Arvostan erittäin paljon pitkän linjan fanittamista ja sitä, että takkia ei käännetä ihan pikku kummassa. Bon Jovi on mielestäni erittäin hyvä. U2 taas täysin tusinatavaraa. Ei yhtään biisiä, josta pitäisin. Toista se on, kun Shot throught the heart tärähtää ilmoille tai Runawayn tai Livin´ on a prayerin ensisoinnut. Siinä on sitä sykettä.Niin siis mitä mieltä olet fanituksesta?
Mä en tajua mitä väärää on fanittamaa jotakin bändiä jota on fanittanut jo teini-iästä lähtien eikä muuta lempiyhtyettään joka oikun mukaan. Mä en kuuntele yhtään mitään sen takia, että muut kuuntelee tai ei kuuntele vaan mä kuuntelen sitä mistä mä tykkään ja muut ajatelkoot siitä mitä lystää.
Entäs Bon Jovi (fanittamista takana reilun 20 vuotta) tai U2 (fanittamista takana n.17 vuotta)?
Muistelisin, etten pitänyt. Örinää?Opeth :heart:
Tämä on muuten jännä juttu. Mä olen HIMiä kuunnellut ihan niitten alkuajoosta lähtien, välillä bändi on jäänyt taustalle mutta fanitus on aina pysynyt =) Muutama kaveri naureskeli mulle kun puhuttiin lempibändeistä, himiä ei kuulemma voi kuunnella kun sitä on kuunneltu ala-asteella :O Pitäiskö sitä lempparibändiä vaihtaa sitten tiettyyn ikään tullessa..?Mä en tajua mitä väärää on fanittamaa jotakin bändiä jota on fanittanut jo teini-iästä lähtien eikä muuta lempiyhtyettään joka oikun mukaan. Mä en kuuntele yhtään mitään sen takia, että muut kuuntelee tai ei kuuntele vaan mä kuuntelen sitä mistä mä tykkään ja muut ajatelkoot siitä mitä lystää.
Oletpa aika pikkumainen, eikö sulle ole koskaan tullut virhettä, oletko täydellinen?opettelehan kirjottamaan
Joo hieno homma. Arvostan pitkän linjan fanittamistaMä olen kuunnellut LTEK:ia 1990-luvulta saakka, kun olin teini-ikäinen ja bändi oli vielä hiukan toisessa kokoonpanossa ja nimeltään Kuudennusmiehet.
No ei kuulu ihan kärkisuosikkeihin. Ilman örinöitä olisi erinomainen. Uusin levy kyllä varsin hyvä, että hyvä kun ovat tasonsa pystyneet pitämään.Amorphis
Blackmore's Night on minunkin suosikkejaniEn nyt tiedä lempibändi... Mut kaks esimerkkiä joista oon tykänny: Green Day ja Blackmore's Night.