E
Erica
Vieras
Ihanaa kuulla sinusta Pinja! Ja kiitos kauniista sanoista!! Kyseessä on Pinseri, eli aikalailla luonteeltaan samanoloinen kuin russeli, vain hieman isompi. Tää on ihan kamalaa, nytkin on silmät turpeessa kaikesta itkemisestä. Mutta itkut ei auta, on pakko kohdata karu totuus. Ja olen ehdottomasti sitä mieltä että tämä on koiralle paras ratkaisu. Ois väärin tuota pimua kohtaan odottaa siihen asti kunnes niitä omia muksuja on, ja sitten todeta/tajuta asia jonka on jo tiennyt kauan aikaa. Nyt se on vasta vuoden ikäinen ja sopeutuu varmasti todella hienosti uuteen perheeseensä. (kamalaa ajatella että se ei enää kohta ole tässä perheessä, nyyyyyyyyh)
Saitteko muuten Rinexiä siihen pidätysongelmaan? Se on aika yleinen lääke koirille jotka kärsivät sen tyyppisistä vaivoista. Toivottavasti lääkitys auttaa, pidän peukkuja teille!! Hyvää joulua myös sinulle ja ihanaa masun kasvatusta, tulehan taas pian kertomaan kuulumisia tänne
!!
Pihavaloja en muuten ole vielä saanut laitettua, höh. Pitää vissiin käydä ostamassa uudet kun näytti nuo vanhat simahtaneen (olen niitä jo pari joulua "korjaillu" ja nyt en jaksa enää käydä koko lamppuketjua läpi...). Viikonloppuna vois yrittää viritellä uudet tuikkijat puskaan
Nyt Pakoa kattomaan
E
Saitteko muuten Rinexiä siihen pidätysongelmaan? Se on aika yleinen lääke koirille jotka kärsivät sen tyyppisistä vaivoista. Toivottavasti lääkitys auttaa, pidän peukkuja teille!! Hyvää joulua myös sinulle ja ihanaa masun kasvatusta, tulehan taas pian kertomaan kuulumisia tänne
Pihavaloja en muuten ole vielä saanut laitettua, höh. Pitää vissiin käydä ostamassa uudet kun näytti nuo vanhat simahtaneen (olen niitä jo pari joulua "korjaillu" ja nyt en jaksa enää käydä koko lamppuketjua läpi...). Viikonloppuna vois yrittää viritellä uudet tuikkijat puskaan
Nyt Pakoa kattomaan
E