K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yks:Alkuperäinen kirjoittaja Carita:Minulla kävio kerran niin, että töissä kävin ulkona ja puukkareiden pohjaan tarttui lunta ja kun tuklin sisälle, niin nehän oli ihan kermeen liukkaat. Lensin oikein kunnolla pepulleni respan nenän edessä ja kengät lensi jalasta komeassa karessa kamalalla kolinalla. Että tällainenkin kokemus.
ja mulla luiskahti kerran pyörän polkimelta ylämäessä ja päädyin rähmälleni
Alkuperäinen kirjoittaja Tällaiset:On minulla
http://www.have2have.se/picview.asp?pid=4293
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ole:Mutta haluaisn jostain löytää sellaiset vanhat. Uudemman malliset tuntuu, että puristaa jalassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mulla on ihan kunnon puukengät. Veljeni toi ne Hollannista taitavat siis olla hollannikkaatNe on puuta ja kopisee ihanasti. Crockseja en ole koskaan hankkinut.
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:On, olen ostanu useammat puukengät. Mutta en osaa kävellä niillä. Crockseja en jalkaani laittais vaikka niillä vois käveleminen onnistua.
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mulla on ihan kunnon puukengät. Veljeni toi ne Hollannista taitavat siis olla hollannikkaatNe on puuta ja kopisee ihanasti. Crockseja en ole koskaan hankkinut.
Eikö sellaiset ole ihan tolkuttoman painavat ja hankalat käyttää? Missä sellaisissa voi oikeasti edes kulkea? Vaikka hienot kyllä varmaan ovat, ystävälläni on seinällä sellaiset.
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mulla on ihan kunnon puukengät. Veljeni toi ne Hollannista taitavat siis olla hollannikkaatNe on puuta ja kopisee ihanasti. Crockseja en ole koskaan hankkinut.
Eikö sellaiset ole ihan tolkuttoman painavat ja hankalat käyttää? Missä sellaisissa voi oikeasti edes kulkea? Vaikka hienot kyllä varmaan ovat, ystävälläni on seinällä sellaiset.
Totuttelua ne kaipaa,mutta sit kun tottuu niin hyvin menee.Kyllä mulla viikko meni kun niillä pystyssä yritin pysyä,mutta nyt on ehdottomasti parhaat kengät jotka omistan.
Alkuperäinen kirjoittaja Carita:Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:On, olen ostanu useammat puukengät. Mutta en osaa kävellä niillä. Crockseja en jalkaani laittais vaikka niillä vois käveleminen onnistua.
Pistää vaan jalkaan ja lähtee kävelemään! Eihän se nyt vaikea voi olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Carita:Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:On, olen ostanu useammat puukengät. Mutta en osaa kävellä niillä. Crockseja en jalkaani laittais vaikka niillä vois käveleminen onnistua.
Pistää vaan jalkaan ja lähtee kävelemään! Eihän se nyt vaikea voi olla.
Ei muuten ole ihan noinkaan. Jos ei ikinä ole puukkareilla kävellyt, niin ne saattaa tuntua tosi oudoilta aluksi
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mulla on ihan kunnon puukengät. Veljeni toi ne Hollannista taitavat siis olla hollannikkaatNe on puuta ja kopisee ihanasti. Crockseja en ole koskaan hankkinut.
Totuttelua ne kaipaa,mutta sit kun tottuu niin hyvin menee.Kyllä mulla viikko meni kun niillä pystyssä yritin pysyä,mutta nyt on ehdottomasti parhaat kengät jotka omistan.