Voi, kiva kuulla Saanastakin. Laitahan sinäkin tulemaan meilitse uudempaa kuvaa teitin poitsusta - olis ihana nähdä teijänkin vauvaa
Yritä ottaa se positiivisena merkkinä siitä, että koska olo on niin huono, se on merkki siitä, että sikiö voi hyvin ja kasvaa ja kehittyy kokoajan. Mullahan oli kanssa alkuraskaudessa n. rv 6-10 ihan hirvittävä pahaolo ja väsymys kokoajan - toivotaan, että sulla alkaa myös viikkojen edetessä helpottaan. Vaikka ei se koko raskausajan huonovointisuus ja oksentaminenkaan niin hirveetä voi olla, jos meistä eniten juuri Mi-iulla on vauvakuumetta moisen raskausajan jälkeen...
Juu Baltsu... Mä vaanin kans N:n unta aina, kun itse oon hereillä. Välillä tosiaan pelkkätutin laitto auttaa unien jatkumiseen, välillä ei. Mutta siis haukkana olen paikalla, kun pienikin vinkahdus tai ähellys kuuluu.
Neiti nukku jälleen mahtavat unet klo.23.00-9.40 yhdellä yösyönnillä klo.5 aikaan. Nyt onkin sit jo ekoilla päikyillää

Oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen tähän ajoitukseen. Ainoo vaan, et pitäis saada viä oma unirytmi aikaistettua, kun jälleen kukuin johkin kahteen asti hereillä, sit heräsin neljän maissa tuttia laittaan, viiden maissa syöttään, kuuden maissa miehen herätyskelloon, kasin maissa jälleen tutin laittoon ja sit ennen kymppiä jo herättiin - Nyt oon aivan sekasinja väsynyt ja päätä särkee. Ja siis tämän tyylisiä mun yöt on ollut jo viimesen viikon, vaikka neiti nukkuu aivan mielettömiä unia. Mut tässä pitäis varmaan laittaa johkin unikouluun, et osaisin mennä nukkuun silloin kun neitikin...
Kakkagalluppiin mun olis varmaan aika turha vastata, mut vastaanpa kuitenkin

Tuttelista meillä kakka oli kellertävää ja melko löysää, Semperistä lähes kiinteetä ja NANistä välillä tahmasta "liimakakkaa" ja välillä sellasta rakeista, muuta siis aivan järkyttävän hajuista, mitä taas noiden toisien korveikkeiden ulosteissa ei ollut.
Voi ei - on nääkin keskustelut...

Oon varmaan kans joskus vannonut, etten jauha tälläsiä juttuja, mut tässä sitä ollaan. Ihan sama, kun mua on aina ennen ärsyttänyt suunnattomasti äidit, jotka pyörii vaunujen kanssa kaupassa ja on kokoajan tukkeena. Tänä päivänä mä taidan itse olla kyllä yks pahin sellanen

Tuntuu, et olisin aina niiden vaunujen kanssa just kaikkien kulkureiteillä.