AJATUKSISTA ODOTUKSEEN 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sadeliini, me siirsimme kotivakuutuksen Pohjantähteen. Itse asiassa otimme sieltä lisäksi pari muutakin vakuutusta. Saamamme palvelu on ollut loistavaa! :)

Sain tänään yllätyksekseni jalkaan viime kesän lempparifarkut, tehokasta tuo imetys! Vaunulenkit ovat kyllä päivän kohokohtia, tosin hieman mieli haikailee menetettyjen lihaksien perään. Syksyllä odotettu paluu jumppiin ja salille!

Olimme juuri kolmatta kertaa vyöhyketerapiassa, nyt sitten toivotaan parasta. Orea jälleen kaipailen, toivottavasti masuvaivat ovat siellä helpottaneet? Ja treenivinkkejä ottaisin mielelläni vastaan!

Nyt laitan sämpylät uuniin, poika nukuskelee vielä varmaankin tunnin. On päivällä hereillä ollessaan aivan mahtavaa seuraa, hyväntuulinen kaveri. Vaikka tuon ikäisen hymy on vielä kaiketi refleksi, niin silti äidin sydän sulaa toisen naaman vääntyessä levään hymyyn... :)

Viikonloppuja kaikille!!

Amildalle onnea ja halauksia pienestä tytöstä! Voin sanoa, että tunne on sanoin kuvaamaton, kun saat nappulan syliisi. Siinä unohtuu sukupuolet! Kaikillahan on joitain toiveita, mutta nyt Nukin synnyttyä voin käsi sydämellä sanoa, että toinenkin tyttö on tervetullut! Jännä miten ne ajatuksen muuttuvat. Jotenkin sitä näkee oman vauvansa vauvana, ei tyttönä tai poikana. Näin ainakin mulla.

Ihailtavan äkkiä olet Ballerina palautunut entisiin mittoihin!! Munkin täytyy alkaa tsemppaamaan. Jospa sitten ensi viikolla, kun mies aloittaa työt. Olen mä vaunulenkeillä käynyt, mutta daim-suklaalevyt on maistuneet turhan hyvin.. Muuten paljon sulla jäi kiloja synnärille? Mulla jäi 8 kg, mutta ei vielä toivoakaan, että vanhat housut menisi -kiitos mun viime syksyisen +10 kg:n. Harmittaa.... Vielä en ole saanut aloitettua rataslenkkejä kummempaa.

Rosis, sen takia suosittelen isyysloman ottamista (ainakin joitakin päiviä) heti alkuunsa, koska siinä vauvan hoidossa ja tulkitsemisessa on oikeasti avun tarpeessa. Mä ainakin olin. Nyt taas alkaa jo pikku hiljaa tuntumaan, että pärjään ton pakkauksen kanssa oikein hyvin yksinkin. Alussa ei tällaista tunnetta todellakaan ollut. Eksyksissä olin kuin...miten se nyt meni...

Täällä on muuten mennyt hyvin, mutta miehen kanssa matsattiin oikein kunnolla. Mua ärsyttää, kun en saa siltä tarpeeksi huomiota, vaan se vain painaa remonttia melkein taukoja pitämättä. Tänään sitten raivottiin toisillemme. Sen lisäksi kävin tänään lääkärissä, kun tuntui kipua tuolla alapäässä (herkkua). Nyt sitten seurataan ettei tule tulehdusta. Tulehdusarvo oli ainakin alle 8. Jos kuume nousee joudun heti menemään äitipolille. Hmm.... Nyt ollaan lähdössä anoppilaan ensimmäsitä kertaa meidän E.T:n kanssa. Niillä on koira, joka haukkuu aina ihan mielettömästi. Täytyy nyt toivoa, että se jaksaisi käyttäytyä rauhallisemmin.

Muuten Baltsu, käyn kanssa ostaan sen Baby Björnin kantorepun. Täytyy totuttaa Nuki siihen nyt heti, niin on kivempi lähteä kaksin sitten kaupungillekin jossain vaiheessa.

Leppoisaa iltaa tytsyt!

Ps. Laitan Nukin kuvia tuleen pikapuoliin!

Heippa kaikille ihanaisille odottajille :) Ja Baltsulle ja Angsterille onnea hirmuisesti jälkikasvusta.

Meillä ei yritys ehtinyt edes käyntiin kun sain testiin 2 viivaa :) Jätettiin kumi pois toukokuussa ja viimeiset menkat tuli 21.5 ja silloin ne alko 4 päivää ihan liian aikaisten, kp oli 24. Silloin ajattelin että nyt meni ihan sekaisin kierto kun tämä seuraava kierto veny 36 ennen kun uskalsin testata. Kyllä esin testeri näytti ihan puhdasta toisessa luukussa, mutta muutaman minuutin katsomisen jälkeen alko viiva näkymään! Oli kyllä hieno tunne ja se tunne on edelleen. Ei yhtään pelota miten kahden kans pärjäisi, se pelottaa että pysyykö tämä minun vauva loppuun asti sisällä. Kova keskenmenon pelko on mutta niin se oli esikoiseltakin, hyvin kaikki meni silti. Kyllä nyt ajattelin että varaisin alkuraskausultran, on niin pitkä aika ekaan neuvolaan ja np-ultraan.

Tulin teitäkin pitkästä aikaa moikkaamaan. Amildalle onnea tyttövauvasta! Meille on tervetullut kumpi vaan, mutta kyllä täällä sydän pakahtuis jos tietäsin että tyttö meille tulisi. Poika on ihana kyllä myös, mutta jotenkin se on että yksi neiti lisää tarvittaisiin meidän perheeseen. Miehen puolen suvussa on vain miehiä, joten kallistuttu täällä ollaan että poika meille tulee. Kunhan on terve vauva, niin kaikkeen on tyytyväinen.

Hyvää yötä teille ja pistäydyn taas joku päivä.

T:Maijuliini81, vaukkeli rv 5+3(hurjat) ja poika 1v10kk

Lämpimät onnittelut, Maijuliini! Ihania uutisia!

Olen samaa mieltä Angsterin kanssa; vauvan syntyessä sukupuolella ei ole merkitystä, paketti on vain niin OMA. Mekin haaveilemme kakkosesta (muutaman vuoden päästä) ja tyttö tai poika olisi yhtä lailla tervetullut.

Minulla synnärille jäi 5kg, mutta muutamassa päivässä kotona lähti 2-3kg. Paino on siis aikalailla lähtölukemissa MUTTA lihakset ovat kadonneet. Haluan takapuoleni takaisin! ;) Kieltämättä suklaa maistuu täälläkin vähän turhan hyvin... sitä on niin helppo napsia epäsäännöllisten ruoka-aikojen välissä. Miten paljon Angtis sulla olisi pudotettavaa? Raskauden aikaiset taisivat jo tippua? Miten vointi muuten, toivottavasti et saa mitään tulehdusta!

Olen ollut aika herkässä mielentilassa, välillä itkettää ilman mitään syytä. Eilen harmitti se, etten uskaltanut lähteä kaupungille kun en tiedä kauanko pikkuinen nukkuu... :O Miehellä on tekemistä kanssani! Onneksi mieliala on yleensä ihan hyvä, kai nämä hormoonimyrskyt kuuluvat asiaan.

Täällä on vaihteeksi sateista. Huomenna lähdemme mummoloihin ja mökille -pääsen kyllä koneellekin lukemaan kuulumisia. Reissun pituus riippuu vauvasta, mutta toiveissa olisi useampi viikko pois kaupungista.

Leppoisaa sunnuntaita!

maijuliinille paljon paljon onnea!! olipa ihania uutisia!

Toivottavasti Ballerinan ja vauvan reissu sujuu hyvin ja pääset ihan rauhassa kiertämään ja lomailemaan!

rv19+2

Huomenta jälleen kaikille! Vielä pitäis tämä viikko jaksaa ja sit alkais vihdoinkin paljon odotettu kesäloma!!!

Kivaa kuulla Angsterista ja Ballerinasta ja teitin vauva-arjesta ja tuntemuksista. Mukavaa reissua ballerinalle ja tsemppiä tunnemyrskyjen keskellä. Kauheeta, jos nämä tunnemylläkät jatkuvat vielä synnytyksen jälkeenkin! (nimim. aivan sekasin hormoneista jo nyt). Upeesti olet saanut kilot jo noin pian kadotettua taivaan tuuliin. Ja tsemppiä myös Angsterille kilojen karistukseen! Voi, miten mäkin jo odotan, että mahtuisin takas omiin vaatteisiini...

Onnittelut Maijuliinille myös tällekin puolelle!

Ja Sadelle onnittelut liikkeistä! (vaikka taisit kertoa niistä sähköpostin puolella...) Juu, ei kannata ottaa paniikkia, vaikkei joka päivä niitä tuntiskaan. En mäkään tunne niitä ihan joka päivä - tosin nyt jo paljon enemmän, kun vielä esim. pari viikkoa sitten. Mulla siis on tuo istukka tuossa etuseinämässä, mikä niitä potkuja vaimentaa, ja jos tunnenkin ne, niin tunnen tosi, tosi alavatsassa tai kyljissä.

Mukavaa päivää kaikille! Se olis huomenna jo heinäkuu... Mi-iun kuukausi siis!

t.Amilda rv 24+0 (niin ne viikot vaan vaihtuu toisiin...)

Niin joo... Piti vielä sitä kommentoida tietty, että olen aivan taivaissa ja hurjan onnellinen tytöstä :D Ihana saada pikkuprinsessa taloon. Mieskin on jo alkanut pikkuhiljaa tajuaan asiaa ja puhuu "mun tyttösistä" ja "mun elämän naisista", kun puhuu mulle ;) On se vaan ihanaa! Vaikka luulen tosissaan, että tuo miekkonen taitaa tajuta lopullisesti asian ihan konkreettisesti vasta, kun vauva on maailmassa...

ihan nopsaan Amildalle että mulla on viikon päästä se rakenneultra.

yritän nyt tänään pysyä poissa koneelta kun on vielä lomaa..olo tosin aivan tööt eilisillan ja yön jäljiltä (se tunnemyrsky josta mailissa kerroin)..ja ärsyttää kun ei tietty nyt aamulla ehtinyt mitään jutella miehen kanssa niin illalla sitten sekin edessä. ja ärsyttää kun en pysty olemaan vihainen pitkään, tänäänkin aamulla oli niin suloinen.

ja tuon takia olo on siis aika huono kun ei taas tee mieli syödä yhtään mitään..välillä sitä toivoo että olisi surusyöppö mutta kun ei ole niin ei voi mitään :/

joo, aika uskomatonta että huomenna on jo heinäkuu! aika kyllä menee niin äkkiä ohi, onneksi nyt on luvattu jo vähän lämpimämpää nin tuntuu enemmän kesältä :)

niin ja Amildalle onnittelut taas uudesta viikostakin!

rv19+3

huomenta, missäs kaikki ovat? ei kai Saana ja Rosa vielä ole karanneet kesälaitumille?

mä yritän taas päästä työnmakuun kiinni, eipä ole kovin helppoa mutta eiköhän se tästä..kunhan vaan saisi mailiboxin päivittymään että saisi kaikki mailit.

Gallup: miten paljon rintanne ovat kasvaneet? mulla alkoi maltillisesti mutta tuntuu että ne nyt vaan kasvavat ja kasvavat, saa nähdä joudunko kohta jo C-kuppiin..ei viitsisi jatkuvasti ostaa uusia liivejäkään mutta kai se on pakko :/

Olin eilen kävelyllä ja joku ötökkä puri mua ja nyt sormessa on iso punainen paukama, ei kyllä kutise yhtään ja tuskin mikään vakava on muutenkaan.

rv19+4

Kylläpä tosiaan on hiljasta meitin ketjussa... Taitaa tosiaan kaikki olla jo kesälaitumilla. Itsekin kyllä häivyn maisemista tämän viikon jälkeen joksikin aikaa. Vihdoinkin! Mutta, mutta.. Oonkin sit valvonut koko viime yön, kun kurkku on niin kipeä! Hemmetti soikoon, jos nyt sit tulee joku flunssa päälle, kun pitäis lähtee 2 viikoks reissuun :( Ja kun mä oon niin harvoin muutenkaan kipeenä, niin ei voi just nyt tulla mitään!!!

Juu, mä olen kanssa miettinyt, et lähtikö ne Rosa ja Saanakin jo lomille? En muista, että olis ollut puhetta moisesta... No, Rosa on varmaan lähtenyt mökkeileen jälleen, tai sit sen mies on vienyt sitä taas yllätysreissulle johkin Roomaan ;)

G: Mä lähdin B-kupista ja olen siirtynyt jo reilu kuukausi siitten C-kuppiin. Eikä mene enää montaakaan viikkoa, kun täytyy siirtyä jälleen isompaan kuppikokoon - alkaa meinaan tehdä kohta tiukkaa tunkea nämä ryntäät näihin C-kuppeihin enää. Ihan järjetöntä on kyllä tämä etuvarustuksenkin kasvu... Mieskin kommentoi melki joka ilta, et herran jestas, miten järjettömiksi noi voi vielä kasvaakaan. No, onhan se kiva, että edes kerran elämässä on rinnat ;)

Koitahan Sade jaksaa töiden parissa. Täällä on ainakin yksi kohtalotoveri työtouhussa...

kesäisin on niin vaikea tehdä töitä kun kaikki jotka voivat jotain oikeasti päättääkin ovat lomalla, joten mikään ei etene mihinkään..no eipä ole mun päänvaiva ;)

Mulla taas on tosi vaikeeta sopeutua näihin rintoihini, tykkäsin pienistä niin nyt kun vaan paisuvat ja paisuvat ja kun mulla paisuu myös rinnanympärys..olenkin yritätnyt nyt etsiä sellaista jatkopalaa liiveihin että ei tarvitsisi sen takia ostaa uusia jos kuppikoko vielä hyvä. ja kun oudointa on että paidat jotka ennen olivat ihan siveellisiä, niin nyt kun on isommat rinnat niin kaula-aukko vetää paljon enemmän huomiota puoleensa vaikka ei olekaan mitenkään paljastava, mutta tietty isommat rinnat nostaa sitä eri lailla esiin kuin pienemmät..mutta siis tunnen itseni välillä jo ihan siveettömäksi ;)

joo, höpisen täällä itsekseni että aika kuluisi..huomaa että ei tämä ruudun tuijottaminen tee edelleenkään hyvää kun tänään oli aamulla ihan hyvä olo mutta meni taas tosi huonoksi kun olin vajaan tunnin tehnyt töitä..onneksi sipsit on keksitty :/

Moippis!

Maijuliinille hurjan paljon onnitteluja!! Missä ketjussa kirjoittelet, että voin seurata miten raskaus etenee? Ja tervetuloa siis tännekin kirjottelemaan.

Ihanaa lukea Baltsun ja Angstiksen arjesta! Huh, aika hassua vatsassa kasvaa oikea vauva. Pian mekin ollaan perhe. Vaikka tää 9 (10) kk tuntuu välillä loputtoman pitkältä, niin ehkä tosiaan nämä kuukaudet tarvitaan siihen että tajuaa mitä tosissaan on tapahtumassa ja että ehtii kasvaa henkisesti muutokseen. En silti tajua miten jaksan odottaa vielä yli 3 kk...

Amildalle onnittelut tytöstä!!! Mulla oli selkeä poikaolo, ja tuntui tosi hassulta kuulla että (luultavasti) odottaa tyttöä. Mies taas oli tytöstä aivan varma alusta asti, on koko ajan odottanut tyttöä. Mutta totta on kuten Baltsu sanoi, että varmasti se on niin oma paketti, ettei sukupuolella ole sen suurempaa väliä ainakaan vauva-aikana.

Mun rinnat on ymmärtäneet ihan väärin kasvamisen. Alussa rinnat tosin kasvoi parissa yössä puoli kuppikokoa (vain), sen jälkeen pysyneet samana mutta nännit siis muuttuu koko ajan tummemmiksi, suuremmiksi ja ihan erilaisiksi... Outoa.

Mä olen ihan pihalla noista vakuutuksista. Mitä enemmän ottaa selvää, sitä absurdimmaksi menee. Meillä Ifissä kaikki muut vakuutukset ja niiden vauvavakuutus on ihan kökkö. Se pitää uusia kun vauva 2kk jolloin ei korvaa mitään mitä siihen mennessä todettu. Sitä voi verrata pelkkään tapaturmavakuutukseen. Plus sairaalaolossa mm. kuukauden omavastuu, eikä korvaa mitään mikä aiheutuu synnytyksessä. Korvaa mm. sokeuden ja kuulovamman, jos ne diagnosoidaan ennen 6kk ikää. Mikä on aika huvittavaa koska harvemmin näkö-tai kuulovammaa pystytään ikinä noin aikaisin toteamaan. Eli pitäs sit siirtää kotivakuutus jonnekin muualle että sais kunnon vakuutuksen vauvalle...

Ihanaa kun nyt tuntee vauvan liikkeet joka päivä. Mieletön olo kun vauva herättelee aamuisin potkuillaan...

Mukavaa päivää!

Jänskää. Äskön tuli postissa äitiys- ja vanhempainrahapäätös. Saan sitä 2.7.09 asti. Aika hassua että muutkin uskoo mun raskauteen. Siis että meidän vauva on jo pieni osa yhteiskunnan byrokratiaa. Äitiyspakkaus myönnettiin tietty myös ja se tulee (VASTA) kahden viikon päästä. Eli kesällä on tosiaan pitemmät käsittelyajat. KELAssa kun sanoivat sen tulevan 2-3 viikossa, kun palautin hakemuksen jo kesäkuun alussa.

Mä koitan saada myös vatsakuviani mailiin tällä viikolla. Voi että Baltsun poika on söpö. Ihan jo omansa näköinen, niin viisaat silmät. Pieni sydäntenmurskaaja.

Onpa täällä hieman hiljaista ollut kyllä. Minun nettikatkoni on päättynyt viimein :) Ensinnäkin onnea Saanalle pojasta ja Amildalle tytöstä! Mahtavaa :) Ja kiva, että Sade on alkanut tuntea liikkeitä. Ja Rosa, mä olen lähinnä järkyttynyt tuosta lääkärin toiminnasta! (Anteeksi nyt kun palaan vanhaan asiaan, mutta tuli mulle uutena). Johan sitä silloin äimisteltiin, kun kävit siellä lääkärissä, ettei sellaisella tsekkauksella VOI todeta, jos jotain on vialla. Hyvä, että olit itse aktiivinen. Jälleen palaan vanhaan mantraani siitä, että vaikka sanotaan, että Suomessa on niin hemmetin hyvä terveydenhuolto niin eipä sitä siltikään uskalla mennä sairastumaan. Tiedän monta tarinaa, joissa olisi voinut käydä tosi huonosti joko tietämättömyyden tai välinpitämättömyyden vuoksi, jos ei potilas/omainen olisi ollut aktiivinen. Pistää vihaksi lääkäreiden ylimielisyys ajoittain. Okei, ei saa yleistää, on olemassa aivan huippuja lääkäreitä, jotkut jopa ihan ihmisiäkin (;)). mutta silti. Hyvä, että asia on nyt kuitenkin hoidossa Roosaliinillä. Sinuna harkitsisin kyllä jonkinlaista kantelua ko. lääkäristä. MUR.

Ja sitten tuosta tissikuvien laitosta kaksplussan palstalle. Hieman pisti huvittamaan koko homma. Lähtiköhän heidän ideansa siitä Rosan heitosta oikeasti :D Tuntuu kummalta, että joku olisi muuten yhtäaikaa keksinyt saman idean. Se, että joku oikeasti on mennyt ja toteuttanut tuon onkin sitten jo hieman hmm.. Outoa? Viikonlopun iltalehdessä on siinä plussa -osassa aina alussa se missä Rosa Meriläinen ja Stan Saanila (nyt Joonas Hytönen lomittaa) kommentoivat viikon kuumia aiheita. Tästä tissikeskustelusta Meriläinen oli vaan pohtinut, että onko enää pitkä matka siihen, kun nettiäidit vertailevat raskausarpiaan, selluliittejään ja epparihaavojen paranemista nettipalstojen kuvilla. Toivottavasti.

Mitäs vielä.. TIssigallupiin; onhan nuo hieman kasvaneet, kuppikokoa isommat liivit täytyy olla kuin ennen raskautta. (Ja näin hän ottaa oman osansa tissivertailuun, mutta huom, ilman kuvitusta ;) ) ..

Mulla on myös todella vahva poikaolo btw. Olisin todella yllättynyt mikäli sisälläni ei kasvaiskaan pieni pippeli. Tää olohan on ollut koko ajan, en tiedä mistä se tulee. Sitten kehittelen päässäni vakuutteluita itselleni vanhan kansan viisauksista, eli ei ole juuri sitä pahoinvointia ollut = poika, linea negra on tullut tosi aikaisin, tosin himmeänä edelleen =poika, liikkeet on tuntunu aikaisin ja tuntuu että tuo mönkijäinen on päättänyt tulla ulos tuosta vatsan läpi.. = poika. Mutta mikäli meille tuleekin tyttö, on se ihana yllätys :) Ei vaan juuri tunnu siltä.

Tämmöistä, taidan lähteä aamukahville (ihanaa tämä lomalla oleminen).

Brogan 18+6

hui..mä en pysy ollenkaan mukana noissa Broganin viikoissa, nyt taas ehdit olla 2 päivää mun kanssa samalla viikolla kun ennen se oli vaan se 1 päivä..*raapii taas hämmentyneenä päätään*

Mä pidän kotona niin löysiä vaatteita että on aina ihan hoikka olo..huoltomies soitti että tulee kohta käymään niin piti vaihtaa vaatteet (olen siis taas etänä) niin ihan yllättyy että kyllähän se masu siellä on jo ihan kivan kokoisena ;)

joo Rosa, ei noista vakuutuksista ota kukaan selvää..meidän pitäisi nyt katsoa se Pohjantähti vielä tai sitten vaan pysytään pohjolassa.

Mun lapseutunut kaveri sanoi että voi siis nyt laittaa paperit kelaan ja sitten ennen syntymää hakea vielä korjausta niihin, eli kun mulla LA vasta marraskuussa niin siihen mennessä on valmistunut jo ihan virallinen verotus niin voisi kuulemma siis saadakin sitten viime vuoden mukaan. Aion tosin laittaa ne 6kk palkkakuitit ja katsoa jos se nousu riittää.

On varmaan ihanaa tuntea liikkeitä jo noin paljon..mä tunnen ehkä pari kertaa viikossa vasta mutta eiköhän se siitä vielä vilkastu ja kun riippuu niin täysin siitä missä se istukka on jne.

brogan, mullakin on täysin poikaolo vaikka mulla ei mikään noista pidäkään paikkansa mitä kirjoitit..oli pahoinvointia, ei ole linea negraa enkä ole tuntenut potkuja aikaisin..meillä täytyy jännätä sinne marraskuulle mutta tehän kai aiotte selvittää kumpi tulee niin voi sitten vähän päätellä pitääkö paikkansa. (lisäkommenttina että mun kaveri sai pojan ja voi tosi pahoin ekat 5kk, kävi tiputuksessakin, joten ei tuo ei-pahoinvointia aina kerro kaikkea ;)

Niin nuo mun viikot oli sillon omien laskujen ja nettilaskureiden mukaan sillai, että LA ois 27.11, mutta terkka ekalla käynnillä ilmoitti että LA onkin 26.11 ja en sitä sillon tajunnu kysyä. Sit np-ultrassakin se koko vastas just päivälleen tuota 26.11 (hassua). Kysyin tuosta lasketusta ajasta viimeksi ja terkka vaan mutisi että noin se on oikein ja että ultrankin mukaan oikein (vaikka edellisistä kuukautisista laskettuna mun mielestä edelleen pitäs olla tuo 27.11 oikein). Eli huomenna tulee kuitenkin neuvolan ja ultran mukaan siis 19 viikkoa täyteen. Mä elän tuon virallisissa papereissa olevan päivän mukaan ja sama kai se, vauva syntyy kuitenkin sitte ku itte haluaa vaikka paperissa ois mitä :)

Juu me kysytään kyllä rakenneultrassa kumpaa sukupuolta kätilö veikkaa. Mun tuurilla siellä on joku nuivan ynseä emäntä joka tiuskasee, ettei ultrat ole sukupuolen selvittämistä varten ;) Kysytäänpä kuitenkin. Tottahan tuo on, ettei nuo ennustukset kerro mitään siitä, että kumpi sieltä sitten lopulta on tulossa. Ihan leikkimielellä niitä itselleni vakuutteluiksi olen kehitellyt. Sitähän sanotaan muuten, että poikavauva sais äidin hehkumaan raskausaikana ja tyttö taas imee viimesetkin mehut. Mä en oo kyllä sen kummemmin hehkunut kuin riutunutkaan :D Ehkä enemmän sitten riutunu jos pitää valita.

Voi kökkö, pitäis oikeasti miettiä noita vakuutusasioitakin. Sovittiin miehen kaa, että elokuulla mietitään viimestään. Moni on sanonu tuosta Ifistä ettei ole mitenkään hyvä. Meillä on vakuutukset pitkin ja poikin eri firmoissa kun ollaan otettu niitä vähä miten sattuu sopimatta. Pitäs kai keskittää kaikki samaaan paikkaan. Harmittaa tuo ifin homma, kun muuten se on ihan hyvä firma.

Munkin pitäs saada paremmat rahat kelasta viimesen 6 kk:n mukaan, koska en ehtinyt olla koko viime vuotta töissä. Pitääpä kysyä sitäkin ens kerralla. Vaikka varmaan muutenki just ens kerralla siitä puhutaan.

Kyllä mua välillä hirvittää tuo mahan sisäinen elämä. Jos en paremmin tietäis niin väittäsin että siellä on enemmän eliöitä kuin yksi. Jos nyt on jo tuollanen rummutus käynnissä niin mitä se on sitten myöhemmin :/ .. Eli mikään ei taas ole hyvä :D Vähemmistä liikkeistäkin marisisin varmasti vaikka periaatteessa olis normaalia odotella niitä ensiliikkeitä vielä useampi viikko. Oon ihan varma, että mulla se istukka ei ainakaan etuseinässä voi olla ja muutoinkin kohtu oli eteenpäin kallellaan joten se selittänee suuren osan noista tuntemuksista.

Voi Rosis muuten, oon niin kade kun saat kohta sen äippäpakkauksen hipelöitäväksi. :)

Huomaatteko, puran palstailuan aiheuttamaa vieroitustani.. Nyt pitäs kyllä kantaa luunsa kartanolle.

Perhanan oikkuileva nettiyhteys. Kirjoittelin pitkät pätkät enkä tietenkään wordiin ensin...

Lyhyesti. En ole vielä lomalla, vaan oikein kunnolla naimissa töiden kanssa. Nettiyhteys on täällä huono, niin nettihetket on lähinnä vietetty sähköpostin tarkastamiseen.

Maijuliinille onnittelut plussasta ja Amildalle tytöstä. Rosa, teethän valituksen lääkäristä?

Ja tissikeskusteluun. Ovat kasvaneet nyt reilulla yhdellä koolla. Ja tuntuu, että ovat ottamassa uutta kasvupyrähdystä. Ja tähän kohtaan kuuluu puolen sivun mittainen valitusvirsi tisseistä. Raskausarpia jo nyt. Miks ""#¤:ssä pitää olla tällainen ihotyyppi, mikä ei kestä mitään venymistä? Kauhulla odotan miltä maha näyttää...

Brogan, on teillä ja meillä vielä hyvin aikaa kun tuo vakuutus täytyy ottaa ennen viikkoa 28 (tosin vaihtelee kai muutamalla viikolla mutta jos ottaa viimeistään rv24 niin ehtii varmaan mistä yhtiöstä vaan)

Mullahan kohtu on taaksepäin kallellaan niin sen takia masu varmaan suht pieni ja liikkeitäkään ei tunnu vielä noin paljoa.

mä sain kaverilta Biothermin jotain raskausarpienehkäisyvoidetta mutta olen niin skeptinen noiden ryppy-ym voiteiden kanssa että pelkään että ne vaan aiheuttaa ryppyjä ja raskausarpia..kerran tuota jo kokeilin ja vaikutti kyllä ihan hyvältä, siis kuivui äkkiä mutta tuoksui ehkä vähän liikaa mun makuuni. Olen nyt sitten vaan pitäytynyt siinä Ceridalissa =) mutta Saanalle vinkiksi jos haluat kokeilla. En tiedä hintaa mutta kaverilla oli kulunut noita 3pulloa että tuskin nyt ihan budjetti kaatuu.

Mä tutkailen ehkä vähän liikaakin noita arpia, ja kun eipä niille juurikaan voi mitään tehdä. Äidilläni ei ole arpia, jaloissa on joitain verenpurkaumia, joten toivon että itsekin pääsisin yhtä vähällä. Mutta jos en niin ei voi mitään.

Olen miettinyt että miten niille käy jotka ovat ottaneet silikonit ennen lapsia? siis kun tissit näin turpoavat niin mitä se silikoni siellä tekee?!

Saanalle voimia töissä jaksamiseen, milloin pidät lomaa?

Mites ne kesätreffit, taisi jäädä vaan haaveilutasolle? jos joku on tulossa helsinkiin päin niin ilmoitelkaahan =)

Kiitos kaikille onnitteluista! Varasin just ultraan ajan ja se on ensi maanantaina. Ei tätä usko ennen kun sen näkee! Esikoisesta en tässä alkuraskausultrassa käynyt, syke kuului ekassa neuvolassa. Nyt ekaan neuvolaan aikaa vielä monta viikkoa, niin en taida jaksaa niin kauaa odottaa, joten maanantaina pääsen kurkkimaan. Otetaankohan se vatsan päältä vai tuota alakautta?

Helmikuisissa kirjoittelen, mutta tänne tulee heitettyä pitempiä stooreja. Jotenkin tuntuu niin kotoisalta kun teitädän kanssa ehdin jonku aikaa viime syksynä kirjoitella.

Taidanpa mennää herättelemään tuota minun isoa vauvaa. Nukkuu pihalla varjossa, täälläkin jopa hellettä! Nyt kuuluu huuto, moikka!

maijuliini, ainakin meillä yksityisellä otettiin alakautta, ei taida vatsan päältä vielä noin alussa näkyä mitään. mutta upeeta että pääset noin pian ultraan =) mulla on maanantaina se rakenneultra, joten on taas jotain säpinää meidän ketjussa ;)

Yhteistyössä