Ajatuksista yritykseen 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaahas, täällä on ollut taas päivän aikana vaikka mitä. Sympatiaa ja lämpimiä ajatuksia itse kullekin, vaikka en nyt rupea henkilökohtaisesti kaikkien juttuja kommentoimaan.
Saanalla on kiitettävän monta kuumetta... Arvatkaas mikä mulla on?
- Pikkujoulukuume!!! En jaksaisi millään odottaa huomiseen, että pääsee kunnolla irroittelemaan!

Hyvä että angsterin säikähdys ei tarkoittanut mitään dramaattisempaa... hui sentään!

Heh, tuli tuossa mieleen että mitenkähän käy mun pikkujoulujen kanssa. Jännäilen seuraavan kerran Itsenäisyyspäivän humussa ja pikkujoulut on sopivasti 8.12. Mun tuurilla kierto venähtää parilla päivällä ja meikäläinen saa olla kuin tulisilla hiilillä, jaiks! Ja mites sitten jos plussaan pikkujoulujen korvilla ja en voi ottaa siellä mitään??? Ja kaverit tietää että en sylje lasiin vaikken mitään övereitä harrastakaan. Tässä taas pohtimista kerrakseen... Ja minäkin oikein odotan, että pääsisin irroittelemaan! Löysin vielä kaiken lisäksi oikein kullanhohtoisen pikkujouluasunkin :-D

Ihania pikkujoulu suunnitelmia teillä! Millaiset pikkujoulut teillä on tulossa? Siis onko tiedossa jotain teemaa tai muuta? Mä olen jäävännyt nyt itseni pikkujouluista. Mulla on np-ultra Itsenäisyyspäivän aattona ja jos siellä on kaikki kunnossa, niin mä juhlin itsenäisyyspäivää suuren suklaarasian kanssa, heh!

Me on ostettu nyt jo joulukarkkeja varastoon enkä millään meinaisi malttaa pitää niitä kaapissa ;) Kun ajateltiin että ei sitten tule joulukuussa enää niin isoa laskua kun ostaa osan jo etukäteen. pitäisi varmaan katsella jo lahjojakin.

Mulla on tänään varmaan joku syysmasennus =( mies oli viime yön jossain koulutuksessa (tai siis ei tietty yöllä se koulutus ollut mutta siis oli yötä poissa) ja olivat sitten menneet johonkin baariin. Tänään sillä nyt on sitten sellainen ihan pieni krapula/väsymys ja kun tänään piti aloittaa taas puuhastelut. Itse odotin ihan innolla mutta kun toinen niin väsynyt niin meni itseltäkin fiilikset..täytyy nyt yrittää saada ne jostain takasin. ja siis kun olisin ihan valmis nukkumaan kun ulkona on säkkipimeä. Mutta kellohan on vasta tosi vähän *ihmettelee*

Mulla ei oo tiedossa mitään pikkujouluja =( firman olis, mutta niin tylsät että jätän väliin. Täytyy varmaan yrittää kavereiden kanssa sitten jotain väsätä.

Upealta kuulostaa Iipin kultapuku! Juuri niin pikkujouluihin pitääkin mennä - loksauttaa ensin firman miehiltä leukaluut lattialle ja juhlia sitten täysillä! Sori nyt vaan Iipi mutta toivon totisesti että sulla olisi juomaongelmia pikkujouluissa ;) Keksitään sitten yhdessä ratkaisua jos näin onnellisesti kävisi.
Meidän oman firman pikkujouluissa ei ole mitään teemaa, ensiksi mennään oman toimiston kanssa etkoille baariin, sitten on "gaalaruokailu" ja eiköhän me lähdetä jatkoille kun tanssibändi alkaa virittelemään vempaimiaan...
Seuraavana viikonloppuna oon sitten miehen työpaikalta avec-bileet, ja siellä on teemana gangsterit! On ollut hauskaa suunnitella pukeutumista sinne. Mulla on makea punainen höyhenpuuhka, jota ajattelin kyllä jo käyttää tänään!

Kivalta kuulostaa Neilikan - ja kaikkien muidenkin - pikkujoulut!

Mun on pakko kertoa mun ystävästä. Nähtiin eilen ja hän kertoi tänään lähtevänsä Helsinkiin pikkujouluihin. Kyselin mitkä pikkujoulut, ja hän sitten kertoi. Eikä ole aikasemmin puhunut mulle mitään! Eli kun hän odotti lasta 4v sitten, oli netin keskustelupalstalla kirjotellut muiden raskaana olevien kanssa. Olivat ekan kerran tavanneet livenä vauvojen kanssa ja sen jälkeen tasasesti pari kertaa vuodessa. Nykyään lapsia ei enää oteta tapaamisiin ja tänäänkin tiedossa kunnon perinteiset pikkujoulut, jäävät yöksi sinne jonkun luokse. Kuulemma ihana porukka kaikenlaisia ihmisiä, ja tosi läheisiä. Mäkin kerroin mun äääriryhmästä!

Onpa ihanan kuuloista että nettiystävyys on oikeasti muuttunut live-ystävyydeksi joillain! Hei kyllä mekin tehdään toi sama joskus!
Rosa, luetko sitä luukku-postia vielä, vai vaihdoitko kokonaan sinne toiseen? Kun oon lähettänyt sulle yhden akupunktioon liittyvän jänskän kysymyksen... Käypä katsomassa.

Avatkaapa sit joku innokas uusi ketju perjantai-höpinöitä varten!

Niin, kiitos kaikista vinkeistä tuon asuntoasian suhteen! Mä tosiaan petyin Nordeaan, opintolainakin siellä ja kaikki tilit, oisin toivonut parempaa pavelua. En jaksanut kysyä tarjousta kuin kolmesta pankista (koska perehtyminen 3:n pankin eri lainoihin täytti mun kapasiteetin), mutta Sampo oli ehdottomasti paras. Hassua että voi olla noinkin suuria eroja lainaehdoissa.

Mä lähetän sen kämpän esittelyn mailissa kunhan ehdin. Me ollaan kumpikin aina asuttu kerrostalossa ja ollaan nyt kateltu myös puutaloja. Täälläpäin on pari asuinaluetta melkein keskustassa, jotka on siis puisia rivitaloja. Tuossa kämpässä oma aidattu pieni piha ja ihana takka olohuoneessa. Säästää lämmityskuluissa, mikä ei ole oikea syy, vaan se, että voi sohvalla löhötä ja nauttia tulesta. Lisäksi se on rempattu eli muuttovalmis (remonttilainaan olis pakko saada taas takaajat ja menee taas vaikeeks). Ja siellä on kaks makuuhuonetta, mikä on harvinaista näissä tän kaupungin ton kokosissa rivipuutaloissa. (Ja puulattiat ja astianpesukone! Näkisitte mun tiskikasan nytkin, olen laiska vaimo. Astianpesukone olis luksusta.)

Me mennään tänään tekee tarjous. Ei kylläkään pyyntihintaa, joka sekin on aika kohdallaan, mutta pakko tehdä tarjous. Muuten katuisin myöhemmin. Nyt ellei saada, niin ainakin yritettiin.

Mä haluan sen kämpän. Mä haluan vauvan.

Neilikka, joo käytän luukkua, mut en ole nyt käynyt lukemassa! Nyt kauhea kiire, mut luen iltapäivällä ja vastaan sitten! Eli en ole lukenut posteja...

Ihanaa perjantaita!