Flow mulla yhdessä vaiheessa tuikki tuonne sisälle silloin tällöin. Oli kyllä aika yksittäisiä tilanteita, mutta selvästi kyllä kiinnitti huomiota. Kyllä näitä kaiken maailman tuntemuksia tässä matkan varrella on alkanut tulemaan. Mullakaan ei varmaan ekaan kymmeneen viikkoon ollut juuri mitään mahatuntemuksia saatika muutakaan ihmeellistä niin nyt on kaikkea paineentunnetta yms tuntemuksia tuolla alakerrassakin.
Viime aikoina "hauskinta" ollut kun käyt vessassa vaikka ennen toimistolta lähtöä varmuuden vuoksi. Sitten ulkona vähän ajan päästä tulee sitten muka maailman isoin pissahätä ja kiireellä pitää päästä minne olen menossakin, että pääsee pissalle
varmaan just se kun ei rakko raskaana ollessa tyhjene koskaan täysin.
Ai niin ja onhan sitä jo eräskin virstanpylväs saavutettu vähän aikaa sitten: kovasti nauraessa pissa pääsi vähän karkaamaan
en selvästikään tarpeeksi usein tee lantionpohjalihastreeniä, tiedän. Välillä kun yritän tehdä niin tuntuu, että on ihan tunnottomat mokomat lihakset enkä tunne kiristämistä enkä rentoutusta kumpaakaan
sitten en edes jaksa jatkaa sillä kertaa.
Salama onneksi sait edes verikokeeseen lähetteen, on sekin jo jotain!
vloppuna voit yrittää kurkata sinne omakanta.fi jos sen olet aktivoinut, jos vaikka tulokset sieltä löytyy ennen maanantaita. Tässä sitten yksikin laskuri millä voit tuplaantumisen laskea:
http://perinatology.com/calculators/betahCG.htm
Frankie kiva, että olet rennolla fiiliksellä! mullakin vaikka tuhrusi rv4-9 niin jotenkin silti se ei saanut ihan älytöntä pakokauhua aikaiseksi onneksi. Tuli sitä joka päivä tutkittua, että minkä sävyistä tuhru juuri tänään on, mutta siihen ehti niin tottua jo kun ei se siitä pahentunut.
Ja joo tää meidän ketju on ihan paras
kivaa on, että pidemmällä olevat ja toista kertaa raskaana olevat pystyy jakaa todella arvokasta tietoa kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, useista asioista ei itsellä ole hajuakaan. Ja ihan huipputyyppejä ootte muutenkin
Ai niin sitä piti vielä ääneen ihmetellä, kun en ymmärrä miksi ihmiset pitää vauvan sukupuolta salassa syntymään asti? Ennen en ymmärtänyt sitäkään, että jos nimi on päätetty niin sitä ei voi kertoa ennenkuin ristiäisissä/nimiäisissä, mutta mulle joku mainitsi että johtuu usein siitä että se ei ole 100% varmaksi päätetty. Ok sen ymmärrän vielä vaikka usein se pidetään ihan tahallaan vain salassa mikä on vähän outoa MUN mielestä, mutta onko jotain ns. järkiselitystä miksi sukupuolta ei kerrota?
En siis todellakaan halua loukata ketään joka haluaa pitää salassa näitä asioita vaikka tässäkin ketjussa, älkää käsittäkö väärin! Mä en vaan kässää
21+5