Jotenkin alkanu ressaan se torstainen sokerirasitus.. tai lähinnä se kun joutuu oleen 10 tuntia pelkällä vedellä! :S Mitä jos en saa syötyä kunnolla ennen sitä (jos etoo) ja on aamusta ihan pyörtymispisteessä.. sit vielä se 2 tuntia jollain äklö litkulla kun otetaan ne 2 seurantaverikoetta. Varsinkin iltasin tosiaan välillä lähes loputonta nälkää, että vähän väliä vois syödä jotain ja suorastaan ahmia, siis jos etominen ei haittaa. Ja mitäs jos yöllä tulee närästyskipua eikä saa nukuttua...saakohan lääkettä ottaa? Tuskin soodaa (teelusikallinen veteen) ainakaan? Thyroxiinilla ei kai niin väliä vaikka ottas vasta testien jälkeenkin, pääasia että ennen kun syö mitään.
Vielä siitä hätäkasteesta, luin että periaatteessa käy vaikka "Poika" tai "Tyttö" nimiks, kun voidaan muuttaa myöhemmin ja kaste tosiaan kuitenkin eri kun virallinen nimenanto.. eli varmaankin ne ohjeet muuttunu aikojen myötä, tai jotkut terv.hoitajat jumittunu vanhoihin.
Mandala, mulla on kans toi sama kirja, tosin ei oo kyllä ehtiny selaileenkaan aikoihin.. ja sit myös joku "Järkevää lastenhoitoa". No sitäkin vaan lähinnä selannu, ja muuten sit tehny vaan ns. maalaisjärjen mukaan
Oisko se jotakin ihon kuivumista, kun nyt ollu enempi pakkasiakin? Mulla helposti atooppinen iho on kuivempi talvisin ja viimeks raskauden aikana oli taipeista kipee ja halkeilikin.. onneks siltä nyt vielä säästyny.
Lia_, hienoa että vihdoin karmeesta pahoinvoinnista on päästy!
Mulla meni kyllä loppuviimein tosi nopeesti aika nt-ultrasta r-ultraan.. ja nytkin oikeestaan aika tuntus melkolailla kiitävän.
SalamaT, siitä ne oireet sit pikkuhiljaa alkaa ilmaantuun
sehän on vaan hyvä jos ei ihan niin pahoiks mee kun joillain täällä on ollu...sellanen sopivasti (mieltä rauhottavasti) muttei liikaa on paras
Lottainen, onnea sykkeen kuulemisesta! <3 ja
flow^lle ultranäkymistä! <3<3
Henrietta-lle onnea ultraan ja ketä muitakin lähiaikoina menossa!
Unohdinkohan nyt jotakin.....
Sukupuolen kerroin heti niille lähimmille ketkä tästä ylipäätään tietää, ja niitäkään ei montaa oo.
Aiemmin tykkäsin räikeemmistä ja selkemmin tyttö-poika erotteluväreistä, mut vanhemmiten alkanu enempi miellyttään neutraalimmat maanläheiset ruskee, beessi, harmaa ym. unisex värit.
Itseasiassa mulla ei edes oo muuta lämpösempää haalaria/pussia ihan pienelle kun sellanen punanen joka tuunattu omasta vanhasta takista. On siihen lisätty myöhemmin jotain sinisiä koristeitakin.
Postissa tuli tänään "kiva" kirje melko reippaasta vuokrankorotuksesta maaliskuusta lähtien
pakko siis alkaa nyt jo hakeen uutta kämppää, vaikka olin aatellu että katon ihan kiireettömästi joskus sitten kesällä...hienoo vaan jos joutuu muuttaan sit mahan kans (joo, ei oo ihan tottunu että tän kokonen ja tulee törmäiltyäkin..), saatikka jos muutto osuis just huhti-toukokuun vaihteeseen jollonka ei ehkä pääsis sairaalasta koko touhuun...pakko kai ottaa siihen sellanen 2 viikon siirtymäaika että ehtis siivoonkin vanhan.