Anna lembibändisi arvosteltavaksi

• Viestiketjun aloittaja ethhae
  • Ensimmäinen viesti
Minulla on kieltämättä monia suosikkibändejä. On enemmänkin suosikkilauluja kuin bändejä, mutta tuo Epica on tällä hetkellä hyvä kokonaisuudessaan. Pitemmän ajan suosikeista valitsisin Queenin, mutta arvosteluketjuun sitä on mielestäni turha laittaa.

• Tykkää
Reactions: emppu75
[QUOTE="A P";24148929]Tutuhko nimi, mutta en tältä seisomalta osannut nimetä yhtäkään kappaletta. Mielenkiintoinen nimi, joten täytyi mennä tuubiin kuuntelemaan :) Cry for the Mooni lähti soimaan ja sanottakoon, että örinään asti olin erittäin kiinnostunut :) Ehkä perehdyn jonkin verran lisää.[/QUOTE]

Luulen että yleisesti ottaen The Phantom Agonya pidetään parhaimpana.
[video=youtube;TtHgEwfiyNY]http://www.youtube.com/watch?v=TtHgEwfiyNY[/video]

"A P"
[QUOTE="mie";24148652]Viikate[/QUOTE]

Mun mielestä yliarvostettu. Kai pitäisi päästä sanoituksiin enemmän kiinni tai jotain, mutta varsin tasapaksua riffittelyä mun makuun. Lisäksi bändi vaikuttaa melko tylsältä keulahahmo Kaarle Viikatetta myöten. Enemmän saisi olla särmää.

[QUOTE="A P";24148859]
Lauri Tähkä & Elonekrjuu on oikeastaan näille sarjassamme "en ole vielä vanha ja kuuntelen rockia" tyyppisille henkilöille. Eli n. kolmekymppisille ja siitä ylöspäin, jotka eivät vielä halua siirtyä lavatanssien puolelle, mutta ovat kuitenkin selkeästi ottaneet askeleen tähän suuntaan, mikäli tilannetta katsoo ulkopuolisin silmin. Itse he ovat mielestään edelleen hyvin nuorekkaita ja täysillä rock-skenessä mukana :) Zen Cafe on vastaava bändi. Turvallinen siirtymä teinivuosien räväkkyydestä kohti tulevaisuudessa siintävää Urjalan tanssilavaa.[/QUOTE]

:LOL::LOL::LOL: Tota noinii...mitäs tästä nyt pitäis ajatella???? Kovin yleistävää, itsellä ikää 44v, ja kuuntelen likipitäen pelkästään rockia. Mun musiikkimaulla ei ole mitään tekemistä iän kanssa. Tuli vaan tässä mieleen erinäinenkin lauma ystäviä ja kavereita, mun ikäluokkaa, jotka wannabeyoung-fiiliksellä sitten kai ovat Iron Maidenis kuuntelemassa? Vaiko sittenkin nostalgian vuoksi? :D

"jooo"
Njah, ap ei tunne musiikkia tarpeeksi arvostellakseen bändejä. Jos ei edes The Smithsiä tunne, niin tällaisia ketjuja en lähtisi perustamaan. ;)

Mutta kokeillaan nyt vielä kuitenkin:

- The Undertones
- Hardcore Superstar

"A P"
Therion...mut jos kotimainen pitää laittaa, ni sanotaan ny sit Sonata Arctica <3
No Therionia muutaman biisin kuullut, mutta jos nyt Sonatasta muutaman sanan sanoisi, kun paremmin hajulla siitä. Todettakoon ensiksi, että kyseinen genrehän on lähes katoava luonnonvara Suomessa. Missä ovat hyvät melodista metallimusiikkia soittavat bändit. Stratovariuksen keikkailukin on nykyään mitä on.

Sonatakin kuuluu kategoriaan huononee vanhetessaan. Harmillista, että tämä tapahtui jo kahden ensimmäisen levyn jälkeen. Noh, ovathan Ecliptica ja Silence niin kovia levyjä, ettei bändiä voi suurin surminkaan huonoksi nimittää. Welcome to Kemi Finland Perkele.

"A P"
Ihmettelin joitakin vuosia sitten, kun jollain radiokanavalla oli joku top-500 kotimaista biisiä äänestys. CMX:llä oli kappaleita top-10:ssä useita ja kaiken kaikkiaankin valtava määrä sijoituksia. En tiennyt bändin olevan niin suosittu tai sitten äänestys oli masinoitu juttu. Tässäkin aivan uhastakin sanon bändin olevan samaa kategoriaa kuulijakunnan motiivien suhteen kuin Zen Cafella ja Lauri Tähkällä :D Itseäni bändi ei juurikaan liikuta. Ei löydy tarttumapintaa. No jonkinlaiseksi hatunnostoksi annettakoon, että Viikatteen ohella CMX kävisi ihan ok taustamusasta sopivassa tilanteessa, jossa musiikkiin ei niin ehtisi keskittyä.

Yhteistyössä