Minusta puukengät on nätit. Eikös sillä Vaahteramöen Eemelilläkin ollut sellaiset:)[/QUOTE]

Miten pojat muuten yleensä? Käyttääkö pojat puukenkiä vai onko ne enempi tytöille?

[QUOTE="retro";26207937]Minusta puukengät on nätit. Eikös sillä Vaahteramöen Eemelilläkin ollut sellaiset:)[/QUOTE]

Minä ostin viimevuonna kirppikseltä puukengät 3:lla eurolla. Mies sanoi ihan esimmäiseksi, että näytän ihan Vaahteramäen Eemeliltä niiden kanssa. :))

Vesittää puukenkien idean, jos ne on liian tiukasti jalassa.

Yhteistyössä