Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

vierailijaAislinn83
Heippa, kirjoitan nyt ensimmäistä kertaa tänne vaikka pojan syntymästä on kulunut jo yli 2kk, aika rientää liian nopeasti! Hän siis syntyi 9.3. Meillä on sujunut suhteellisen hyvin, alussa oli todella kovia rintaraivareita ja oikeastaan vasta 6-7 vkon iässä päästiin täysimetykselle mutta siihen saakka sai aina 60-100ml pullosta per vrk. Ilman miehen rautaista tukea ja apua ois mun imetystaival kaatunut kyllä. Nyt kun tuo ruoka-asia helpottui ja raivareita ei enää tule eikä huoli enää pulloa ollenkaan aloin paremmin nauttia tästä vauva-ajasta, siihen saakka se oli hieman stressaavaa. Päiväunet tuottaa meille harmaita hiuksia kun ei nukkuisi muualla kuin kantorepussa, vaunuun nukahti alkuun tosi kivasti ja saattoi nukkua 1,5-2h pvässä mutta yhtäkkiä unet lyhentyivät 15-30minuuttiin. Kantorepussa nukkuu vähintään 2h kerran pvässä ellei enempikin. Vaunulenkkejä en edes tee kun tuntuu että nukahtaa nopeammin kun vähän heijaa ja jättää paikalleen. Ja heti kun herää vaunuissa alkaa huutaa todella kovaa, sama ennen nukahtamista. Onko kellään muulla tämmöistä ollut? Onko helpottanut missään vaiheessa vai onks vaunut meillä ihan turha kapine.

Mun miehen veljen vaimo ilmoitti että odottavat toista ja mun reaktio mielessä oli se sama kuin lapsettomuuden aikana kunnes tajusin että ei hätää, mullakin on vauva. Se reaktio vain tuli selkärangasta täysin, uskon että kaikilla meillä tämän taipaleemme läpikäyneillä jää jonkinlaiset jäljet ja osalle, itsellenikin niin se lapsettomuuden ”identiteetti”..

ja ensimmäinen äitienpäivä oli tunteellinen päivä. <3

Tervetuloa tälle puolelle Aislinn83!
Nopsaan kommentoin vaan, että meillä on ex-vaunuhuutaja! Ei tehnyt mieli lähteä kauas kotoa vaunulenkeille kun toinen saattoi yhtäkkiä alkaa huutamaan täyttä kurkkua eikä rauhoittunut millään. Oli ohimenevää, tais joskus siinä 6-7kk iässä vähentyä tosi paljon ja ehkä 8-9kk iässä loppui kokonaan.
Nyt huudetaan ihan muista syistä... Tänään neiti veti ihan järkyttävät itkupotkuhuutoraivarit siitä, että piti tulla pihalta sisään koska hänellä itsellään oli kova nälkä :ROFLMAO: Raivohuudon keskeltä kuului vaan epätoivoinen ”Nam, nam”. Hiukan oli jo pokassa pitelemistä. Edit: Oltiin siis houkuteltu sisään ja syömään varmaan puoli tuntia, mutta kuulemma ei ollut nälkä...

Viimeksi muokattu: