Non compos mentis
Ketjun perusteella mulla ja aapeella musamaku eri planeetoilta. Oletettavasti ap on kymmenisen vuotta mua nuorempikin.
Minusta tuo Once on paras levy, erityisesti kappale Creek Mary's Blood.Erittäin hyvä arvostelu, Century Child on erittäin hyvä,mutta itse pidin myös hyvin paljon levystä Once.
Oi muitakin joilla hyvä musamaku The Smiths on loistava!The Smiths
Erinomainen bändi, aloitettakoon tällaisella varsin perustellulla kommentilla heti alkuun Pidän harmillisena, että lopettivat niin aikaisin. Etenkin Rautiaisen ilmoittama syy, ettei bändi kykene uusiutumaan tai ettei vanhoja kaavoja kannata toistaa tuntui mielestäni kyseenalaiselta. No okei, ehkä jos Niskalaukaus olisi tähän päivään mennessä tehneet sen puolenkymmentä levyä lisää ja surupuku lähtisi yhtä monetta kertaa hieman eri sanoituksilla soimaan, niin kai sitä voisi vähän puulta homma maistua kuuntelijallekin.Trio Niskalaukaus
Kaveri laittoi hiljattain heidän sinkkubiisinsä kuunneltavaksi. Olin pitänyt bändiä aiemmin melkoisena tusinarokkina, enkä siksi ollut jaksanut erityisemmin perehtyä. No kuunneltuani tämän kappaleen, huomasin bändin olevan myös tällaista taiteellista osastoa. En siis päässyt kiinni yhtään. Missä oli biisin normaalit osiot, intro-väliosa-kertosäe-väliosa-kertosäe-c-osa-soolo-kertosäe-kertose-kertosäe tmv En siis päässyt oikein käsiksi ja jouduin toteamaan tämänkin olevan liian vaikeasti itselleni ymmärrettävää.Von Hertzen Brothers. :heart:
Juu,Creek Mary's Blood on todella hyvä kappale,pidän myös nuista Wish I Had An Angel ja kuolema tekee taiteilijan kappaleista.Minusta tuo Once on paras levy, erityisesti kappale Creek Mary's Blood.
Aivan tusinatavaraa. En oikein keksi mitään sanottavaa, niin laitetaan tähän Jone Nikulan kommenti Idolsista tältä vuodelta: "Coldplay on se bändi, jota kuunnellaan kun ei tiedä mitä muutakaan kuuntelis."Kotimaista musiikkia en juuri kuuntele... joten täytyy sanoa Coldplay
Nightwish on todellakin hyvä. Oletko kuunnellut seuraavan?Sanoo ihminen, joka kuuntelee Nightwishiä?
En suoranaisesti epäile, etteikö Nightwish olisi ihan kuunneltavaa musiikkia, mutta jos omalaatuisuudesta puhutaan niin... sitten kyllä vaikea arvostella toisia?Nightwish on todellakin hyvä. Oletko kuunnellut seuraavan?
Kyllä jokseenkin vastenmielinen bändi. Eikä varmasti viime aikojen tapahtumat ole mitenkään postiivisesti vaikuttaneet mielikuvaan. Toisaalta taas ymmärrän tuollaisen rillumarei-humpan, että moniin voi iskeäkin.Lauri Tähkä & Elonkerjuu
Hienoa, että otit molemmat samaan syssyyn, koska ne ovat itselleni täsmälleen samoja Erotellaan joukosta yksi hyvää musiikkia edustava biisi eli Mokoman Uni saa tulla, mutta muuten en halua koskea pitkällä tikullakaan.Stam1na tai Mokoma, en osaa päättää <3