Tervetuloa uudet!
Ellastina ja Lion, hyvät lukemathan teillä molemmilla! Hyvin siellä vauvelit voi!!! :heart:
Millos teillä oli ultrat? Sit viimeistään huolet vähenee!
Ja Angela, me todella toivotaan, et kaikki on hyvin! Toi oireettomuus on ihan järkyttävän piinaavaa, mut toisaalta, jos yhtään lohduttaa - mulla oli ihan sama juttu, ja kaksosethan sieltä kaikesta huolimatta paljastui! Vaikka periaatteessa hormonimääränkin pitäis kai olla miltei kaksinkertainen, silti ei vahvoja oireita silloin, eikä juuri nytkään! Tsemppiä, lippu korkealle!
mm72, toivottavasti oli kiva miniloma! Tuuthan heti kertomaan ultra-uutiset!
Täällä sama vähä-oireisuus jatkuu. Välillä, ihan säännöllisesti alavatsaa viiltää ja kiprístelee, kai se kohtu viisaasti jo nyt tekee tilaa kyytiläisille, vaikka ovatkin vasta nuppineulanpään kokoisia... mut uskomatonta miten kaksi tollaista pientä voi vetää mehut naisesta! Väsymys, tai oikeestaan unen tarve on ihan hillitöntä! Oon kyl ihan pirteä valveilla ollessani, mut tää vanha illan virkku kuukahtaa jo kympiltä sänkyyn, ja päiväunet tietty päälle. Liikkunut ja ulkoillut kyllä olen nytkin vklopun aikana paljon. Nyt pitää selkälihaksistosta pitää hyvä huoli...
Onks teillä muilla vielä noita alavatsan kipristelyjä? Ne tuntuu välillä aika ilkeesti.
Mulla on kans d-vitamiinit ja omegat (kalaöljy) käytössä. Silloin tällöin kun muistan otan myös monivitamiinin, en niin säännöllisesti, kun ruokavalio on kuitenkin suht. monipuolinen. Nyt on kans maitohappobakteeritabut käytössä, meinaa noi Luget edelleen ärsyttää alapään limakalvoja, murrrr....
Jahas, kello käy taas iltakymmentä, tää kuukahtaa...
Kivaa viikon alkua!