Täällä ollaan, ennätyspitkät unet, heräsin vasta 8:40 vaikka mies taas torkutteli ainakin viis kertaa klo 6. Mutta meillä oliki niin rankat grillibileet eilen tyttöjen kans, että ei ihme jos vähän väsytti, alkoholitonta siideriä ja kaikkia...

Lähin eilen kotoa kaupungille vähän ennen klo 11 ja tulin kotiin illalla vasta klo 20, eli pitkä päivä oli, mutta tosi mukava! Shoppailun tuloksena upouus juoksupuku, pari kesätoppia, varvassandaalit, muutamat pikkuhousut alennuskorista ja pieni matto kiikkustuolin alle, että parketti naarmuunnu ja käsveska kesän häihin ja muihinkin mahdollisiin bileisiin. Eli en ihan koko palkkaa saanu laitettua vielä haisemaan
Meillä on projektina mun perintökiikun kuntoon laitto, vanhan maalin hiominen on jo alotettu, mutta pitäis saada hiottua se loppuun ja maalattua, niin sais kantaa sen autotallista sisälle. Kiikkustuolissa on kuulemma tosi hyvä syöttää ja rauhotella vauvaa!
Yöllä muuten heräsin, kun sattu tuonne jonnekki alakertaan niin saakelisti. Olin jo ihan varma, että nyt tänä yönä tulee lähtö vielä, mutta ei nyt sentään. Siinä unenpöpperössä kipu tais kyllä tuntua vielä paljon kovemmalta kuin mitä se todellisuudessa oli, mutta voin kertoa, että sattui lujaa. Kai ne kalvot siellä sitte paukku tms... Mutta ei siis vielä mitään muita merkkejä!
Ja angsteri, jos lähtö tulee niin, että kone on päällä, niin käyn ehdottomasti ilmoittautumassa
Amildalle tosiaan onnittelut liikkeistä! Ja tuosta liikunnasta, niin mullahan se menee niin, että en pysty tosiaan käveleen kun max. 30 min ja sitte alkaa mahaa vihloa tosi kipeesti, supistella jne, eli kävely on kaikista pahinta liikuntaa mulle tällä hetkellä. Mutta sitte taas jumpassa ei tunnu mitään, eli mun on oikeestaan vähän niinku pakko mennä jumppaan, jos meinaan jotain tehdä

Spinning on tällä hetkellä ehkä kaikkien paras vaihtoehto, siinä saa kuitenki ite päättää tahdin ja pyöräily ei ainakaan mulla ota mahaan yhtään. Bodypumpin kyykyt tuntu maanantaina vähän ilkeiltä, joten ajattelin tänään mennä spinningpumppiin, siinä on pumppiosuudesta jätetty kaikki jalkaliikkeet pois. Mutta toivottavasti tämä on nyt sitten viimenen perjantain spinningpumppi johon pääsen hetkeen

(ts. toivottavasti oon synnyttänyt ennen ens perjantaita, koska muuten oon taas spinnailemassa...) Ja alkuraskaudesta pystyin kyllä käydä juoksulenkillä, mutta en kävelemässä. Taijan olla vähän nurinkurinen tapaus... Mutta omien tuntojen mukaan, niin mulle on sanottu ja niin oon tehnyt. Nyt viime aikoina on ollu hauska käydä spinningissä kun vauva alkaa välillä aina potkimaan kesken polkemisen, ennen se tais nukkua jumpan ajan ja alottaa omat jumppansa vasta kun pääsin kotiin, mutta nyt jumppaa mukana
Millos sulla Ballerina on se aika sinne ultraan? Paljonko sulla on se pf-mitta nyt? Ja paljonko sulle on kiloja tullu raskauden aikana? Paljon kysymyksiä