Huomenta kaikille!
Suuren suuret synttärionnittelut Ballerinalle (onpas meitä härkiä täällä paljon

).
Ja yhtä suuret onnittelut Orelle lasketun ajan saavuttamisesta! (Vai???) Täällä sitä odotellaankin jo päivän ilmottautumista sieltä suunnalta!!! Mikäli sikäli siellä vielä paikalla ollaan.... Huijui, kun jännää! Tästä se tytöt sit lähtee!
Ballerinallakin jo jotain alkaa tapahtuun, kun niin on kipuillut ja jomotellut
Harmitus, ettei Jellybean saanut vieläkään kerrottua tulevalle isoisälle... Kovasti kyllä ihmettelen, miten olet sen voinut enää peittää. Mä oon ainakin jo niin iso, etten pystyis kyllä salaan tätä raskautta enää keneltäkään ja sähän olet mua kuitenkin jo muutaman päivän pidemmälläkin.. Eikö sulla ole maha vielä pullahtanut muka esiin?
Voi kauhistus, Rosallakin jo supistuksia! Joko niitäkin voi tulla.. Kaikkea kanssa! Tai mistäs minä sen tiedän, vaikka mullakin olis niitä tullut, kun jos jonkinmoisia kipuja tuonne mahaan välillä iskee. Mutta kaipa sen sit tietää...
Kiva, että Orekin sai kun saikin sen uuden, isomman auton ennen vauvan tuloa, vaikka aika täpärälle menikin...
Tiettekös tytöt, mä repäsin eilen! Jätin hysterisoinnin sivuun ja uskaltauduin sinne spinningiin! Se olikin tosi jees juttu! Ihan turhaan sitä olin jännittänyt. Olin ihan yllättynyt, kuinka hyvin sitä pystyi ja jaksoi - lähes normaalisti - painattaa menemään.

Hieman ehkä normaalia pienemmillä vastuksilla vedin kun ennen, mutta siis nousut yms. jakso ihan hyvin. Tosin spurtit seisoen ei oikein tuntunut mahassa kivalta, kun tuntui, että maha hölskyy niin pirusti, mutta sitten vaan poljin astetta hitaammiin ja avot, taas tuntui hyvältä

Joten kiitokset Orelle rohkaisusta! Taidanpa ruveta ihan muutaman kerrean viikossa siellä käymään. Ainakin niin kauan kun tuo noin hyvältä tuntuu...
Onnea Brogikselle 12 viikon täyttymisestä! Nyt voitkin hieman löysätä jännitystä...
Amilda rv 18+0 (niin ne viikot etenee ja vaihtuu uusiin...)