Jellyn ikäero kommentti oli kyllä kannustava. Näinhän se on, että joka ikäerossa on omat ongelmansa ja plussapuolensa. Ihana kuulla, että teillä on mennyt hyvin! Sä olet sissi!
Miiu, meillä Nuki nukkuu vain sisällä. Ulkona toki nukkuu, jos ollaan lenkillä. Hienoa muuten, että teillä yöt "erossa" on nyt menneet hyvin! Taitaa se irrottautuminen olla äideille aina suurempi kynnys kuin vauvoille. Musta tuntuu joka yö tosi haikealta laittaa Nuki nukkumaan eri sänkyyn. Jotenkin tuntuu ettei sitä pysty yhtä hyvin suojelemaan, kun se ei ole vieressä

.
Amildalle hatunnostot viime yöstänne -noin neitinne tottuu varmasti omaan sänkyyn ja kuulemma parin tuollaisen koettelemusten illan jälkeen pitäisi tilanteen helpottua. Näin joku viisas joskus kertoi. Mäkään en anna Nuudelille periksi, jos se kiukuttelee jostain. Syliin otan ja rauhoittelen, jos itku muuttuu hysteeriseksi (lause kuulostaa paljon pahemmalta kuin mitä tarkoitan ja mitä todellisuus meillä on).
Toivottavasti Brolla on taas hyvä yö!! Kuulostaa NIIIN luksukselta! Taitaa meidän kaikkien lapset olla aika hyvä unisia?!? Höh, nyt siirryin lukemaan JB:n viestiä, joten ei toi edellinen lause koske vielä valitettavasti kaikkia...
Hei Sade, mä olen lukenut täältä Elleistä jotain tuon tyyppisestä "ilmiöstä"!! Nöpö siis ilmoittaa sulle milloin pissa tulee!! Täydellistä! Niin ja meilläkin Nuki kääntyi 2kk iässä. Jotkut vaan kääntyy aikaisemmin. Ja meillä on nyt alkanut noi pään hankaamiset ja piiloon laittamiset. Ja vielä sulle kommenttia, että se on totta mitä kirjoitit: kun toista ei näe niin paljoa, ei häntä tai hänen seuraansa kaipaakaan samallalailla.
Ballerina, oletko hakenut jo kotihoidontukea tai aiotteko hakea? Mä hain tänään ja jotenkin yllätti, kun se kysyi Kelassa, että aionko olla sen 3-vuotta. En osannut oikein mitään sanoa. Mulle on tullut nyt sellainen olo etten halua mennä töihin, mutta toisaalta olisihan se vaihtelua. Mulla tuota päätöstä hidastuttaa tosiaan se ettei mulla ole vakityötä. Vähän jännittäisikin mennä nyt johonkin uuteen työpaikkaan...on mullakin ongelmat.
Hyvä Miiu, että se yksi nega-asia etenee!!! Olet rohkea ja toimit juuri oikein! Hatunnosto sinullekin! Ja tsemppiä "varpaan leikkaukseen"!
Muuten, Nuki lähtee ensi viikolla elämänsä ensimmäiselle ulkomaan matkalle -maahan, jossa hänet on laitettu alulle

. Ollaan ihan vaan pari yötä. Toivottavasti ilmat on hyvät ja matka sujuisi muutenkin mukavasti. Peukutuksia otetaan vastaan... Ja toinen muuten...Nuki konttasi tänään ensimmäistä kertaa sängyssä (pehmeä alusta)! Kummit näki, joten on todistajia

! Saa nähdä koska toistaa toimintonsa. Lattialla liikkumiset ovat muutenkin olleet vähäisempiä.
Nyt zetorkalle...