Huomenia!!
vai pitäiskö sanoa jo päivää

Ihana ilma ulkona, just tommosta lunta ja valoa mä oon kaivannu

toivottavasti noi lumet nyt ei sula pois..
Täällä herättiin vasta tunti sitten, ja tietty ku joi lasin vettä niin oksuamaan samantien.. ja oli taas kyl pahimmat oksut ku ei millää meinannu loppua... ja sen jälkeen pysty ihan hyvin syömään puuroa ja kaikkea..
Saa nähä miten käy ens viikolla meijän pikkureissun sukulaisis ku porukat on ekan yön samas paikkaa... ja tämä käy oksuamassa aivan varmasti... nyt on reilu viikon aikana käynyt joka päivä.. varmasti arvaavat jos kuulevat ja kuulevat aivan varmasti.. No mietitään sitä sitten.
Mä en saanu Rosan asuntoesittelyä mailiin?!
Meillä oli eilen ja pikkujoulut, käytiin kattomas semmonen tosi hyvä musicaali ja syömässä, ruoka oli todella hyvää! saas nähdä vaan arvasko pomo tai lähimmät työkaverit ku otin alkoholittoman alkumaljan ja viinit jätin väliin ja join vichyä... tosin viineistä en kyllä muutenkaan tykkää mut toi alkumalja, se voi laittaa monen arvailemaan..
Ericalle halaukset jos ei tärppiä tullu!! mutta mä kyllä uskon siihen että ei se välttämättä vielä edes näy, vaikka edellisessä näkyikin tuohon aikaan.. eihän sitä hormonia välttämättä erity yhtä nopeasti mitä viimeks

joten peukkuja tulee vielä täältä <3