Kenen lapsella puukkarit? Minkä ikäiselle voi ostaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppipopo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peppipopo

Vieras
Meillä 7 vuotiaan kaveri sai peppi-puukengät ja nyt haluaisi kovasti saada itseleenkin. En ole kuitenkaan vielä ostanut enkä luvannut, kun pelkään, että jos ne on huonot jalalle. Vaikea vaan perustella, kun itse käyttää puukenkiä paljon. Toisaalta kyllä taisi itsellä olla puuengät ihan sisäkenkinä koulussakin jo ala-asteela.

Meillä on lapsilla ollut puukenkiä ihan pienestä eikä niissä mielestäni mitään pahaa ole kunhan ei nyt aina anna niitä käyttää eikä missään hyppynary yms. leikeissä. Tytöt varsinkin matkivat pukeutumisessa kuitenkin usein äitiä ja muita sisaruksia, joten on vaikea perustella, ettei sellaisia saa olla, jos muillakin on.

Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Alkuperäinen kirjoittaja en ostaisi:
Kasvavalle lapselle en ostaisi. Ne voi olla huonot nilkalle. Koettappas, jos Crocsit kelpaisi tilalle.

En kyllä ostaisi crocsejakaan..huonommat ne on jalalle kun puukengät.

Onkos tämä totta? Luulisi, että puukenkä on vielä huonompi tai ainakin nilkalle vaarallisempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ida:
Meillä on lapsilla ollut puukenkiä ihan pienestä eikä niissä mielestäni mitään pahaa ole kunhan ei nyt aina anna niitä käyttää eikä missään hyppynary yms. leikeissä. Tytöt varsinkin matkivat pukeutumisessa kuitenkin usein äitiä ja muita sisaruksia, joten on vaikea perustella, ettei sellaisia saa olla, jos muillakin on.

Meillä on tytöllö keltaiset peppi-puukengät. Söpöt on.

Alkuperäinen kirjoittaja En ostaisi:
Kasvavalle lapselle en ostaisi. Ne voi olla huonot nilkalle. Koettappas, jos Crocsit kelpaisi tilalle.

Onkos tämä totta? Luulisi, että puukenkä on vielä huonompi tai ainakin nilkalle vaarallisempi.

Toisin kun crocs itse mainostaa ni ihan fysioterapeutin mukaan noi kroksit on huonot jalalle ja selälle eikä ne tarjoo jalalle mitään tukea..

Alkuperäinen kirjoittaja En ostaisi:

Toisin kun crocs itse mainostaa ni ihan fysioterapeutin mukaan noi kroksit on huonot jalalle ja selälle eikä ne tarjoo jalalle mitään tukea..

Ja puukenkä tarjoaa?

sinä päätät saako lapsi haluamansa. Kyllä lapsi varmasti lakkaa niitä käyttämästä, jos ne on huonot jalassa. Itse en ostais uutena, mutta jos kirpparilla olis niin lapsen halutessa ostaisin sieltä... =)

Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:
sinä päätät saako lapsi haluamansa. Kyllä lapsi varmasti lakkaa niitä käyttämästä, jos ne on huonot jalassa. Itse en ostais uutena, mutta jos kirpparilla olis niin lapsen halutessa ostaisin sieltä... =)

Miksi ei uutena? Eikös sitä sanota, ettei lapselle pitäisi laittaa toisen vanhoja kenkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti:

Miksi ei uutena? Eikös sitä sanota, ettei lapselle pitäisi laittaa toisen vanhoja kenkiä?

puukengät ei kauheesti kulu käytössä.... :D :) ja mun mielestä se on monesti liioittelua ettei vois ostaa käytettyjä. mainostajien pätöä.

Sanotaan siksi, että se kenkä muotoutuu toisen jalan malliseksi eikä tue samalla lailla esim. jalan holvia toisella. Mutta puukengät tuskin muotoutuu...

Alkuperäinen kirjoittaja kdkfj:

Sanotaan siksi, että se kenkä muotoutuu toisen jalan malliseksi eikä tue samalla lailla esim. jalan holvia toisella. Mutta puukengät tuskin muotoutuu...

Huomaa, ettei ole puukenkiä käytetty. Puukengät muotoutuu yllättävän paljon, onhan pääliosa nahkaa kuitenkin. Puukkarit on tosi kivat juuri nimenomaan sen jälkeen, ovat muotoutuneeet omaan jalkaan.

Crocsit hällä jo on, joten niitä en voi koittaa tarjota tilalle. Kyllä minusta Crocsit kuitenkin vähän turvallisemmat on

Yhteistyössä