alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

ai niin triplelle piti vaunut kommentoida :) on muuten mahtavan näköiset kärryt ja oot halvalla saanu vielä :) ihan uuden veroiset, ainakin kuvasta päätellen :) itsekin pitäis ne kaksosten rattaat saada hommattua, jääny vähä vaiheeseen koko homma :D
nyt mulle on tullu joku ihme kaappien siivous himo, operaatio :D aivan uskomatonta :) mietin vaan koko ajan et minkä kaapin sitä seuraavaksi sit siivoais :LOL:
enpä olis itsestäni uskonu että alan jotain pesää täällä rakenteleen, kun ei ennenkään oo ollu sellasia "oireita" :LOL:
juu, mutta mä lähen rakenteleen pesää taas, eteisen kaappi täytyy siivota :D moikka!

jane ja rv 30+3
 
:wave: täällä taas.. ja vieläkin flunssa kiusaa :( uskomatonta jo kaksi viikkoa mukamas on saannut köhiä ja niistää |O onneksi mies keitti mulle omatekosta mustaherukkamehua. :heart:

tervetuloa tulia mukaan! kolmosta meille myös... :)

jane niinpä :LOL: vois mennä kylpylään odottamaan h-hetkeä ja läskistymään lisää noutopöytään. itelle ny 5kg kertyny "ekstraa" joten ei haittais.. :D
hyvät rattaat löysin kyllä mut nyt joudun miettimään että mistä sopeva sisaristuin?
:eek: kääk, pitää varmaan mitata vai löytyykähän yleismalleja? ite kun en kaksostenrattaista viittiny maksaa kun olis pitäny kopat ja kaikki, ehkä helpompi näin.. tai sitten ei :/
itellä kans kauhee pesän rakennus vietti :LOL: pitäis olla rauhas ni mietin vaan että mitkä pitää järjestää,mitä ostaa jne. keittiön kaapitkin siivosin vaikka en tiedä kuinka maustekaappi vauvan tuloon liittyy :LOL: astioita heitin pois kun tuntu olevan eriparia, rikkinäisiä yms. liinakaapit järjestin. ainut on vaatekomero enää isompana siivottavana, ensin pitää käydä hakemassa lisähyllyjä seinään että saa järjestettyä.. pienet ja rikkinäiset pois, kesä/syys/talvi jutut omiin ja myydä pois pienet tarpeettomat.. työnsarkaa todellakin.


nyt syöppöämään välkkipalasta ettei :x yllätä. mitäs JanuLiitus? kuinkas siellä posrkutetaan?

ai niin [/b]KYRSÄ kyseli että tiedetäänkös kumpaa odotellaan mut täydellä kysymysmerkillä melkeinpä matkassa ollaan. :) kyllähän ne prinssiä veikkas jos jtn pitäis veikata mut itellä niin tyttö olo etten tohon luota :LOL: koitas nyt selviytyä oksetuksen kans. miten olis mehujää tai jääkaappi kylmä mandariini pahimpaan oloon?

nyt mennä..

triple ja tossutin rv27 *poks* :heart:
 
:wave:

triple mitäpäs minä tai siis me :D Isompi neiti lähti perjantaina mun siskon mukaan porukoille ( jotka tosin itse oli tangomarkkinoilla ) viettää v-loppua. Miehen ja pikku tytön kanssa oltiin sitten kotona. Katsottiin 6 leffaa kahden illan aikana ja arvaa vaan onko mulla nyt hiukka väsyny olo ku meni aina niin myöhään yöllä nukkuu ja aamulla ylös ja päivällä ei vaan saanu aikaiseksi nukkua |O |O
Kuuden jälkeen pitäis neitokaisen kotia saapua :heart: Taidan mennä sohvalle lepäämään ku vielä ehtii :D

Tervetuloa mukaan tulia :)

JanuLiitus ja tyttö 1kk 2pvä :heart: :heart:
 
Triple: Joo noilla mehujäillä mä olen elä'nytkin. Ja ainoat, itkä ei ole liian imeliä on jäätelöautolta sellainen taikurimix, siinä on jotain 40 jäätelöä ja jäätelöauto tulee meille 2 viikon välein niin pitää aina hamstrata niitä tonne pakkaseen, et pysyn "kunnossa". mandariiniä en syö kun sitä on kauheeta oksentaa, meinaan tukehtua. Joo ja siis aina ne mehujäätkin yrjöän, mutta ne on ainoita, joita voin edes kuvitella syöväni.

Tulia Tervetuloa mukaan. =)

Ajatelkaa, että kaiken tän väsymyksen ja huonovointisuuden keskellä olen 2 päivää maalannut taloa. Ja siellä mulla on aina niin hyvä olo. Epistä! Kotona kun en saa mitään aikaseks kun oksettaa ja väsyttää.

nyt lepuuttamaan itseäni

-kyrsä ja nappula 8+1
 
Terve kaikki!

Tästä se viikko taas alkaa :D

JanuLiitus, tässä kuule ihan sairaalan vieressä asustellaan, Kyllössä käyn neuvolassa. Missäs päin itte asustelet?

Nyt ollaan aikas varmoja, että eilen illalla tuo meidän pikkune tuolta ittestään ilmotteli. Mies piti kättä mahalla ja sitten tuntu sellanen tosi hento hipaisu masussa. Oli tosi kivaa, koska nyt olen kyllä varma asiasta. Voih, kun ihanata. Oli oikein mukava lopetus muuten aikas huonolle viikonlopulle.

Viikon päästä meillä on rakenneultra ja siihen mennessä pitäis päättää, että halutaanko tietää sukupuolta, jos se on mahdollista. Ollaan mietitty sitä jo aika pitkään, mutta ei tuo päästös ole vielä tullut. Onko muilla ollut vaikeuksia päättää? Meikäläinen menee ihan tuuliviirinä edes takaisin kokoajan, kun ei osaa päättää. Nyt on kyllä semmonen olo, että ei haluta tietää, että se tieto tulee kyllä sitten aikanaan.
Saa nähdä kuinka tässä sitten lopulta käy :)

Ihanaa maanantaita vaan kaikille ja hyvää alkavaa viikkoa!
 
Huomenta =)

kyläläinen sulla ei sitten ole pitkä matka synnyttämään :D Itse asustellaan sulussa, eli huhtasuon neuvolassa kävin/käydään :D
Meillä ei ollut vaikeuksia päättää että halutaanko sukupuoli tietää. Ekan lapsen kohdalla emme halunneet tietää ( menehtyi rv21 ja poika oli ), toisen kohdalla halusimme ja saimmekin tietää että tyttö tulee. Tämän kolmannen kohdalla myös tahdoimme tietää ja tyttöä veikkasivat ja tyttöhän sieltä tuli =)
Ihanaa että tunnet jo vauvan liikkeet ja mies myös :heart:

Nyt touhuamaan. Jos sitä tänään vaikka menisi ulos, näyttäs niin ihanalta ilmalta B)
 
jaahas, sitä olis taas yks päivä takanapäin.
Itse herkuttelen täällä vanilijajäätelöllä ja vastapoimituilla mansikoilla :p Kunhan ajattelin tulla meitä nostelemaan, ettei ihan päästä tippumaan.... :wave:
 
moikka!

triple joo, toi kylpylä kuulostas hieman paremmalta :D sinne vois mennä lillumaan ja odottamaan vauvan syntymistä :) tää siivoilu on menny ihan mahottomaksi mullaki, kaikki kaapit on siivottu ja vauvan vaatteet ym. kaikki on valmiina odottamassa vaikka viikkoja vielä ihan mukavasti jälellä :LOL: ukkoki ihan ihmeissään kattelee mun touhuamista kun ei ennen tosiaan tällästa pesänrakennusviettiä oo ollu :LOL: välillä käskee mut istumaan ja keittää kahvit että pysyn edes sen aikaa paikallaan :LOL:

memmu84 täytyypi lisäillä se sun laskettuaika tuonne listaan myös, en muista oletko sen jo kertonut, voi olla et oon vaan ite sen unohtanu laittaa sinne :D

JanuLiitus mukava että käyt sinäkin vielä täällä :) ootte saanu isommasta lapsesta vähän lomaakin, se on mukava niin jaksaa aina sit paremmin :) meilläkin tänään vapaa ilta molemmista lapsista :D lähtään mun veljen ja sen vaimon kans kalalle illalla :p eväät mukaan ja nuotiolle istuun ja paisteleen makkaraa :D malttamattomana odottaa iltaa :whistle: :p

kyläläinen se on ihana kun alkaa tuntemaan liikkeitä :) ei enää ole epäilystä että onko siellä masussa ketään kun ilmoittelee välillä itsestään :)

ai niin triplelle myöhäiset onnittelut poksumisesta :D hienosti viikot vaan lisääntyy sinulla :heart:

jane ja rv 30+5
 
aloin kattomaan että oonkohan kirjautunut tähän palstaan kun jotenkin tuntu tutulta niin olinhan minä siellä ekasivuilla niin tuli sillon tämän vuoden maaliskuussa keskenmeno ja nyt sitten taas odotellaan lasta ja jospa onni meitä suosiija tämä vauva meille luotaisiin=) nyt on rv 6+4 ja laskettuaika olisi 6.3.09=)
onhan meitä nuoria odottajia ja äitejä aika paljon täällä ja hyvä että onkin ja niinku olikohan äippä84 joka kirjoitteli että ihmiset niin katsoo ku kaupungilla perheen kans liikkuu että suurperhe olis niin voi olla ite vaan ylpeä kun saa monta lasta!!=) minä ainaki rakastan niin lapsia ja varsinkin omia että niitä saakin kyllä tulla!!=)

pitäis alkaa neuvolaan pian soittelemaan josko sieltä sais ajan varattua =)
on se vaan niin ihana taas odottaa..kunpa vaan kaikki menis hyvin!!!!

lähden syömään tästä..meinaa ällöttää niin tämä olo välillä..=( vaan se ei haittaa ku ajattelee mitä saa palkinnoksi!!=)
moikka!!
SaBiNe ja masuasukki 6+4
 
moikka

sabine näytti toi sun nimimerkki vielä ihan tutulta :) harmi että teille kävi niin :( paljon :hug: sinne teille :) toivotaan tosiaan että tälläkertaa pikkunen jaksaa loppuun asti :heart: niin ja tervetuloa mukaan vaan uudestaan tänne meidän kans höpiseen :D
täällä jo muutama on vauvan saanutkin :) lisäilen sun uudet tiedot tuonne alkuun :)

jane ja rv 30+5
 
Hei jane85 En oo tullu käyneeksi täällä ilmottautumiseni jälkeen.. onneksi täällä ei keskustelu etene ihan niin nopeesti kun tuolla tammikuun toivoissa, pysyy kärryillä, vaikkei joka päivä kävisikään..

Mutta.. Tampereelta kirjoittelen ja lapsia on kaksi, 03/04 poika ja 08/05 tyttö.. Eli reilu 4w ja pikkasen vajaa 3w on noi aiemmat nappulat ja uuden la on 27.1.09.. ellen sitä jo maininnutkin.

Mutta lupaan vakaasti yrittää käydä täälläkin aktiivisemmin.. huom yrittää. kun ei oo enää lasten kanssa kotone kuten toista odottaessa niin jää paljon vähemmän aikaa surffata netissä.. =)

tulia & viljami 12+0
(masukin työnimi saatiin siis päätettyä ja se on viljami)
 
Pikaisesti käväisen kuulumisia lukaisemassa, kun kellokin on jo noin kauhean paljon! :eek:

tulia; tervetuloa mukaan! :wave:

Mutta tässä viime viikon lääkäri-nla kuulumiset..

).(: Viime torstaina kävin ensimmäisessä lääkärineuvolassa ja masussa oli kaikki hyvin! :heart: Lääkäri sanoi pää-perämitan olevan 6,3 cm ja koko pituuden lähemmäs 10 cm. Kovasti vauva jumppasi menemään, lääkäriä aivan nauratti kun niin kova meno oli päällä! :D Ensin lääkäri ei meinannut saada sydänääniä kuulumaan (tarkennettua), kun vauvalla oli aamujumppa niin pahasti kesken. Hetken päästä kun yritti uudelleen, niin sitten oli meno hieman rauhoittunut ja saatiin sydänäänetkin kuuluviin; voi jestas että olin onnellinen ne kuullessani, itku tuli! :heart: Muutoinkin oli kaikki hyvin: hb 149, pissa puhdas, rr 126/73, mutta paino oli PUDONNUT yli 1 kg sitten viime käynnin!!! :eek: Ihmettelen tätä todella suuresti, sillä syön oikeasti nykyään kuin ravihevonen, ihan käsittämätöntä että kahden tunnin välein voi olla nälkä.

Seuraava käynti terkkarin luokse onkin elokuun alussa, sitten loppukuusta rakenneultra.

- Sirpula ja Pikkuinen rv 13+4 :heart: -
 
moikat! :wave:

nostetaanpa meitä vähän, kun oltiin taas tipahdettu pikkasen.

nyt on kalareissu tehty ja kalojakin saatiin :D kolme kirjolohta, joista teinkin heti keittoa ja loput savustetaan tänään :p nam!
kerrankin sai nukkua niin pitkään kun jaksoi ja unta sit riittikin tuonne kahteen asti (ei kyllä ihme kun kalalta tultiin vasta aamulla klo 5 ) :eek: nyt tuntuu että väsyttää sit koko ajan kun tullu nukuttua niin pitkään :whistle: no mut kohtahan sitä jo yöunille pääsee taas :D

tulia sulla ei sit ookkaan enää ihan pieniä nämä kaks lasta ennestään :)
täällä kyllä pysyy kärryillä asioista vaikka ei joka päivä käykkään kirjoittelemassa, itsekin lopetin kokonaan tuonne syysmassukoihin kirjoittelemisen kun ei siellä pysy mitenkään mukana keskusteluissa :) vaikka joka päivä kävisikin lukemassa..
täällä on mukava käydä kun on niin erilaisia ihmisiä ja kaikilla eri raskausvaihe menossa :) ja kaikki suunnilleen samanikäisiäkin vielä:)

sirpula sinullakin jo noin paljon viikkoja kasassa :D hieno homma! ja lääkärikäynti mennyt mukavasti, kaikkihan näyttäs olevan oikeenkin hienosti :) aika hyvä sulla tuo hb näytti olevan :) minulla se on normaalistikkin vain jotain 130 korkeintaan ja herkästi lähtee laskemaan raskausaikana aina :whistle: kai sitä ei sit ite syö tarpeeksi monipuolisesti :whistle: jeps, mutta kuitenkin, onnittelut hyvistä lääkäri nla kuulumisista :D
minulle kans ruoka maistu ihan mukavasti sillon alkuraskaudessa mut ei silti painoa tullut ollenkaan lisää sillon..nytkin vaan tullut 5kg yhteensä koko aikana..kai se vauva tarvii paljon ravintoa alussa et on sit hyvät pohjat lähteä kasvamaan:p en tiiä.. :)

jep, nyt poika heräs päikkäreiltä..täytyyp lähtee..moikka!

jane ja rv 30+6
 
jane85: Joo isojahan nuo lapset mulla jo on. *vauvakuume* Jotta siinäkin mielessä on ihana saada uusi vauva taloon. Tosin nyt kun isommat on jo vaipattomia ja muutenkin omatoimisia niin hiukkasen pelottaa että kuinka arki vauvan kanssa alkaa sujua, kun vauvalla kuitenkin on vaipat eikä se sano millon on nälkä. Toivottavasti arki sitten joskus hamassa tulevaisuudessa lähtisi rullaamaan pienenkin vauvan kanssa.

Tänään oli ensimmäinen lääkärinla ja siellä se sydämen jumputus sitten kuuluikin. Ihana oli kuullen saada ikäänkuin varmistus että masussa todellakin köllii vauveli. Töissä vaan meinas alkaa itkettää kun onnentunteet nousi niin pintaan. *hymytys*

Taustastani muuten valotan vielä sen verran että tätä raskautta edelsi keskenmeno ihan raskauden alussa tammikuussa. Ja sen jälkeen uusi raskaus antoi odottaa itseään. (Olen kärsimätön luonne.) Mutta nyt vauva on onnellisesti tuloillaan ja ensi viikolla sitten np-ultraan saamaan vielä varmistuksen varmistus että vauva on masussa ja että kaikki on kunnossa.

tulia & viljami 12+1
 
Hei kuulkaas.. Huutelen nyt täällä että oiskohan jollain ylimääräistä Babyidean Äiskä kantoponchoa tms ratkaisua ison mahan ja tulevien kylmien kelien yhdistämiseen. Kaikki tarjoukset otetaan vastaan mielellään koko, väri ja hinta sekä kunto tietojen kera joko tänne ketjuun tai sitten yksityisviestillä. Jos kiinnostun niin kyselen sitten tarkemmin ja pyydän mahdollisesti kuvaa tms. Mutta jos tosiaan pyörii ylimääräisen niin täällä ois mamma joka kaipailis tulevaa talvea ja vauvamasua ajatellen hyvää ratkaisua.

tulia
 
Tulia ja sirpula olivat kuullet myös vauvan sydänäänet tänään. MINÄ MYÖS! Olin ekassa neuvolassa ja vaikka viikkoja vasta 8+4 niin silti kuului pienen syädn jumputtavan lujasti. Ei ne olisi kuunnelleet, mutta lähes "vaadin" sitä, eivät kuulemma niin aikaisilla viikoilla kuuntele kun äidit vaan turhaa stressaa kun ei ne kuulu kuitenkaan kun ihan tosi harvoin.

-kyrsä erittäin hyvillä mielin ja nappula rv 8+4
 
Täällä mennään jo loppusuoralla, että myöhäänhän mie jälleen oon liikkeessä,
mutta se ei mitään uutta ole :)
rv ehtinyt kerääntyä jo täydet 37 (la 6.8)
Toistaiseksi vielä masussa asusteleva "Väinö" on perheen kolmas natiainen =)
Mainittakoon vielä että kanta-hämeen seudulla asustellaan ja ikää on kertynyt 22 vuotta.
 
Hyvää huomenta kaikille =)

jane et saa mua täältä kulumallakaan pois :D :LOL: Mukavaa että teilläkin oli hiukan vapaa-aikaa.. Mäkin niin tahtoisin kalaan :eek: miehen kanssa käytiin hänen papan mökillä kalastamassa ennen lapsia aika monesti ja yö myöhään siellä järvellä oltiinkin.. Odotan kovasti että milloin sitä voi taas lähteä, mutta ihanaa kuitenkin että lapsia on :heart: vaikka rajoittaakin menemisiä aikalailla.

ihania uutisia sirpula :heart: :heart: =)

Tervetuloa matti myöhäisenä joukkoon chilitin :D sinulla ei enää pitkä aika että nyytti on sylissä :)

... |O mua väsyttää.. tää pikku neiti herää nykyään joka aamu 5-6 aikaa ja valvoo sen 2,5 tuntia ja sit pääsee takas nukkuu.. juu ja saan sen puolisen tuntia - tunnin ehkä nukkua ja sit tuo rakas iso-sisko herää ja tämä äiti on niin väsyny että, mutta onneksi Jannakin suostuu taas nykyään nukkuu päiväunet niin voi sit koko poppoo mennä unille.
Tänään tulee pappi 10 aikaa käymään ku sunnuntaina on ristiäiset. Jee, pieni saa vihdoinkin nimen ( tosin se on ollu jo pitkän aikaa ) "virallisesti."
Tänään olis myös sairaalan meno. Lääkäri saa vihdoin kuulla kunniansa :kieh: kello yhtä odotellessa

nyt rupeaa tyttö hermostuu niin taidan poistua vaipan vaihtoon :wave:

oikein mukavaa päivänjatkoa =)
 
Oih voih JanuLiitus.. Kuvaat juuri paljon kaipaamaani perhearkea vauvan ja isompien sisarusten kera. Mulla on vielä odotettavaa ja arkikin varmaan muotoutuu todella erilaiseksi kuopuksen vauva-aikaan verrattuna. Kun 2:n syntyessä 1: oli vasta 1w5kk.

Nyt isommat on oikeesti jo vähän isompia ja ovat todennäköisesti ainakin kolmena päivänä viikossa päiväkodissa, jotta saavat olla kavereidensa kanssa. Mutta tuskin kuitenkaan tekevät "täyttä viikkoa" päiväkodissa, sillä haluaisin viettää enemmän aikaa myös isompien lasten kanssa ja kotona oleminen äidin ja vauvan kanssa varmasti vahvistaa isompien suhdetta tulevaan vauvaan. Mutta se jää nähtäväksi.

tulia
 
moikat kaikille! :wave:
chilitin tervetuloa mukaan :) kiva saada uusia taas lisää :)

ja paljon onnitteluja hyvistä ultra/neuvola/lääkärikuulumisista tulialle, sirpulalle ja KYRSÄLLE.

KYRSÄLLÄ melko aikasin kuulunut äänetkin :eek: meilläkään ei neuvolassa kovin helposti ala kuuntelemaan edes ääniä vasta kun joskus viikolla 12.

JanuLiitus toivottavasti lääkäri on saanu kunnolla kuulla kunniansa :kieh: tulehan kertomaan et miten siellä meni?..
oli kyllä tosiaan mukava käydä kalalla:) me ollaan kans sellasia kalastaja tyyppejä ukon kans et aina kun vaan mahdollist niin me mennään kalalle:) lapset toki rajottaa hieman sitäkin "harrastusta" mutta me kuletetaan lapset mukana sit kun ovat nämä kaks nuorempaa vähän isompia:)

chilitin sinullapa ei tosiaan enää montaa viikkoa ole jälellä :D saapa nähdä syntyykö samana päivänä kun meidän poitsu :D me vietetään 1v synttäreitä 8.8

jep, tää oli tällainen pikakäynti taas täällä :D paremmalla ajalla uudestaan...

jane ja rv 31+0 :heart: :heart: poksista taas :D
 
:wave: taas hetkeen. pahoittelen kun en ole täällä nyt käynnyt.. :ashamed: vieraita majaili 2 päivää ja sitten rupesin teettämään hampaita pojan kans samaan aikaan :LOL:
:ashamed: kipiä kun viisaudenhammas tulossa ja turvonnu puoliposkea, pitää varmaan päivystykseen mennä..

mitäpäs tänne? tervetuloa nyt ensin uusille! :flower: ite voin läskisti ja kontrollissa tuli käytyä. elikkäs hb106 (rautaa naamaan) verenpaine hyvä, kohdunkaula kiinni 2cm ja vauva voi hyvin ja on ehana :heart: 1160g pikku pallero. :) mitäs vielä niin sf mitta 24.
siinä pikaisesti pähkinänkuores.. :)

nyt kyllä kylpylä olis terää turvonneille tukkinilkoille ja miksi ei viilennykseksi kun tuntuu kärtsäävän heltees ku makkara jota mieheni sanoo kyrsäksi :LOL: tuli tuosta mieleen..

KYRSÄ: niin no sitä en kyllä huomannu ajatella että ei varmaan kiva oo sitten kyökätä jtn mandariinia. :/ itellä oli pahoinvoinnin aikana vain yksi ruoka mitä olisin voinnut syödä joka päivä, TACOT! :D olin aivan hulluna niihin ja ainut joka sisällä pysyi. :eek: niin ja mehu/jätski.
toivottavasti pian kun viikkoja kertyy niin loppuis, eihän tuo oo kivaa sitten jos joutuu "pohjalimoja" oksentamaan jos muuta ei oo.. :x

ja siellähän se Janekin myllää mukana masunsa kans, kuinkas onkos sulla ollut närästys ongelmia? itse helisemässä aina välistä, onneksi ei oksentaa tarvi mut ei oo kiva jos sappinesteet pyrkii nenusta jos ei muuten.. :snotty:

Januliitus ihana kuulla että sielläkin porskutetaan alkukankeuden jälkeen vaikka yövalvomista ja tissitystä onkin. :) meillä melkeinpä kans nousee lapset tuohon aikaan ylös 5-6 aamutoimille ja sitten jos oikein kilttejä voivat 7-8 kiltisti höpöttää sängyssä ennen ku ryntää meidän sänkyyn tai telkun kimppuun aamupiirettyä.. vai että lääkäriin, toivottavasti otit pannun mukaan..! :LOL:

tuli nuon mieleen onko täällä kestovaippailijoita? meinaan minä voisin myydä äippäpakkauksesta kestikset pois kun en ite kuiteskaan siihen innostu..
tuli tosta mieleen että meillä pamahti 3 päivää sitten pesukone |O nyt anoppilas pessy pyykkiä ja toivonu että tilistä jäis edes koneeseen erissä.. :headwall: kolme koneellista kun melkeinpä pakko pestä päiväs ja nyt huomaa että parikoneellista menee tai yks, on koko vessanlattia täynnä likasia lakanoita :kieh:

nyt vilvottelemaan terassille varjoon..

triple ja tossutin 27+4 :heart:
 
Jane: teillä ei sitten tule suurta ikäeroa nykyisen kuopuksen ja tulevan vauvan välille =) Mun pikkuveli on syntynyt 8.8.-88. Jos vaikka chilitin synnyttäisi 8.8.-08 niin tulis aika helppo päivä muistaa :D Mun äiti oli joskus nähnyt unen, että mulla olisi LA 8.8.2008 ja siitä kauhuissaan mulle kertoi. Nyt mua vähän jännää, et toivottavasti ei vaan tuona päivänä keskeydy koko raskaus kun äiskällä on tapana nähdä enneunia....

ja janelle piti vielä sanoa, että kuopusta kun odotin niin viikola 12 olin lääkäri-neuvolassa, joka kokeili kohtua ja valitteli kuinka pieni se on. Ei kuulmma vastaa lainkaan viikkoja, max olisin ollut rv 8:lla sen puheiden mukaan. Mutta sitten kun kuunteli sydänäänet niin sanoi, että "on sun oltava ainakin viikolla 10 kun nää näin hyvin kuuluu" :LOL: joo ja ultrassa selvisi, että olin viikolla 12. Mutta tosiaan aika aikaisin kuului.

TRIPLE: jaksamisia hammassäryn kanssa! Itsellä on se vaihe meneillään kun niitä revitään irti. talvella revittiin/pilkottiin 3 pois ja nyt syksyllä olisi viimeisen poisto, mutten tiedä uskallanko mennä siihen toimenpiteeseen... Kun raskaana ollessa ei saisi noita vahvoja särkylääkkeitä syödä... Mutta enpä tarvinnut viimeksikään lainkaan lääkkeitä, mutta nyt tietysti käy toisin päin!
Niin ja sitä jäin pohtimaan, että kun puhuit niistä mandariineistä... Tajusin, et jos ostan greippiä/applesiinia ja halkaisen ne ja lusikalla syön vaan sitä lihaa niin olis helpompi oksentaa :D

Januliitus: Miten meni sairaalareissu?

Ja hei sitä piti sanoa, että ne nyt on päättäneet, et mun LA olis 20.2, eli jos sen vaihtaa tuohon listaan =)

-kyrsä ja nappula 8+6
 
:wave:

jane ja KYRSÄ: sairaala reissu oli aivan turha minun mielestä. 22 euroa maksettiin siitä että nuo samat jutut olis voinu tehdä neuvolassakin. Eli häneltä otettiin paino ja pituus, jotka oli 3470g ja 50,5cm. Sitten vähän käsiä ja jalkoja katseli ja kokeili selkärangan molemminpuolin. Ihme rahastusta :kieh: päänympärys mittaa en muista, koska niitä ei mihinkään merkitty ja en kyllä edes kuullut koko mittaa. Muutakuin sen että se on liian pieni ja sitä pitää seurata, eli kahden kuukauden kuluttua uudestaan sairaalaan |O

triple perhana ku se pannu jäi kotia :kieh: Olis tehny kyl mieli jollain läväyttää sitä lääkäriä.

... mulla edelleen rintatulehdus, eli antibioottikuuri ei auttanu. Eilen menin lääkäriin ja aika piti olla 20 yli 11. Odotin 12:sta asti ja sit piti jo luukulle mennä sanomaan että en kerkeä enempää odottaa, koska isompi tyttö piti viedä jo klo 12 hoitoon ja sairaalassa piti olla 15 vaille 1. Oli hiukan kiire siinä sitten :/ ja jäi lääkärikäynti käymättä.. Eikä se lääkäri sairaalassa voinu edes rintoja katsoa ja samalla vaikka kirjoittaa reseptiä, sanoi vain että menepäs käymään uudestaan omalla lääkärillä. Prkl ku eilen oli ainut päivä milloin pääsin siellä käymään. Täytyy sit varmaan taas tänään mennä tai huomenna istuu sairaalan päivystykseen ja ottaa 22 euron lasku.
Miksi mikään ei voi mennä hyvin, kaikki menee niin päin persettä että rupeaa oikein vituttaa. Anteeksi ruma kielenkäyttöni, mutta ottaa pattiin :ashamed: :snotty:
 

Yhteistyössä