alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

moikka :wave:

eipä oo kerenny tannekään muutamaan päivään :D
KYRSÄLLÄ ollut kauhun hetkiä siellä :eek: onneksi pikkunen omalla paikallaan kuitenkin ja kaikki hyvin :heart: onnittelut hyvistä uutisista :hug: :heart:

JanuLiitus täytyypä kokeilla ja tutustua enempi näihin imetys juttuihin ja tarvikkeisiin niin älyää sit jotain eikä tarvi hävetä tyhmyyttään :LOL: olis kyllä mahtava jos tälläkertaa onnistuis imetyskin. Vai nyt se rintatulehdus sit tuli :whistle: ei varmasti mikään mukava kokemus :( toivottavasti menee lääkkeillä ohi kuitenkin pian.

sirpulalle myöskin onnittelut viikkojen poksumisesta :heart: :D eikös ne puhu et 12 vk olis just se raja et sen jälkeen harvemmin tapahtuu mitään :) toivotaan että kaikki menee onnistuneesti lopuun saakka sinullakin:)

aika hyvin näyttävät maksavan noista äidinmaidoista :D kannattaa kyllä myydä jos vaan tuntuu et ylimääräistä on :) pikkusethan sitä tarvii kovasti siellä sairaalassa.

tänään sain tulokset pissanäytteestä ym. ja kaikki oli negat. ei onneksi edes sitä hiivaa :D
ja ulkona on taas niin masentavan kylmä ja harmaa ilma et ei tunnu kyllä kesältä yhtään :(
ei olis passannu valittaa sillon ku lämmin vielä oli :D sitä kun ei ole koskaan mihinkään tyytyväinen :)

jane ja rv 29+4
 
jane: Kiitos! :D

Tiedättekö, sain äsken ihan mielettömän nauru-hihityskohtauksen, kun nyt vasta tajusin että tän pinon nimi on "alle 25v. raskaana olevia ÄITEJÄ" - enhän mä vielä äiti ole, tuleva sellainen kylläkin! :D Ei käynyt tuollainen mielessäkään silloin kun tähän pinoon tuppauduin... :LOL: Taidankin siis olla ainut esikkoa odotteleva täällä...voi minua ja lukihäröjäni! :headwall:

Kärsin koko viime yön kauheasta migreenistä, oksensin vaan enkä pysynyt edes pystyssä omin nokkineni. :x Olen tämän päivän s-lomalla, en kyennyt aamulla töihin raahautumaan.

Nyt lähden katsomaan tallennettuja tv-sarjoja, kera Snack fries-sipsipussin... :whistle:

- Sirpula ja Pikkuinen rv 12+3 :heart: -
 
Kiitos onnitteluista =)

SIRPULA: En mäkään tota otsikkoa ole ennen tajunnut noin kun nyt vasta kun sanoit :D Kaippa se on tarkoitettu myös tuleville äideille :) Vaikkei mulla olis ollut yhtään lasta niin varmasti olisin tuppautunut mukaan :D

*MUOKS* etusivun listassa on kyl aikas monta esikoista odottavaa ;)

-kyrsä 7+2
 
moikka :wave:

äitejähän teistäkin esikoista odottavista on tulossa :) ihan ajattelin kun pinon aloitin että kaikki alle 25v:t nuoret äidit/äidiksi tulevat voi pinoutua :) melkein voisin vaihtaa otsikoksi että alle 25v äidit/äidiksi tulevat?? :D mitäs ootta mieltä? löytääkö tänne enää kukaan jos meen vaihtelemaan otsikkoa? saan jutella täällä sen jälkeen yksinäni. :LOL:

ja tosiaan täällä onkin melkein suurin osa ilmoittautuneista esikoista odottavia, joten nou hätä sirpula ja muut esikkoa odottavat :heart:
 
Enpäs oo mäkään ajatellu tarkemmin tuota otsikkoa ja täälä vain olen mäkin esikoista odottavana.. :) kai sitä laittaa heti itsensä äidiksi kun testi näyttää plussaa! :)

Voi huomenna olis eka neuvola neuvola, jänskättää kyllä pikkasen.. mut eikai ne siellä mua elävältä syö.. :)

Tiiu87 ja pirpana 8+1
 
:wave: minä taas tuppaudun näin ilttiksellä kuten yleensä :|

JanuLiitus aijai :ashamed: ite toivon tuolta säästyväni vaikka melkeinpä tiedän että toiveajattelua. esikon kohdalla 2 asteen kohtutulehdus ja pojan kohdalla toistuvat rintatulehdukset, viikon 40 astetta kuumetta jne. ehkä kolmas kerta toden sanoo.. ;)
toivottavasti sulla ohi pian, verottaa voimia varmasti.. :hug: mitenkäs vaava? :heart:

ai mä en oo edes hogannu tota otsikkoa. :eek: no mä olisin tuppautunut kuitenkin.. :LOL: ite vaan niin kerkiäväinen noiden muksujen kans B)
Olinpas tänään shoppaamas ja kyllä sen huomaa turvonneet nilkat niin että pussit sukanvarren päällä :ashamed: löysin mä alennusmyynneistä 2 rintsikat 10e ja alkkarit 3kpl 7e, pojalle paidan 5e, tysylle housut 4,5e jne.. no tulihan se loppujen lopuks kassalla kalliiksi mut onneks ostetaan vaatteita harvoin. kunnolla n.2 kertaa vuodes ja muuten pikkuostoksia. hyvä puolustella itselleen järkyttävää kassa kuitia :LOL: :ashamed: tais mennä 150e rikki ja nyt en sitten ostakkaan ennen syksyä suurempia..

meni mullakin taas viikkot.. :D ja hyvin Janen perässä roikun.. :D

triple ja tossutin 26+1 :heart:

 
Terve vaan kaikille!
Semmosta kyselisin, että onko kellään täällä ollut raskauden aikana vaivaa rannekanavaoireyhtymästä? Itte olen saanu kärsiä siitä jo kolme viikkoa vaikka yleensä alkaa vaivaamaan joskus 30 rv jälkeen, kuulemma. Eikä pitäis olla kovin yleinen vaiva nuorilla naisilla, mutta ei tuota ikää meikäläisellä kyllä kovin paljon ole(23v). Kävin kyllä lääkärissä ja anto rannetuet pariksi viikoksi. Ne kyllä auttoi, mutta eilen piti palauttaa, eikä vaiva ole mihinkään kadonnu. Pitää vissiin käydä uudestaa lekurissa. Neuvolassa sano että vaiva jatkuu todennäköisesti koko raskauden ajan. Olisikos täällä kenelläkään jotain hyviä konsteja tai muuten vaan kohtalotovereita?

-kyläläinen & pikkune 18+3
 
:wave:

JANE nyt se tosiaan iski :kieh: nyt on jo paranemaan päin. tai ainakaan ei ole enää niin kipeät rinnat :)
Kysymällä oppii, joten turha sitä on häpeillä jos jotain ei tiedä. Minäkään en yleensä tiedä mistään mitään ja tuokin oli ihme että tiesin tuosta maidonkerääjästä :D :LOL:

TRIPLE toivotaan nyt että sinä siltä säästyt. Ei tämä tosiaan mitään mukavaa ole :(
Vauva jakselee oikein hyvin. Nyt ruennut olee rytmiä syönnissäkin, kun herää n. 3-4 tunnin välein. joku aika sitten saattoi nukkua sen 7 tuntiakin putkeen. Hereillä hän on päivisin pari kertaa n 2-3 tuntia putkeen =) Tänään hän tosin on ollut vain n. 2 tuntia hereillä, koska valvoi yöllä kolme tuntia :kieh: Arvaa vaan oliko tämä äiti aamulla hiukka väsyny |O No onneksi tuo minun sisko tuli hakee tuon isomman tytön puuhapuistoon, niin sain sit nukkua yön univelat pois =)

KYLÄLÄINEN: itsellä ei tuollaista vaivaa ole, enkä ollut kyllä kuullutkaan aikaisemmin tuosta :ashamed: Toivottavasti sinulla menisi ohi pian, eikä jatkuisi koko raskauden ajan :hug:

... No juu tuossa triplelle jo kerroinkin että miten täällä mennyt =) Miehen piti tänään päästä puol 3 aikaa, niinku koko tämän viikon ajan pitäis. Mutta hän saapui vasta vähän ennen seitsemään :kieh: että mua alkaa korpee tuo sen työpaikka. koskaan ei ajoissa pääse. oli työtunti määrä päivässä 8 tuntia tai 10 tuntia. Aina se menee yli :( No lupasivat että pääsee huomenna ennen aikoja ( niin on luvattu ennenkin ) mut tuskin pääsee. Koska ei aikaisemmatkaa lupaukset ole toteutunu.

Mut mie menen nyt kattoo tuota töllöö ja sit nukkuu :wave:

JanuLiitus ja tyttö ( huomen 4 vko jo :eek: ) :heart:

Muoks: taas tuo heitti koko tekstin tummaksi, siksi siis teidän nimet isolla eikä tummennuksella. Kiitos koneen joka ei tajua mitä mä haluan :kieh:
 
:wave: B) tulipas otettua tänään hetki arskaa, mässättyä grillivartaita,leikittyä hiekkiksellä ja lasten kumiallas..

kyläläinen eipä ole ollut moista vaivaa vaikka suvussa kulkeekin :eek: äitee 40+ ja siltä leikattu molemmat kädet ja laitettu muoviputket verisuonien tilalle osittain. vaikea sanoa muuta kun että laita rannetuet uudestaan jos.. mitenkä se sulla muuten ilmenee? särkynä, huonoverenkierto (kylmät kädet), tunnottomuutta tai voimattomuutta lihaksissa? varmaankin rannetuki,panadol (muuta raskaana olevalle en keksi) ja ehkä yrittää "treenata" niin sanotulla "stressipallolla" eli mikä tahansa kumipallo jonka voit puristaa nyrkkiin. toivon mukaan olen ymmärtänyt "sairauden" kuvan.. :ashamed:

Januliitus kiva kuulla =) teillä on kiltti vauva! tuli muuten tosta mieleen kun aijemmin keskustelua tuosta vauvan herättämisestä syömään. samaa mieltä siitä että vauvaa ei tarvise herättää syömään jos paino normaali yms. vaan antaa nukkua ja syödä kun haluaa. itellä tuon kuopuksen kans synnärillä en saannu nukkua kun piti herätellä syömään. :| ite annoin nukkua 4h ja heräs aina sillon syömään, hoitsut sitten päätti herättää mut 3 tunnin välein ruokkimaan lasta vaikka poika nukku sikeästi. :eek: hyvin sen paino aina nousi kun omaa käyräänsä meni ettei ainakaan luikku ollut :LOL: nyt kolmannen kohdalla meen kyllä vauvan omaa rytmiä. kuopus meinaan sitten kotiin tultaessa heräili 2-3h välein syömään johtuen synnärillä olevasta tottumuksesta ja sitten neukku valitti että syötän liikaa kun pulauttelee niin paljon että ähky ja paino nousee liian nopeeta. sitten piti laittaa syöttö välit 3h välein ja muuten tarjota vettä lääkärin määräyksestä ja alottaa potut aikasemmin.. :kieh: idiootit vois sanoa.. nytpähän tiedän sanoa suoraan..

Hyvä kuitenkin että oot saannu nukuttua edes jtn ja systeris käy auttamassa =) sitä meinaan tarvitset.. ja olishan se aika miehenkin kanssa mukavaa, tuo työaika kyllä kuullostaa ongelmalliselta. :/ miks sillä niin kauan kotiin tulo kestää? onko sillä liukuva työaika vai tekeekö ylitöitä? toivottavasti tajuaa sitten hemmotella sua kun tulee kotiin muutenkin kun kaukosäätimellä :kieh: meinaan eiköhän jokainen mamma joskus niskahierontaa kaipaa :D

triple ja tossutin 26+2
 
triple: mies on töissä kiitolinjalla, ajaa siis yhdistelmää.. Ylitöitä, ylitöitä. Joka hemmetin päivä :/ Juu parhaillaan mies on tehnyt töitä sillain että meni aamu kuuteen ja tuli takaisin 00:15 :kieh: Vois pikku hiljaa löytyä toinen työpaikka niin riittäis meillekin aikaa..

No nyt mä vihdoin pääsen nukkumaan, joten hyvät yöt
 
iltaa!

pitipä tulla lueskeleen kuulumisia ennen nukkumaan menoa :) kerranki jaksaa valvoa pikkasen pidempään ku alkanu ilmeisesti vaikuttaan tämä rautakuuri :) ihana kun ei koko aikaa väsytä.
kyläläinen enpä ole itsekään kuullut tuollaisesta oireyhtymästä :( toivotaan että saisit jotain apua siihen vaivaan kuitenkin, ei kuulosta ainakaan miltään mukavalta..
triplellähän olikin asiasta hyviä neuvoja ja tietoakin enempi, joten en ala tämän enempää kommentoimaan. lisäänkö sinutkin kyläläinen tuonne meidän listaan? :)

ai että nyt ei kyllä ajatukset luista tän enempää..huomaa että mun nukkumaanmenoaika on jo mennyt aikoja sitten :LOL: oli tarkotus kommentoida muitakin mutta nyt ei yksinkertaisesti ajatus tule tähän näytölle :D täytyy palailla myöhemmin =)

jane ja rv 29+5 ai niin, triplelle taas onnittelut :D hienosti hiihdät perässä, elä vaan ohi mee kuitenkaan :hug: :)
 
Hei hei, eihän meitä voi näin alas tiputtaa :kieh:

Ainiin triple. Kyl muakin raivostutti kun sairaalassa piti tyttö herättää tasan kolmen tunnin välein syömään vaikka ei välttämättä olis ollut nälkä. Mut ei ne mun vierustovereita pakottanu imettää vaikka olisikin yli 3 tuntia väliä. Meillä se oli hiukan eri asia ku tytön painoa piti saada nousee ku se laski alussa niin paljon :/ Mut kannattaa tosiaan sanoa että menet vauvan "ehdoilla" :D

janellakin taitaa tänään olla viikot 30+0 =) kyl se aika menee vain niin nopsan, ihanaa!

kuinkas muuten menee kaikilla?

.. meillä mies jäi eilen sairaslomalle. töissä sattu tapaturma :( hänellä tippui isoja muoviputkia niskan päälle. mut sitä ennen hän tippui kontista puolitoista metriä, ja kämmen aukes :( et sellaista täällä. vauva jakselee hyvin, mitä nyt tuo mun antibioottikuuri pistää sen mahan hiukan kipeäksi.
nyt taas joudun :wave:
 
:wave: huomenta päivää :D ja taas sade päivä jonten ei ulkoillaakkaan. :/
toisaalta mitäpä nyt sitä valittamaan kun viileätä toivoinkin. :) kyllä kelpaa vaikka ei halua olla uitettu koira kauppareissulta..
ostinpas huutonetistä hienot rattaat!

siinä pitäid olla kuvatus. :) uudenveroiset ja ilmeisesti latviasta. n.170e maksoin postarit sisältyen. odotan postista tulevaksi kotiin.. on aika tyttömäiset mut meiltä kun molemmat löytyy ja vauva nyt tuskin sitä katsoo vaikka poika olisikin :LOL: piti löytää jostakin alle 200e pudjetilla ja nuo oli sitten hinta/laatu erinomaiset. :)


Januliitus niin justiin :/ vai että rekkamies, kyllä näyttää venyvän ja vanuvan työvuorot :eek: ei kyllä kateeksi käy.. :ashamed: itellä mies kolmivuorotyös metalliallalla ja ite saan repiä hiuksia päästä jos ei edes viikonlop. kotona ylitöistä välillä tai tekee 12h päivää.. :/ kyllä monesti sanonut myös mahdollisesta ammatin vaihdosta mut eihän sitä mies kuuntele kun ei ymmärrä että koti on työtä 24/7. :|
mulla kans kämppis sai nukkua vauvansa kans eikä herätelty mut mua kyllä..
:( olis pitäny kyllä kysyä miksi.. no jälkiviisautta. :ashamed:
niin joo.. miehelles pikaisia parantumisia! onneksi ei vakavammin käynnyt. ompahan ainakin hetken kotona
:D
jane niinhän perässä tuun ja toivottavasti en ohi mee. :D kuitenkin viimesenä synnärillä vaikka tykännykki että tulis ajois :LOL: onnea poksumisesta.. :)

niin mitähän muille kuuluu? KYRSÄ?

triple ja tossutin 26+4
 
Terve taas kaikille!

jane85: Kyllä miut voi tuonne listaan laittaa, eli 23-vuotias, Jyväskylästä ja la 6.12. Tarttikos siihen muita juttuja?

Triple: Enemmän tuo rannekanava juttu vaivaa öisin, herään 10-20 kertaa yössä siihen, että kädet on niin puutuneet, että koskee. Siis sillon kun ei ole niitä tukia. Välillä kädet puutuu päivisinkin, mutta ravistelemalla tokenee nopeesti. Öisin se ilmenee eniten. Ehkä luontoäiti treenaa mua heräilemään öisin jo nyt :LOL: .
Mutta eiköhän tämä tästä...

Kaikki on muuten tosi hyvin, liikkeitä odottelen innolla. Koska muilla on alkanu tuntumaan liikettä masun puolella? Ei malttais odottaa, että tuo pikkune ittestään ilmottelee. Seuraavaan ultraankin on vielä 1,5 viikkoa...Nyyh.
Mutta kyllä tuo maha siihen vauhtiin kasvaa, että kyllä tuo pikkune mielessä pysyy kokoajan =)
Missä vaiheessa teidän miehet on kanssa alkanu tuntemaan liikkeitä? Meillä taitaa siihen olla vielä hetki aikaa...

 
Mulla on huomenna ultra. Onneksi mieskin pääsee mukaan =)
Muuten oon kamalan väsyny, en oo oikein jaksanu kirjoitella, käyn kyllä aina lukemassa teidän kuulumiset. Meillä kun tuo työviikko on 7 päiväinen ja huomasin äsken, että edellisestä lomasta on jo 4 kuukautta. Tuntuu, et ei jaksais päivääkään, mutta onneksi ensi maanantaina alkaa loma, kokonainen viikko :D
 
:wave: minä TAAS täällä :D

kyläläinen: ihan pakko kysyä että uskallatko paljastaa että mistä päin jyväskylää olet? meinaa itse asun jyväskylässä =)
Minä tunsin tästä kolmannesta lapsesta liikkeet 12+ ja mies tunsi 18+3 :heart: Tosi aikaisin minun mielestä.

memmu84: ihanaa että mies pääsee ultraan mukaan. Meillä mies pääsi jokaiseen ultraan, koska en minä muuten olis niissä edes päässyt käymään. Ja hyvä että pääset lomalle nuin pitkän ajan jälkeen :D

triple: Rekkamiespä hyvinkin :/ toivottavasti ei kauaa... Eipä sinunkaan miehellä kovin kivat työvuorot ole :( Oliskohan aika vaihtaa miestä? :D :LOL: ei vaiskaa, mihinkään en vaihtais vaikka ei kotona juuri näykää..

Noniin... ihana ilma ollut tänään, lämmintä riittäny sopivasti :) kohta jos pääsis hiukan lepäämään sohvalle miehen kainaloon ja kattoo elokuvaa. Niin mikäli tuo isompi neiti suostuu nukahtaa ajoissa. Siskon tyttö meillä hoidossa 11:sta asti ku systerillä on keikka ( karaokee vetää ) ja hakee sen sitten töiden jälkeen.. siihen asti ainakin oltava hereillä :/
Kaikille hyvää yötä ja kauniita :D :D
 




:wave: laitoin masukuvaa näin aluksi. :)

kyläläinen niin justiin. eli samasta asiasta kyse, äiteellä kans just noin kunnes paheni ettei pystynyt päivälläkään pitämään kaffikuppia kädessä. :/ kivasti varmaan raskaus lisää oireita ajattelisin kun muutenkin voi kertyä nestettä yms. eli just se että treenata vähän vaikka pikkupallolla vois lieventää oireita. voithan sä ostaa muuten apteekissa myydään tukisiteitä, sieltä kotiin niin ei tarvi palauttaa ja aina käsillä. :) liikkeet oli muistaakseni esikolla rv17+ ja toisen kohdalla rv16 ja muistaakseni tän kuopuksen rv15.
:D

memmu84 sitä se raskaus teettää välillä, väsy. :D itekki nukun päikkäreitä. meillä kans mies tullu melkein kaikkiin ultriin paitsi jos töis ja nyt kun oon kontrollissa ollu niin ei oo saannu tulla muuten ku neukulle. :/

Januliitus :LOL: niin olisko rekan tai jakoavaimen toisella puolen vihreämpää. :LOL: itsekkin suuntaudun pehkuihin. huomenna puol 6 ylös ja lähtee kiikuttaa poikaa simmulääkärille. :/ sais raasu viimein kunnon lääkkeet eikä pilipali juttuja :kieh:
öitä! :)

triple ja tossutin 26+4
 

moikka :wave:

kyläläinen selvä, laitan sinut myös tuonne meidän listaan :) muuta tietoa ei tarvi antaa :) liikkeistä: mä taisin tunte esikoisesta liikkeet joskus rv 20+ ja aika hentoisia oli potkut vielä silloinkin, et piti ihan miettiä onko ne liikkeitä vai mahavaivoja :LOL:
tästä kolmosesta tunsin liikkeet taas jo rv 15 aikoihin ja mies tunsi eka potkut rv 23 :) aika yksilöllistä sekin on ilmeisesti ja riippuu kait siitäkin monesko lapsi jne..

JanuLiitus ei varmasti mitään herkkua olla rekkamiehen vaimo :D siis tarkotan työaikoja ym.. tunnen monta rekkamiestä ja kaikki niistä on sinkkuja :) sanovat ettei kukaan jaksa kauaa katella kun ei kerkiä katella edes missää välissä :LOL: työajat ihan perseestä ja omaa aikaa ei yhtään...osaan vaan kuvitella miltä sinusta tuntuu ja miehestäs varmasti myös kun työ vie niin paljon pois perheeltä :(
ja viikot eilen poksu :D äkkiä se tämä aika menee :) pakko myöntää..viimenen kymmenen viikkoa enää jälellä :D

triplellä nätti masukuva :heart: komeasti kasvellut sinunkin masu :D

memmu84 onnea kovasti tämänpäiväiseen ultraan :heart: toivotaan että kaikki hyvin :) ultrapäivät on aina niin kauhean jännittäviä, et mukava varmasti jos mies pääsee mukaan jännittämään :D tulehan kertomaan ultrakuulumiset myöhemmin :)

jane ja rv 30+1
 
TÄÄLLÄHÄN MINÄKIN! :wave:

Ihania massuja teillä :heart:

Me oltiin tuossa alkuviikosta reissussa. Käytiin muumimaassa ja korkeasaaressa. Hotellissa oltiin yötä ja mun äiskä oli mukana kanssa ja kauhee homma salata hältä tämä raskaus :ashamed: Aamulla olin 1,5h ennen lähtöä hereillä ja sen aikana 3 kertaa piti käydä yrjöllä. No onneksi en reissussa kertaakaan oksnetanut, kai se johtui siitä kun kokoajan tuputettiin jotain syötävää, ettei se huono olo päässyt tulemaan, edes hotellissa en aamulla oksentanut, mutta heti kotiin tultuamme aloin oksentamaan. Eli salaisuus säilyy vielä toistaiseksi...
RASKAANA OLO EI SOVI MULLE ei sit yhtään. Eilen illalla olin jo 5-vaille lähdössä päivystykseen kun mahaan sattu niin pirusti, ei auttaneet särkylääkkeet, eikä kuuma suihku, ei myöskään lepo. Lopulta lämmitin geelipussin ja laitoin sen mahan päälle niin sit alkoi helpottamaan, kipu oli tuossa vaiheessa kestänyt kovana jo 3,5h... Verta ei ole tullut ja taas aamulla yrjö lensi, eli ehkä siellä kuitenkin on kaikki hyvin :heart: Mä olen niin rampa koko raskauden aina alusta loppuun asti, et useen mietin, et mikä yliluonnollinen voima saa mut haluamaan lisää lapsia?? :/

kai mä tästä koitan oloineni raahautua kauppaan kun ei ole taas mitään ruokaa. meillä kun mies ei käy kaupassa kun se ei osaa ostaa sieltä mitään VAIKKA kirjoittaisi kauppalapun niin silti unohtuu puolet. Ja minä kun tässä olotilassa menen kauppaan niin siltikin jää aina ne puolet. vai pitäisikö soittaa äiskälle kun se on lomalla, et "käyppäs mulle kaupassa" :D

No joo kai tästä on raahauduttava.

-kyrsä rv 7+6
 
Ultra meni aivan hyvin. Vauva on jo 5.7 cm pitkä. Niskaturvotus oli vain 1 mm. Paljon se liikkui siellä ja sormetkin näkyi =) Mä puhuin jo eilen miehelle, että entä jos se lääkäri on mies, mä en tykkää jos sellasen nähen pitää housut heittää. Niinhän se oli sellanen vanha ja karvanen mies, yök :/
 
:wave: heissan!

Tänään tuli rattaat postissa ja aivan mahtavat! :heart: niin monipuoliset ja ja.. kauhee hypertely :D yks neppari rikki jonka ite pystyy helposti korjata muuten aivan kuin uudet, onneksi halvalla sain. :)
Pojan kans tänään silmälääkärissä ja todettiin että ei tippahoitoa aloteta koska ei ole olemassa korvaavaa. sanoi että tippahoito olis paras mut sillon harvoin kun ne ei käy niin sille ei voi mitään. nyt sitten saatiin optikolle silmälasi resepti ja joudutaan teettämään erikoislasit. :( lappuhoito alotetaan silmälasien lisäksi syyskuussa. onneksi sairaala on sitoutunut maksamaan. kiva kun poika niin pieni, teetetään sille uimalasi tyyppiset lasit joissa erikoispinta että kestää iskuja ja molemmat linssit eri vahvuuksilla, silmissä kun on erintyypiset ongelmat. pelkään vaan että kun näyttää lähinnä sitten kilpauimarilta tai turtlesilta kiusataan tarhassa. :'( muuta kun 1,5v vanhalle ei ole mahdollista, leikkauskaan ei ajankoht vaan kaikki muut keinot yritetään ensin.
taas sadattelua.. :headwall: kauankos jussista on? meinaan et millonkahan äippäpakkaus tulee kun ennen jussia hakemuksen laitoin. muuten tarkistaisin kelansivuilta mut ei oo tunnuksia yms.

Jane siellä toinen läski :D ei vaiskaan, ihana masu ja näyttääkin minilukaalilta :heart: :D jumbojetit.com sinne ne naiset menneet on. :D nää on taas näitä mun juttuja kun iltavilli pääsee valloilleen, mies aina pyörittellee silmiä päässään :LOL:

KYRSÄ sitä se raskaus teettää.. :D ite ajattelin samaa kun tokaa odotin, 2kk putkeen pelkkää laattaamista yötä päivää :/ se on vaan tää "biologinen kello" :D ajois käynnis..

memmu84 ihana kuulla että masussa voidaan hyvin. :) eihän ne karvaset miehet niin hirveesti masunpohjaa kutkuta vaikka omaltakin löytyy.. :/
 
moi

memmu84 onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart: hienoa että kaikki hyvin ja turvotuksia ym. ei ollut pienellä :) nyt vaan masua kasvattelemaan.

triple kiitos:) kieltämättä kyllä on niiiiiiin läski olo itellä et voisin lyllertää kymmeneksi viikoksi mielellään sängynpohjalle ja odotella siellä millon synnytys
käynnistyy :D harmi että ei sit saanu mitään kunnon hoitoa poika:( eiköhän ne tarhassakin lapsille opeta hyväksymään erinäköisiä ja värisiä ihmisiä ja varmasti teillä poika saa tarhasta kavereitakin:)

pahoinvoinnin kans painiskelevalle KYRSÄLLE paljon tsempityksiä täältä.. toivotaan että tälläkertaa hellittää huonot olot aiemmin ja saat nauttiakin raskaana olosta vähän..

jane ja rv 30+1
 

Yhteistyössä