Onko teillä puukenkiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
puukengät on niin ihanat. löysin huutonetistä kivat terveyskengät/puukengät. Kun vaan sais lisää jostain. Niissä on kuitenkin kumipohja, joten ei kopise niin kuin silloin 70-luvulla =)

Alkuperäinen kirjoittaja Yks:
Alkuperäinen kirjoittaja Carita:
Minulla kävio kerran niin, että töissä kävin ulkona ja puukkareiden pohjaan tarttui lunta ja kun tuklin sisälle, niin nehän oli ihan kermeen liukkaat. Lensin oikein kunnolla pepulleni respan nenän edessä ja kengät lensi jalasta komeassa karessa kamalalla kolinalla. Että tällainenkin kokemus.

ja mulla luiskahti kerran pyörän polkimelta ylämäessä ja päädyin rähmälleni

Kävelin kerran kirjaston rappusia alas javähän jotenkin horjahdin niin siinä puukenkä lensi jalasta ja kolisi rappuja alas ihan yksinään...silloin ´meinasi vähän hävettää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei ole:
Mutta haluaisn jostain löytää sellaiset vanhat. Uudemman malliset tuntuu, että puristaa jalassa.

Vanhan malliset taitaa usein olla puolta painavampia ja paljon väljempiä, kuin ns. uudet puukengät. Eikös niiden ongelmana ole juuri ollut se, että noiden seikkojen takia ne kolisee paljon eikä pysy niin hyvin jalassa, kuin napakat ja kevyemmät.

Itse olen jopa ratsastanut puukkarit jalassa, mutta edellisillä se ei olisi tullut mitenkään kyseeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Mulla on ihan kunnon puukengät. Veljeni toi ne Hollannista taitavat siis olla hollannikkaat :D Ne on puuta ja kopisee ihanasti. Crockseja en ole koskaan hankkinut.

Eikö sellaiset ole ihan tolkuttoman painavat ja hankalat käyttää? Missä sellaisissa voi oikeasti edes kulkea? Vaikka hienot kyllä varmaan ovat, ystävälläni on seinällä sellaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
On, olen ostanu useammat puukengät. Mutta en osaa kävellä niillä. Crockseja en jalkaani laittais vaikka niillä vois käveleminen onnistua.

:D Pistää vaan jalkaan ja lähtee kävelemään! Eihän se nyt vaikea voi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Mulla on ihan kunnon puukengät. Veljeni toi ne Hollannista taitavat siis olla hollannikkaat :D Ne on puuta ja kopisee ihanasti. Crockseja en ole koskaan hankkinut.

Eikö sellaiset ole ihan tolkuttoman painavat ja hankalat käyttää? Missä sellaisissa voi oikeasti edes kulkea? Vaikka hienot kyllä varmaan ovat, ystävälläni on seinällä sellaiset.

Totuttelua ne kaipaa,mutta sit kun tottuu niin hyvin menee. :D Kyllä mulla viikko meni kun niillä pystyssä yritin pysyä,mutta nyt on ehdottomasti parhaat kengät jotka omistan.

Totuttelua ne kaipaa,mutta sit kun tottuu niin hyvin menee. :D Kyllä mulla viikko meni kun niillä pystyssä yritin pysyä,mutta nyt on ehdottomasti parhaat kengät jotka omistan.

Aika jännä. Olen ajatellut, että sellaisilla olisi varmaan ihan hirveä mennä, kun ovat niin painavat. Ei uskoisi, että pysyvät edes jalassa :D Tai saahan ne kerättyä mukaan, jos jalasta lentää..ei pienistä pidä välittää.

On, olen ostanu useammat puukengät. Mutta en osaa kävellä niillä. Crockseja en jalkaani laittais vaikka niillä vois käveleminen onnistua.

Ei muuten ole ihan noinkaan. Jos ei ikinä ole puukkareilla kävellyt, niin ne saattaa tuntua tosi oudoilta aluksi

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Ei muuten ole ihan noinkaan. Jos ei ikinä ole puukkareilla kävellyt, niin ne saattaa tuntua tosi oudoilta aluksi

Mulla oli lapsena puukengät ja niillä jopa juoksin. Ehkä se on totuttelu kysymys. Oon yrittäny pitää lyhemmillä matkoilla, vaan ei siitä tuu mitään. Luovutin.
Eilen näin just sellasia korkeempia puukenkiä joissa on remmit, vaan saavat luvan jäädä kauppaan. :/

Jos joskus pääsen Hollantiin, niin ihan ehdottomasti laitan ostoslistalle!

Yhteistyössä