Alkoholittomista siidereistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos

Vieras
Onko kukaan juonut? Itse ajattelin ostaa tuollaisia pari jouluksi, kun olen raskaana niin alkoholia en juo edes sitä viinilasillista.

Minkä makuisia on? Mehulle toki varmaan maistuvat =)

Vauva lehdessä kerran näin mainoksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Darling:
Stowford pressin (olikohan se tuo nimi) matala-alkoholinen on parasta. Taisi voittaa jonain vuonna siiderikilpailun, vaikka vertailussa alkoholilliset siiderit. Se ei siis täysin alkoholitonta.

just tätä mä tarkoitin! siinä alkoholia alle 1% muistelen näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Mulle on kyllä kelvannut ihan ne pirkankin 1,5 litran omena ja päärynäsiiderit...

Mutta niissä on alkoholia melkein 1%..Mutta eikös nuo ole kokonaan alkoholittomia?


En kyllä uskalla väittää vastaan, kun en varmaksi muista...tää on muistikuva...Korjaa ken tietää!
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
Alkuperäinen kirjoittaja Darling:
Stowford pressin (olikohan se tuo nimi) matala-alkoholinen on parasta. Taisi voittaa jonain vuonna siiderikilpailun, vaikka vertailussa alkoholilliset siiderit. Se ei siis täysin alkoholitonta.

just tätä mä tarkoitin! siinä alkoholia alle 1% muistelen näin.

Tämä? http://www.alko.fi/tuotteet/fi/779194
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
Alkuperäinen kirjoittaja Darling:
Stowford pressin (olikohan se tuo nimi) matala-alkoholinen on parasta. Taisi voittaa jonain vuonna siiderikilpailun, vaikka vertailussa alkoholilliset siiderit. Se ei siis täysin alkoholitonta.

just tätä mä tarkoitin! siinä alkoholia alle 1% muistelen näin.

Tämä? http://www.alko.fi/tuotteet/fi/779194


joo. jos haluaa et siideri maistuu siiderille niin tää on oikea valinta. päärynälimut on sit erikseen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Uskaltaako tuota raskaana juoda? Mitä mieltä te olette, jos vaikka 2 ostan.

no mä ny oon tämmönen hulttio muutenkin mut oon mä sitä juonu raskausaikana silloin tällöin pullon tai pari
ja ihan normaaleilta noi lapset vaikuttaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Uskaltaako tuota raskaana juoda? Mitä mieltä te olette, jos vaikka 2 ostan.

no mä ny oon tämmönen hulttio muutenkin mut oon mä sitä juonu raskausaikana silloin tällöin pullon tai pari
ja ihan normaaleilta noi lapset vaikuttaa :whistle:

No mä käyn tuota ostamassa 2, kiitos sinulle, enpä olis itse hoksannutkaan alkon sivuja kyllä selailin mutta tuo jäi kokonaan huomaamatta =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Mulle on kyllä kelvannut ihan ne pirkankin 1,5 litran omena ja päärynäsiiderit...

Mutta niissä on alkoholia melkein 1%..Mutta eikös nuo ole kokonaan alkoholittomia?


En kyllä uskalla väittää vastaan, kun en varmaksi muista...tää on muistikuva...Korjaa ken tietää!
=)

Joo niissä on 0,7% niissä 1,5 litrasissa, täysin alkoholittomia ei taida olla muut kuin limut.
 

Yhteistyössä