:wave: taas hetkeen. pahoittelen kun en ole täällä nyt käynnyt.. :ashamed: vieraita majaili 2 päivää ja sitten rupesin teettämään hampaita pojan kans samaan aikaan
:ashamed: kipiä kun viisaudenhammas tulossa ja turvonnu puoliposkea, pitää varmaan päivystykseen mennä..
mitäpäs tänne? tervetuloa nyt ensin uusille! :flower: ite voin läskisti ja kontrollissa tuli käytyä. elikkäs hb106 (rautaa naamaan) verenpaine hyvä, kohdunkaula kiinni 2cm ja vauva voi hyvin ja on ehana :heart: 1160g pikku pallero.
mitäs vielä niin sf mitta 24.
siinä pikaisesti pähkinänkuores..
nyt kyllä kylpylä olis terää turvonneille tukkinilkoille ja miksi ei viilennykseksi kun tuntuu kärtsäävän heltees ku makkara jota mieheni sanoo kyrsäksi
tuli tuosta mieleen..
KYRSÄ: niin no sitä en kyllä huomannu ajatella että ei varmaan kiva oo sitten kyökätä jtn mandariinia. :/ itellä oli pahoinvoinnin aikana vain yksi ruoka mitä olisin voinnut syödä joka päivä, TACOT!
olin aivan hulluna niihin ja ainut joka sisällä pysyi.
niin ja mehu/jätski.
toivottavasti pian kun viikkoja kertyy niin loppuis, eihän tuo oo kivaa sitten jos joutuu "pohjalimoja" oksentamaan jos muuta ei oo.. :x
ja siellähän se Janekin myllää mukana masunsa kans, kuinkas onkos sulla ollut närästys ongelmia? itse helisemässä aina välistä, onneksi ei oksentaa tarvi mut ei oo kiva jos sappinesteet pyrkii nenusta jos ei muuten.. :snotty:
Januliitus ihana kuulla että sielläkin porskutetaan alkukankeuden jälkeen vaikka yövalvomista ja tissitystä onkin.
meillä melkeinpä kans nousee lapset tuohon aikaan ylös 5-6 aamutoimille ja sitten jos oikein kilttejä voivat 7-8 kiltisti höpöttää sängyssä ennen ku ryntää meidän sänkyyn tai telkun kimppuun aamupiirettyä.. vai että lääkäriin, toivottavasti otit pannun mukaan..!
tuli nuon mieleen onko täällä kestovaippailijoita? meinaan minä voisin myydä äippäpakkauksesta kestikset pois kun en ite kuiteskaan siihen innostu..
tuli tosta mieleen että meillä pamahti 3 päivää sitten pesukone |O nyt anoppilas pessy pyykkiä ja toivonu että tilistä jäis edes koneeseen erissä.. :headwall: kolme koneellista kun melkeinpä pakko pestä päiväs ja nyt huomaa että parikoneellista menee tai yks, on koko vessanlattia täynnä likasia lakanoita :kieh:
nyt vilvottelemaan terassille varjoon..
triple ja tossutin 27+4 :heart: