K
Kiitos
Vieras
Onko kukaan juonut? Itse ajattelin ostaa tuollaisia pari jouluksi, kun olen raskaana niin alkoholia en juo edes sitä viinilasillista.
Minkä makuisia on? Mehulle toki varmaan maistuvat =)
Vauva lehdessä kerran näin mainoksen.
Minkä makuisia on? Mehulle toki varmaan maistuvat =)
Vauva lehdessä kerran näin mainoksen.