mm-72 Ihania ultrakuulumisia! :heart:
Mun kyytiläiset oli ekassa ultrassa vähä isompia, mutta näillä viikolla tosiaan lienee ihan vaan mittauksesta kiinni
Toinen tais olla 5,9, toinen 6,0, eli millin sadasosan ero
Mää kävin tänään tukkalääkärillä ja kyllä, värjäsin hiuksia. Se(kin) tietysti mietitytti etukäteen (mikäpä EI mietityttäis tässä tilanteessa!). Mulle tehdään yleensä vaan raitoja, joten päänahkaan noi värit ei koskaan mee, ja hius sinänsä on kuollutta ainesta. Juteltiin kyllä kampaajan kans näistä - kyllähän ne jotkut kampaajien aineet on syöpävaarallisia, mut niinhän ne on monet muutkin asiat. Vedenjuontiinkin voi kuolla, kun tarpeeksi sitä juo. Kyl se vaan niin on, et kampaajien lapsilla olis paljon enemmän pahoja juttuja, jos se altistuksesta johtuis... ja mä värjään tukkaani ehkä 4 krt vuodessa. Sallin siis itselleni tämän hemmottelun, eilisen inhottavan hammaslääkäri-käynnin jälkeen! Uus tukka on ihana asia!
Jokapäiväisessä elämässä koitan kemikaaleja käyttää mahd. vähän, mut se on ollu kyl tapana jo pitkään... hiuslakan vaihdoin sellaiseen pumppu-käyttöiseen jo jokunen aika sitten, tuntui, et ne hienojakoiset meni keuhkoon asti, köh. (ja yleensähän ne hienojakoiset lakat onkin niitä superhyviä lakkoja...) Lääkkeitä mä en normaalistikaan käytä kuin menkkakipuihin, toivottavasti nyt ei tartte niitäkään ihan lähiaikoina.
Kavereiden kans on ollu jo muutamana keväänä tapana käydä sellasella 4 h ratsastusvaelluksella, se jää kyl nyt tänä vuonna väliin, kun en muutoin harrasta säännöllisesti ratsastusta. Joskus nuorempana joo, mut nyt oon käyny vaan sen 1-2 krt vuodessa, joten ajatuskin yhtäkkisestä lantionalueen rasituksesta on ihan no-no. Tää on juuri sitä mun stabiilia elämää, lenkillä ja jumpalla olen kyllä käynyt melkein normaalisti, tää armoton väsymys vaan vähän verottaa...
Mä huomasin eilisen jälkeen, et nyt on todella syytä pitää säännöllisestä ruokailusta kiinni tiukasti. Eilen sen hammaslääkärin takia tuli 6-7 tunnin syömätauko, ja mikä olo siitä seurasi! Mua paleli ja heikotti ihan hillittömästi!! Tätä mulla ei oo aikasemmin kyl ollut, kroppa on ollu aika tottunut vähän epäsäännöllisempäänkin ruokarytmiin, mut nyt näköjään pitää pitää verensokeri tasaisena koko ajan. hui! Tietysti jo säikähdin että "ihan varmasti" johtuu siitä hammaslääkärin puudutteesta, mut asia korjaantu heti kun sain jotain syödäkseni... voi apua, voin vaan kuvitella miten on huono olo niillä, keillä ei ruoka pysy sisällä!!! Sympatiat ropisee sinne päin,
Jozefina!!!
Kivaa viikonloppua kaikille kanssasiskoille ja kyytiläisille!