~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

CARO sama homma täälläkin nenän kanssa. Ihan kuivaa ja verta ollu monta vkoa. Mitäs hait? Ite suihkutellu ceridalia. A-vit tipat ois tosi hyvät, mut mietin, että saakohan käyttää ulkoisesti raskausaikana...

FLOW Kaiketi kaksosseuranta kuuluu äitipolille eikä neuvolaan?

MANDALA Kyllähän poika voi punasta käyttää :) mä hamstrannut ainakin popin punavalkoraidallisia vaatteita. Ja on jokunen kokopunanen bodykin.

Nyt on raskaustodistus, sokerirasituslähete ja sypepoli-lähete. Hurjaa, kun seuraava neuvola olis vasta 8vkon päästä, mutta sain onneks extra-ajan väliin.
 
Täälläkin yksi kuivista nenän limakalvoista kärsivä :) Mulla ei nukkumista haittaa mutta verta tulee vähän päivittäin. Oon yrittänyt perusrasvaa topsipuikolla laittaa.

Jes, ei mulla sittenkään ollut virtsatietulehdusta. Pissassa kasvoi joku lactobillus joka kuulemma kuuluu urogwnitaalialueen normaaliflooraan eli ei antibioottia (y)

Huomenna SE päivä koittaa nimittäin rakenneultra jota on odotettu!!! Mä kyllä toivon että sukupuoli näkyis mutta enemmän toivon että kaikki hyvin!! Jotenkin pelottaa että löytyy vielä jotain vakavaa rakennepoikkeamaa :unsure:

Puoliväli, jeeeeeeee!!!!! 20+0 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: SalamaT ja kop kop
Täälä kanssa sama nenäongelma. Toissa yö meni aamuyöstä valvoen kun ei pystynyt enää nukkumaan kun nenä niin tukossa. Aamulla niistäessä tulee vähän verta. Päivällä sitten kuivaa ettei tarvi yhtään niistellä. Kait sitä jotakin voitelevaa suihketta tarvitsisi mutta oon miettinyt että mitä sitä saa käyttää. Mielelläni otan vinkkejä vastaan :)
 
Jotenkin alkanu ressaan se torstainen sokerirasitus.. tai lähinnä se kun joutuu oleen 10 tuntia pelkällä vedellä! :S Mitä jos en saa syötyä kunnolla ennen sitä (jos etoo) ja on aamusta ihan pyörtymispisteessä.. sit vielä se 2 tuntia jollain äklö litkulla kun otetaan ne 2 seurantaverikoetta. Varsinkin iltasin tosiaan välillä lähes loputonta nälkää, että vähän väliä vois syödä jotain ja suorastaan ahmia, siis jos etominen ei haittaa. Ja mitäs jos yöllä tulee närästyskipua eikä saa nukuttua...saakohan lääkettä ottaa? Tuskin soodaa (teelusikallinen veteen) ainakaan? Thyroxiinilla ei kai niin väliä vaikka ottas vasta testien jälkeenkin, pääasia että ennen kun syö mitään.

Vielä siitä hätäkasteesta, luin että periaatteessa käy vaikka "Poika" tai "Tyttö" nimiks, kun voidaan muuttaa myöhemmin ja kaste tosiaan kuitenkin eri kun virallinen nimenanto.. eli varmaankin ne ohjeet muuttunu aikojen myötä, tai jotkut terv.hoitajat jumittunu vanhoihin.

Mandala, mulla on kans toi sama kirja, tosin ei oo kyllä ehtiny selaileenkaan aikoihin.. ja sit myös joku "Järkevää lastenhoitoa". No sitäkin vaan lähinnä selannu, ja muuten sit tehny vaan ns. maalaisjärjen mukaan :rolleyes:
Oisko se jotakin ihon kuivumista, kun nyt ollu enempi pakkasiakin? Mulla helposti atooppinen iho on kuivempi talvisin ja viimeks raskauden aikana oli taipeista kipee ja halkeilikin.. onneks siltä nyt vielä säästyny.
Lia_, hienoa että vihdoin karmeesta pahoinvoinnista on päästy!
Mulla meni kyllä loppuviimein tosi nopeesti aika nt-ultrasta r-ultraan.. ja nytkin oikeestaan aika tuntus melkolailla kiitävän.
SalamaT, siitä ne oireet sit pikkuhiljaa alkaa ilmaantuun ;) sehän on vaan hyvä jos ei ihan niin pahoiks mee kun joillain täällä on ollu...sellanen sopivasti (mieltä rauhottavasti) muttei liikaa on paras :D
Lottainen, onnea sykkeen kuulemisesta! <3 ja flow^lle ultranäkymistä! <3<3
Henrietta-lle onnea ultraan ja ketä muitakin lähiaikoina menossa!

Unohdinkohan nyt jotakin.....

Sukupuolen kerroin heti niille lähimmille ketkä tästä ylipäätään tietää, ja niitäkään ei montaa oo.
Aiemmin tykkäsin räikeemmistä ja selkemmin tyttö-poika erotteluväreistä, mut vanhemmiten alkanu enempi miellyttään neutraalimmat maanläheiset ruskee, beessi, harmaa ym. unisex värit.
Itseasiassa mulla ei edes oo muuta lämpösempää haalaria/pussia ihan pienelle kun sellanen punanen joka tuunattu omasta vanhasta takista. On siihen lisätty myöhemmin jotain sinisiä koristeitakin.

Postissa tuli tänään "kiva" kirje melko reippaasta vuokrankorotuksesta maaliskuusta lähtien :mad: pakko siis alkaa nyt jo hakeen uutta kämppää, vaikka olin aatellu että katon ihan kiireettömästi joskus sitten kesällä...hienoo vaan jos joutuu muuttaan sit mahan kans (joo, ei oo ihan tottunu että tän kokonen ja tulee törmäiltyäkin..), saatikka jos muutto osuis just huhti-toukokuun vaihteeseen jollonka ei ehkä pääsis sairaalasta koko touhuun...pakko kai ottaa siihen sellanen 2 viikon siirtymäaika että ehtis siivoonkin vanhan.
 
Viimeksi muokattu:
Ostin tollasta Naso seesamiöljyä, suihke ehkä väärä sana kun sieltä tulee sellasta öljymäistä. Mitään muuta tossa ei pitäs olla ja kysyin vielä farmaseutilta voiko raskaana käyttää. Niitä avaavia ei raskaana tosiaa saa käyttää vaikka jostain luin että joillekkin oli sanottu että vois sillon tällön käyttää. Jospa auttas kuivuuteen ja sitä kautta tukkosuuteen.

lullaby, joo munki pitäs taas lähi viikkoina mennä, olikohan rv 24-28. Ei oikein innosta itteenikään, viimeks meinas yrjö tulla ennenku labraan ehin lähtee. Muuten menikin aika ok vaikka tympeetähän se on istua se parituntia.

Henrietalle peukkuja huomiseen! Mulla ainaki toimi kun join vähän limpparia sitä ennen niin kaveri heilu niin ettei kätilö meinannu saada mitattua edes :D näky kuiteski sukupuoli kun niin kovasti touhuili.

Ainii mulla on neuvolalääkäri 16.2, en saa punasella kun puhelimella oon. Jos joku haluaa päivittää :)
 
Lottainen - Tiedän hyvin mitä tarkoitat sillä, että kaikki maistuu pahoinvoidessa paskalle. Banaani nimenomaan oli pahimmasta päästä, vieläkään en niitä osta kun muistan sen tympeän maun! Tsemppiä ja saikkua vaan kehiin... Ihanaa, että sait sykkeet kuuluviin!!

Mielenkiintoista keskustelua väreistä ja lapsen pukemisesta! Ainoa syy, miksi salaa toivon saavani edes yhden tyttölapsen on se, että pääsee pukemaan ihaniin vaatteisiin. Enkä nyt tarkoita kokovartalopinkkiä, turkoosi ja tummansininen on omia suosikkivärejä tyttöjen vaatteissa (tyttömäisinä versioina toki).
Silti poika on toki yhtä tervetullut, eli en ääneen mitenkään toivo tyttöä. Jos saan pelkästään pojan tai pelkkiä poikia, niin sitten vaan satsaus omiin vaatteisiin. ;)

Henrietalle tsemppiä rakenneultraan!

Pitää joku päivä vastailla koneella, haluaisin kommentoida enemmän kaikille, mutta tää puhelimella naputtelu on turhauttavaa..

17+5
 
Ai niin, tuli nimiasiasta mieleen, että en ole nimivaihtoehtoja kertonut senkään takia ettei kukaan "varasta" meidän nimiä. Kaikki kun ovat saaneet lapsia vuosia ennen meitä..

Mä haluaisin poitsulle mustaa, valkoista, oranssia, turkoosia ja tummanruskeaa. Kummasti kaapista löytyy punaista, valkoista ja tummansinistä. Tytöille kyllä löytyy helpommin kivoja vaatteita, mutta ehkä mä opin ja totun ;)

Tuntuupa hassulta, että saa jo hakea äitiyspäivärahaa ja äitiysavustusta. Taidan vielä kyllä ootella, kun ei ole kiirus.

MANDALA Selviskö läiskä? Maksaläiskä? Joku muu pigmenttimuutos?

LULLABY Ei kuulosta muutto kivalta raskaana ollessa :( Toivottavasti ei nyt ihan h-hetkellä kuitenkaan..

Rv 22+5
 
Täällä istun uudessa tullinpuomin labrassa, kiskoin just glukoosit naamaan. On muuten mukavan oloinen labra kun pirun iso mesta muttei kauhean hälyinen ja mukavat pehmeät tuolit varattu pääsääntöisesti rasitusporukalle (helsinkiläisille suosittelen tätä paikkaa kyllä). Ei ollut niin pahaa se litku kun ajattelin. Jännittää vaan miten pari tuntia tässä menee. Täältä kun pääsee on jo lähes lounasaika johon mennessä oon muutaman kuukauden ajan syöny jo kaksi aamupalaa ja silti alkaa usein nälkä jo kolkuttelee :confused::LOL:

Läiskä ei selvinnyt, yleislääkäri sanoi että jos en olisi raskaana niin ei aiheuttaisi mitään toimenpiteitä mutta koska olen niin menen ihotautilääkärille näyttämään vielä, mutta uskoi että tuskin saan mitään hoitoa tuohon kun ei hilseile tai kutise tms mikä olisi sitten oire jostain.

Henrietta Tsempit ultraan, jännää nähdä saadaanko lisää poikia vai tyttöjä ryhmään :love: mulla muuten ei se limpparikikka toiminut mitenkään älyttömän hyvin. Join melkein pikku pullollisen fantaa mutta pikkuherra liikuskeli varsin maltillisesti ja poseerasi mittoja varten nätisti.

Kyllä muakin eka harmitti ettei pääse tyytövaatteita ostamaan mutta sitten kun mentiin kauppaan niin kääntyikin pää kun hyllyjä selaili; pojille on ihan yhtä söpöjä vaatteita (henkkamaukassa oli esim sellaiset aivan ihanat viirulliset pappahousut henkseleillä :LOL:) ja en kestäisi jos tytölle tulisi sellainen megaprinsessa-vaihe ja pitäisi saada pelkästään rimpsumekkoja yms :X3: plus pojille löytyy kivempia lelujakin just mun mielestä :ROFLMAO:

Jaahas, tais se sokerilitku tavoittaa mahan nyt kun alkoi semmoset bileet :ROFLMAO:

22+2
 
Lullaby tosi tympeä tilanne, toivottavasti kiva koti löytyisi nopeasti ja vaivatta. Löytyyhän lähipiiristä muuttoapua?

Eskarin lempiväri on ollut aina perus punainen, joten punaisia vaatteita löytyy joka koossa, eniten paitoja. Eskarimme on poika. Muita paljon käytettyjä värejä on ja oli vauvanakin monen mainitsema turkoosi, vihreän eri sävyt ja sinisen eri sävyt, oranssi, keltainen... Lähinnä kaikkea kirkasta. Murretut sävyt tai esim. harmaa ja ruskea eivät pojallemme oikein sovi.

Mun lähipiiristä kaikki veikkaa, että odotamme nyt tyttöä. Täytyy myöntää, että olen ostanut joku 4-5 vuotta sitten ihanan lila-pinkki-turkoosi-harmaa-sydäntunikan, sit samassa tallessa on kiva printti-body ja vielä semmonen pinkki-vihreä-tilkkutäkkipehmopöllö. Mutta ei sen väliä onko tyttö vai poika :love: Eskarimme on maailman ihanin pieni mies :love:
 
Juu, onneks porukoilla on auto ja peräkärry, ja kantoapuja on veljestä ja pojasta :) voihan sitä itekin varovasti jotain kevyempiä kantaa, kun nyt ei enää onneks niin paljoo niitä supistuksiakaan oo ollu. Äidistä vois olla siivousapua jos muutossa rasittusin niin että ois pakko yrittää levätä enempi. Kai siitä jotenkin selvitään!
 
Mulla on muuten kans ollut ihan raskauden alusta asti nenä tukossa öisin ja hiukan verta tullut nenästä niistäessä. Yhdessä vaiheessa oli kurkku kipeenä ja luulin tulleeni kipeeks, mut se johtuikin siitä, että olin kuorsannu puol yötä kun oli ollu nenä tukossa. Ihania raskausoireita. :rolleyes:

Tässä ois munkin ultriin ja neuvolaan viikot: 28.1. np-ultra 12+2, 10.2. neuvola 14+1, 22.3. r-ultra 20+0. Ja tänään tuli muuten 11+0 täyteen. :)

Mä uskaltauduin nyt kattomaan niitä äitiyshousuja ku tää turvotus nyt vaa on jo liikaa normivaatteille. Turhauttaa ihan hirveesti, mutta en löytäny mitään sopivaa. Oon niin pitkä, että esim H&M:llä riittävän pitkiä lahkeita on vasta alkaen koosta 44. Ku raskaanaolevat ei vissiin käytä 10 cm korkkareita ni mammamallistoissa ei vaa oo järkeä pitää "ylipitkiä" lahkeita. En vaa voi siirtyä johonki legginsseihin ku ne ei oo yhtään mun juttu. Täytyy varmaan odottaa ultran yli ja kertoa sit anopille, joka varmasti auttaa mielellään joustovyötäröiden tuunaamisessa...

Lullaby meilläkin on muuten muutto edessä viimeistään maaliskuussa. Meillä ei oo kiirettä muuton kanssa, eli voidaan siirrellä tavaroita hissuksiin, mutta itse oon ollu aina niin kova "työmies" että jännittää miten osaan olla rehkimättä...
 
Voi Lullaby toivottavasti lötyy ajoissa hyvä koti ja selviätte hyvin muutosta. Myös Suvipilvelle tsemiä tulevaan muuttoon!

Mandala mites siellä menee? Saatko heti kuulla arvoja vai katsooko neuvola ne sitten?

Noista vaateväreistä.
Aikanaan kun odotin esikoistani, tiesin rakenneultrasta lähtien odottavani tyttöä. Sanoin kaikille sukulaisille et me ei muuten sit hukuta pinkkiin ja kaikenmaailmaan babypinkkeihin, että meillä käytetään kaikkia värejä sekaisin ja paljon. Et meillä ei tytötellä.
Kummasti kuitenkin, kun neiti kasvoi ja itse osasi vähän valita, niin mukaan tulivat luontevasti myös ne pinkit ja rinsessahörhelöt jne. Juuri ne joita en aiemmin ollut sietänyt. Mut enää ei haitannut tippaakaan, kun näki miten toinen tykkäsi. Ja siis niistä ei ikinä tullut kuitenkaan"pääväri" eli tyttö käyttää yhä kaikkea mahdollista, meillä kun yritetään opettaa että ei oo erikseen tyttöjen ja poikien vaatteita, vaan saa pukeutua siihen mihin tykkää. On nyt eskarilainen, välillä kun on hakenut itse vaatteensa, voi olla vihreät dinosaurus-sukat, värikkäät auto-housut ja hempeän pinkki prinsessapaita. Ja hän on tyytyväinen joten minäkin olen.:)

Mites Henrietan ultra?

Frankien ennakkohankinnat kuulostaa söpöiltä.:love:
 
Ultra ohi ja kaikki näytti kätilön mukaan siltä mitä pitikin!! Aikas nopeeta ultarus oli, ei menny kun joku 10-15 minuuttia mutta eiköhän nuo kätilöt asiansa osaavat :) Ulokkeita ei näkynyt eli 90% todennäköisyydellä sieltä olisi tyttö tulossa :love: Oon ihan haltioissani!!!!

Tsemppiä sinne rasitukseen Mandala! Hyvä tietää toi tullinpuomin labra, vaikka espoossa asunkin niin lähimmät meillä tapiola (ok tilat) ja puolarmetsä (kamala). Saako ne tulokset heti tietoon?

Toivottavasti uusi koti löytyy Lullaby! Meilläkin oli sunnuntaina eka näyttö, oli muutama kiinnostunut käynyt.
 
Tiedätkö mulla oli jotenkin ihan sellanen fiilis (älä kysy mistä, en todellakaan osaa tietää :D ), että Henrietta tulee tyttölupauksen kanssa takaisin! :LOL: onnea hurjasti, iso etappi saavutettu tänään :love::love:

Mä tykkäisin käyttää mustavalkoisia vaatteita myös lapsella mutta niin kauan kuin on tuo valkoinen kissa kotona niin se on aika turhaa mustaa haalia. Omatkin mustat vaatteet pitää aina riisua tyyliin ulko-ovella ja laittaa kaappiin ettei ole sitten puolen tunnin tarraharjasessio edessä seuraavalla kerralla :D kissan karvat vaan menee joka paikkaan vaikka kuinka siivoaa.

Sokerirasitus meni tosi hyvin, ei tullut huono olo yhtään onneksi eikä oikeasti nälkäkään ehtinyt kunnolla tulemaan, varmaan sen sokerimehun takia. Sain kirjaa luettua muutaman kymmentä sivua siinä niin meni aika suht nopsaa. On vaan käsitaive vähän hellänä kun kaikki kolme verikoetta samasta kädestä :D Mulla on koko hihan tatuointi toisessa kädessä niin ne ei suostu siitä ottamaan näytettävaikka ei se mitään tekisi tatskan läpi ottaessa.

Tulokset saa kuulemma iltapäivästä tai viimeistään huomenna hoitsun mukaan, mutta kurkkailen varmaan jo vähän myöhemmin omakantaan niiden perään.

Tsempit muuttajille, ei välttis helpoin nakki kun alkaa maha olemaan tiellä, mutta onneksi kaikesta tuollaisesta aina selviää!
Meilläkin nousi melkein 100eur vuokra tässä vuoden alussa kun viime vuonna tehtiin kaikenlaisia parannuksia asuntoihin, mutta silti vuokra on vaan 860eur 74neliöisestä kolmiosta, joten sitä halvemmalla ei saletisti löydy helposti toista ratikan varrelta. Tämä on kaupungin kämppä niin hinnat on tajuttoman alhaiset verrattuna yksityisiin markkinoihin. Joten jäädään ehdottomasti tuohon kunnes rahatilanne on palannut normaaliksi äitiysloman jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
Aanis ... 1.IVF ... toinen ...
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 12.6.2016
Lia_ ... 2. ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
Gaudeamus ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 30.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 … 1.ICSI 3.PAS … ensimmäinen … 24.7.2016
Toiveikas81 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 4.8.2016
epplu ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ...
Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 9.8.2016
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016
frankie ...1. IVF ... toinen ... 24.8.2016
Lara_ ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 2.9.2016
SalamaT ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 8.9.2016


Tapahtumia tulossa :)

Mandala - Sokerirasitus 19.1. - 22+2
Peppermint - neuvola 19.1.
Lottainen - neuvola 19.1. - rv10+4
Henrietta- - rakenneultra 20.1.
lullaby - sokerirasitus 21.1. - 26+1
SalamaT - varhaisultra 25.1.
Toiveikas81 - nt-ultra 25.1.
flow^ - sokerirasitus 25.1. rv15+5
Jezebel78 - rakenneultra ja lääkäri 27.1.
Suvipilvi - nt-ultra 28.1.
lullaby - neuvola 1.2. - 27+5
hannuliini - neuvola 2.2.
Gaudeamus - rakenneultra 10.2.
Suvipilvi - neuvola 10.2. rv 14+1
hannuliini - rakenneultra 11.2.
Lia_ - rakenneultra 11.2. - 21+1
lullaby - ultra 15.2. - rv29+5
flow^ - lääkärineuvola 18.2. rv 19+1
flow^ - rakenneultra 29.2. rv 20+5
Kiisuli80 - rakenneultra 9.3.
Suvipilvi - rakenneultra 22.3. rv 20+0
flow^ - ä-polikäynti 24.3. rv 24+1


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Mari32 (5.ICSI - kem)
Vilijonkka_ (1.IVF 4.PAS - tm)


Maaliin päässeet :love:
 
Mulla on nyt alkanut olemaan ilmeisesti niitä kohdun kasvuun liittyviä vihlaisuja nivusissa (aamuyöstä olivat aika teräviä että ihan heräsin niihin) ja tänään on muutaman kerran tuikkinut enemmän alapäähän...Kait nää on ihan normaaleja? Ainakin yhden opuksen mukaan :) Ilmeisti näihin aikoihin kohdun kasvu on nopeaa niin tulee kaikenlaista kipua. Rv 11+5
 
Oon lukenut Toiveikas samaa tietoa, että kohdun kasvu on nyt hurjaa joten suurin osa erilaisista jumituksista tuntuu olevan vaaratonta.
Mullakin välillä tällä viikolla ollut ns.repäisykipuja jos vaikka noussut nopeasti istumasta, jossa ollut pitkään.
 
Caro joo ihmettelin itekkin kun luulin et se tuikkiminen kuuluu asiaan. Kuulema neuvola lääkäri kattoo sit kohdunsuun tilanteen ja ettei oo lyhentynyt. Rupes vähän pelottaan kyllä jos se ei ookkaan normaalia... Mut onneksi tuikkiminen ei oo joka päivästä. Silloin tällöin.

Mulla kans ollu nenä tukossa ja verta tullu, mutta ei tää kyllä mitään flunssaa oo. Kai sekin kuuluu asiaan:)
Ja aivastuttaa hirveesti myös, sitä on ollu jo ihan alusta asti. Tulee aina kaksi aivastusta peräkkäin mitä ei oo koskaa ennen tapahtunu:LOL:

Kop kop mulla on yksi aika varattuna ä-polille joka on maaliskuun loppupuolella. Siellähän niitten pitäs seurata. Luulin vaan että sekin aika olis jo aikasemmin ja en tiiä onko tuon käynnin jälkeen muuta. Ja neuvola käyntejä kuulema normaalisti 4 viikon välein ei sen useammin. Jos haluan niin voin kuulema varata aina aikaa neuvolaan ultraan silloin kun haluan käydä kurkkimassa mitä Masuun kuuluu:)

Henrietta hyvä kun ei tulehdusta! Ja onnea tyttö lupauksesta:love:

Lullaby mulla ois kans sokerirasitus ens maanantaina ja stressaan myös että kuinka huono olo on kun ei saa syödä. Pelottaa jos en pysy tolpillani siellä ja pyörryn. En tiiä tuosta soodasta, sanottiin vaan et korkeintaan puoli lasia vettä aamulla.
Toivottavasti asunto asiat selviää! Meilläkin mietinnässä mahdutaanko tähän asuntoon.

Mandala hyvä että rasitus meni hyvin!

Salama hyvältä kuulostaa:)

Soitin neuvolaan ja pissatulehdusta ei ollut, onneksi:) sanoi että arvot tikussa voi johtua siitä että alapesua ei tarvi tehdä, niin voi olla sit jotain valkovuotoo tai jotain siinä. Ihmettelen kyllä miksi sitä pesua ei sitten tehdä kun jos sen tekis niin eikö tulos ois sitten tarkempi eikä tarvis turhaan viiä vielä niitä pissa näytteitä...
Kysyi vielä onko tuikkinu, ja sanoin että eilen vähän, niin siirrettiin
lääkärineuvola 4.2 rv 17+1 Jos joku päivittää:) ihan hyvä kun aikaistu tuo aika niin pääsee tarkistaa tilanteen.

Luin kerran jostain että salisyylihappo tuotteita iholle ei suositella raskausaikana, ja huomasin että mun kasvorasvassa on mainittu loppu päässä se yhtenä aineena.

Kävin siis ostaan sen eilen kosmetologilta ja vielä erikseen kyllä mainitsin etten halua sellaista rasvaa missä on sitä koska olen raskaana. Hän siis ehdotti minulle sellaista rasvaa, tätä ostamaani olen käyttänyt ennenkin, en vain ole koskaa katsonut niin tarkkaan mitä siinä on. Kumma kun hän ei maininnut siitä.
Uskaltaakohan sitä käyttää, miten tarkkoja te ootte?:)
 
  • Tykkää
Reactions: kop kop
Mä olen edelleen käyttänyt Lumenen syväkosteuttavaa kasvorasvaa mikä sopii sekä mun että miehen naamalle. Oon tosi laiska näissä hommissa. Oon kokeillu kyllä vaikka mitä kaikkia kosmetologien kosteutusruljansseja (esim Danné tuotteita), mutta en mä jaksa naamaa lääppiä joka ilta (ja aamu) puolta tuntia neljästä eri pullosta :D
En olen kuitenkaan raaka-aineita siitä Lumenesta tutkinut.

Kasvot putsaan Environ:in jollain kosmetologin puhdistusaineella, puhdistaa kaikkein parhaiten. Käytin välillä saman firman AVST kasvorasvaa, mutta se perustuu vitamiini A:n hyötyihin. Vaikka mun kosmetologi sanoi, että voi käyttää raskaana kun ei mene verenkiertoon niin silti jotenkin karsastan kuitenkin ja käytän tuota Lumenea.

Hiustuotteet mulla on sitten niin luonnonmukaisia kuin vaan saan ostettua kampaamoreissulla, Davines:n Nou Nou shampoo ja hoitoaine. Mömmöjä en tukkaan jaksa taiteilla muuten.

Muoks: tuli neuvolatädiltä tekstari, että sokrut on ihan normaalit, jeee! hemppakin oli 120 niin ei vaadi toimenpiteitä sekään. Nonniin jos tekis vaikka mokkapaloja tänään tämän kunniaksi :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä