Kehuin tuossa aiemmin Swimcoachin pukua ja nyt on nähty sekin, miten todellakin helpottaa uimaan oppimista. Nyt viisivuotias poika on uiskennellut puku päällä viime kesän lopun ja nyt alkukesän. Nyt yksi päivä halusi ruveta harjoittelemaan oikeaa uimista ja kas - ei pelkää vettä yhtään ja oppinut sukeltamaan Swimcoachin kanssa naamaa veteen. Uimaharjoitukset sujuivat heti hyvin, ja muutaman kokeilukerran jälkeen poika ui jo joitain metrejä. Suurimmaksi osaksi poika haluaa vielä kellutuspuvun päälleen, koska se päällä pääsee temuamaan vedessä laiturinpäässä isompien kanssa.
Kaksivuotta keväällä täyttänyt tytär sai täksi kesäksi oman puvun, mutta hänellä se ei pelaa yhtä hyvin. Jotenkin vaan hän kallistuu eteen ja taakse puvun kanssa, eli ei vielä osaa aktiivisesti hakea/pitää oikeaa asentoa. Kellukkeet on tarvittu käsiin lisäksi. Kellukkeet ja kellutusuimapuku yhdistelmä toimii kuitenkin hänellä loistavasti - tyttö "vesijuoksee" laiturin päästä vedessä rantaan, siitä laituria laiturin päähän, ja taas pitää nostaa veteen. Uskon, että ensi kesänä häneltäkin saa jo jättää käsikellukkeet pois.