Pimmu, toi vatsankramppaaminen kuulostaa tutulta. ja turha hätäillä

musta tuntu joinain aamuina että kuolisin etten pysty hengittää missää välissä ku sitä oksua (vatsahappoja ja vettä plus ehkä aamupala) vaan tuli ja tuli.. se oli kamalaa..
Loppuaikoina kun ei ehtiny niin kovaa juosta vessaan niin täyty ihan tähdätä pönttöö metrin päästä kun lens niin paineella.. mutta ei siis vahingoita vauvaa oksuilu... ellei sit oksua ihan kaikkea aamusta iltaan ja olemalla nestehukassa itse.. mut sillonki pääsee heti tiputuksee jos mikään ei pysy yhtään sisällä..
täällä neidillä molemmissa korvissa korvatulehdus (ja siis ei oo valittanu oikeastaan yhtään.. toisesta vähä epäilin ku painoin niin reagoi siihen että ei,älä.. mut muuten ei selviä oireita) käytiin siis ton kuumeen ja limayskäsyyden takia tänää lääkäris.. kuumetta ollu 4päivää ja ilmeisesti johtu nyt siis tosta korvatulehduksesta..
josko se tästä rupeaa helpottaa..
Mua taas tänää ärsytti se miehen sisko... meses kyseli lapsen vointia, ei se mitään kiva että kysyy ja laitoin sit sille että ai sä kuulit jo.. no molemmat korvat tulehtuneet jne jne..sit se taas jotain laitto ja jossain vaiheessa "voi ku se on kiltti".. laitoin tarkotuksel et ei aina, eikä tarvikaan olla, se on oppinu hienosti kiukkuaa..ja on ihan ylisöpö ku kiukkuu kunnol selkä kaarel (joo, musta sekin on söpöä välillä).. niin sit se rupes selittää et temperamentti on eri asia.. laitoin sit et niin.. millanen on sit tuhma lapsi? eikö kaikki vauvat ole kilttejä, toisilla vaan vahvempi temperamentti..
ei vastannu enää mitään.. Mut mua siis niin ärsyttää toi että "ole kiltisti" -juttu, voisko joskus puhua muutaki lapselle ku muista olla kiltisti.. Okei, takerrrun pikkuasiaan mut mua niin ärsyttää se sisko et kaikki tommoset raivostuttaa mut mielessäni.. Ja kun kaiki tunteet on sallittuja näyttää ja kun on paha päivä lapsella (sitten vanhempana) ja toinen tekee kaikkea ei-sallittua jne niin tuleeko se sisko sit seinien läpi sanomaan että oo kiltti nyt ja tuhma ei saa olla eikä negatiivisia tunteita näyttää laisinkaan..

Ärsy! Ei aina pidä olla kiltti, eihän sitä muuten tiedä mitä se kiltteys on jos ei joskus oo "tuhma"..
tajuaakohan kukaan mitä ajan takaa?!
Sit se miehellekin kiukkus jostain lahjasta kun jollain on synttärit kahen kuukauden päästä niin että osallistutaako sen kans samaa vai ei jne.. (must täl hetkel tuntuu et ei osallistuta ku "hän ajattelee kaiken valmiiks ja tilaa ja meijän ei tarvi tehä mitää, päästää niin helpolla".. niin en tiiä hotsittaako paljoakaan tollaseen osallistua..)
Mul oli paljon kommentoitavaa mut nyt ku vaahtosin taas tosta niin lahjakkaasti unohdin.. :/
aurinko polttaa mun niskaa.. uah!
Mi-iu