B
Brogan*
Vieras
Ai.. No ei ne päikkärit sitten niin massiiviset Pojulla olekaan
Se nukkuu sellasen 3 tuntia päivällä ulkona. Sitten loppupäivän saattaa torkahdella puolituntia silloin tällöin ja yöllä sitten nukutaan.
Ja edelleenkin pinnasänky on meillä siellä turhien ostosten listalla aika kärjessä. Lapsi ei vain kertakaikkiaan suostu siellä nukkumaan. Tai siis juuri niinkuin JB sanoi, Pojukin herää siellä tosi pian ja ylipirteänä. Mä en myöskään ymmärrä mistä se johtuu. Yöthän se nukkuu mun kyljessäni kiinni ja päivällä vaunuissa, että kai se pinnis sitten on liian kolkko paikka
Meillä ei Neilikka oo mobilea, mutta sellainen soiva "uninalle" on. Ja ei kyllä auta nukahtamiseen ollenkaan se nalle, mutta virikkeeksi oikein hyvä. Muutoin Pojun pinnis on täynnä kaikenlaista karvaista kaveria, ikeasta ostettuja isoja pehmoja. Ne mukavasti pienentävät pinnistä, mutta ei sekään auta nukkumisongelmaan. Eikä kapalointi.
Olen mungpavun itujen suuri ystävä, mutta lähinnä muovirasiasta. Kuinka niitä kotona voisi idättää?
Ja edelleenkin pinnasänky on meillä siellä turhien ostosten listalla aika kärjessä. Lapsi ei vain kertakaikkiaan suostu siellä nukkumaan. Tai siis juuri niinkuin JB sanoi, Pojukin herää siellä tosi pian ja ylipirteänä. Mä en myöskään ymmärrä mistä se johtuu. Yöthän se nukkuu mun kyljessäni kiinni ja päivällä vaunuissa, että kai se pinnis sitten on liian kolkko paikka
Olen mungpavun itujen suuri ystävä, mutta lähinnä muovirasiasta. Kuinka niitä kotona voisi idättää?