Ajatuksissa 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huh helpotus!

Voi Minni, oon niin kateellinen (taas) sulle! Se on ihan totta, iho oli todella hyvässä kunnossa verrattuna tilanteeseen nyt. Se on niin tuskaa kun halut on kun pienellä eläimellä! Ja kun se kuminpirulainen hankaa ikävästi... Se olis niin ihanaa harrastaakeskeytettyä. Sen takia kyselinkin eilen sitä oviksen bongailujuttua... Mies muuten sanoi siihen, että jos olen VARMA että en tule sitten raskaaksi niin okei.. HÖH, vai että varma...

Ai juu..

Vilkku, 31+31, Y5/06
Daisy, 31+36, Y5/06 +11.10.06, la 21.6.07
Anttuli, 25+26, Y7/06 +26.8. la 4.5.07
Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4.
Hj, 24+28 ??? joskus
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T11/06
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07
Minni, 26+24, Y8/07
Vanilla, 26+24, Y3/06 LA 02/07
Sella, 23+23, Y jossain tulevaisuudessa
Annemaria, 23+28
minna78, 29/40
Meea, 22+23, Y11/06 (ehkä)
Saana 24+27, T 8/07
Neilikka 25+25, T04/07 (ehkä)

No, eihän sitä ikinä voi olla varma... voi hitsi.

Toisaalta en mä nyt tiedä kuinka ihanteellinen tää tilanne on, kun nyt sitä vaan miettii koko ajan et oonko mä raskaana vaiks ei oo mitään oireita ja todennäköisyyskin on aika pieni. Mietin kaikkea et viitinkö lähteä baariin JOS nyt olisin raskaana, mut en usko olevani *huokaus*.

Välillä mä mietin et kuinka kauan tätä vauvakuumetta kestää... Oon kertonu poikakaverille et käyn täällä (se ei onneks ymmärrä mitä me kirjotetaan, eikä sitä toisaalta varmaan kiinnostakaan...) ja se on sanonu et ehkä mun pitäis pysyy pois täältä. Mut tuskin se vauvakuume minnekään häviäis, joka puolella on raskaanaolevia naisia ja pieniä lapsia, et parempi varmaan jakaa tätä "kuumetta" joidenkin kanssa.
Ja te ootte nyt iha osa mun arkea! Musta on kiva löpistä täällä ja kuulla kuulumisia ja vaihtaa ideoita joulujutuista kuukautisiin ja hääsuunnitelmiin... :)

Mulla ei iho vielä ole mennyt kauheaan kuntoon, mutta pillereiden lopetuksesta onkin vasta reilu kuukausi. Kauhulla odotan … ennen niiden aloittamista joskus kuusi vuotta sitten oli finnejä ihan riittämiin. Olen ihan omaksi virkistykseksi ja näppyjen ennaltaehkäisyksi ajatellut mennä kasvohoitoon tässä jossain välissä. Kun vain saisi varattua ajan. Sen olen huomannut (taas heikkohermoisempia iljettäviä eritepitoisia tarinoita), että pillereiden aikaan ihohuokoset olivat jotenkin jumissa, ja niistä ei saanut puristettua mitään pois, mutta nyt saa. Voi jee on taas oleellisia asioita jaettavaksi. Koittakaa kestää. Teen vain arkielämästä huomioita.

Oon Minni ihan samaa mieltä, että ei se vauvakuume häviäisi vaikka täältä pysyisi pois. On ihanaa saada jutella tyttöjen juttuja ihan vapaasti. Olen myös mietiskellyt, että vahingossa raskaaksi tulemisessa on se huono puoli, että ei voi valmistautua. Ja mitäköhän ylevää tarkoitan tällä? No sitä lähinnä, että haluaisin turvata vauvalle kaikkien vitamiinien ja muiden saannin aloittamalla joidenkin lisävitamiinien syömisen jo etukäteen. On sitten alusta saakka tarpeeksi kaikkea, varsinkin sitä oleellista foolihappoa. Turhaan en niitä viitsi syödä, kun se on tavalliselle monipuolisesti syövälle ihmiselle turhaa. Mutta voi vitsit se keskeytetty (ainakin ”varmoina päivinä”) houkuttelisi täälläkin! Kaveri odottaa muuten just tollaista ”varmojen päivien” vauvaa…

Toivottavasti Neilikan ihon ei mene yhtä huonoon kuntoon kuin omani. Tuntuu että se on huonommassa kunnossa kuin ennen pillereitä..

Juu, ei se häviä, patoutuu vaan pahemmin! Tuo foolihappo pitääkin muistaa. Taidan alkaa hokemaan jonain mantrana "ei vauvaa ennen foolihappoa..." En viitsi syödä niitä "turhaan" :) Okei yritän pelottautua (miten tuo on suomeksi??) tuolla Neilikan viimeisellä lauseella... *psyykkaa itseään pelottautumaan*

Voi että on huono omatunto siitä pillereiden aikaisesta pihtaamisesta! On varmaan tuskaa olla mies silloin kun nainen pihtaa! Nyt sen vasta huomaan, kun on mahdollista saada ehkä vain viikonloppuisin. Vaikka nythän saan todelisuudessa enemmän kuin silloin pilleriaikaan vaikka asuttiin saman katon alla.. Okei, yritän alkaa vähän rajoittamaan itseäni taas tämän jälkeen. Kävin sittekin kahvilla, koittakaa kestää..

Onko teillä muuten ystäväpiirissä sellaisia, jotka eivät halua lapsia? Siis että on ihan ehdoton ei lapsille? Yksi todella hyvä ystäväni on tällainen. Kummasti sitä sitten välttelee aihetta lapset ihan kokonaan, vaikka pahassa vauvakuumeessa se on vaikeaa. Miksi se ei onnistu miehen kanssa??

Joo Saana, ei sun tartte niitä ovistikkuja ostaa – me muutkin osataan analysoida ihan netin välityksellä, että siellä suunnalla on semmoinen aika, kun noin kovasti haluttaa ;) Hauskaa viikonloppua vaan!

Mulla on yksi kaveri (ei läheinen), joka ainakin ennen on sanonut, että ei halua lapsia. Mutta en voi valottaa tätä asiaa kovasti enempää, kun kaveri ei tosiaan ole kovin läheinen.

Tuosta pihtaamisesta. Minä ainakin suutahdan aika pahasti, jos mies ei ole halukas silloin kun itseä kiinnostaa. Ei ehkä kovin reilua, mutta kismittää vaan niin aloittaa nukkumaan oman peiton alla, jos olisi tarvinnut … (kirjoitin jo kerran tähän asian suomeksi, mutta näytti niin raadolliselta ja sitten härskit googlettajat olisivat ruvenneet eksyilemään tänne)

Nyt kun muistan, niin lähetän lämpimiä terveisiä Erican suuntaan. Varmasti rankka viikonloppu tulossa, mutta koittakaa jaksaa.

Taidanpas käydä kääntymässä kaupungilla töiden jälkeen ihailemaan tavaratalojen krääsä-osastot.

t. Neilikka, joka kaivelee välipala-appelsiinin jäänteitä hampaiden kolosta.

Juu, Ericalle voimia!

Eiköhän tämä työviikko alkaisi olla tässä. Tämä kofeiini ja sokerihumalassa oleva hormonihirviö lähtee ajelemaan miesraukan luokse... thihihih

Hauskaa viikonloppua!

Myös täällä vapaus kutsuu. Iloista viikonloppua!
Ja pitäisikö vielä toivottaa hyvää isänpäivää ;) Yhtenä vuonna mua nauratti suuresti, kun kaksi vanhempaa tätiä toivotteli toisilleen hyvää isänpäivää.

Huh, onpas ollut tapahtumarikas päivä!

Poikaystävä ajoi tänään kolarin! Vastaan tulevalla kaistalla olevan rekan katolta lensi jäälaatta suoraan meidän auton tuulilasiin (poikaystävä oli aamulla matkalla töihin) ja poikaystävä vaistomaisesti suojasi itsensä käsillä. Kun avasi silmät niin huomasi olevansa vastaantulijan kaistalla 100km/h väärään suuntaan ja toinen auto ihan lähellä. Ehti onneksi juuri korjata ratin vaikkei rikkinäisen tuulilasin läpi paljon nähnyt, ja takaisin omalle kaistalle. Huh! Onneksi ei tapahtunut muuta kun että auto menee kunnon korjaukseen! Huuuu... Kamalaa että oli niin pienestä kiinni, ihan parista sekunnista...

Ja sitten illalla. Meidän piti lähteä keilaamaan parin ystävän kanssa. Alkuillasta laitettiin ruokaa ja juotiin pari lasia punaviiniä, oikein mukava tunnelma. Sitten tuli kaksi kaverin kaveria, ja homma meni ihan "miestenillaksi". Shotteja, soittivat kovalla rockia. Suutuin kun huudattivat stereoita jonkun aikaa TÄYSILLÄ (asutaan kerrostalossa) -piti näyttää pojille miten upea ääni stereoista lähtee. Sanoin sitten viime hetkellä oven suussa etten lähdekään mukaan keilaamaan (ei todellakaan huvittanut, olin odottanut illalta jotain aivan muuta...) ja sitten riideltiin vähän. Poikakaveri ihan kännissä... Itse join pari lasia viiniä ja pari shottia (kun melkein pakotettiin...) mutten viitsinyt enempään kun olen hieman flunssassa ja eihän tässä kuussa ole tullut testattua kun oviksen oikeen tuli sähläiltyä. Eikä niitä apinoita kattellessa edes huvittanut.

Oikeesti, eikai tollanen ole valmis isäksi vaikka kuinka on niin ihana leikkiessään veljen lasten kanssa.

Hmph, onneksi on 1000 kr lahjakortti yhteen vaatekauppaan, niin menen ostamaan itselleni uusia vaatteita huomena.

Sori hirveesti tää valitus....

Hyvää viikonloppua (kyllä tääkin tästä hyväks muuttuu:)!

Heippa,

Terveiset sängynpohjalta, selässä joku hermo pinteessä ja puolitoistaviikkoa saikkua ja vuodelepoa. Raskauden takia ei kipuun saa mitään, joten aika tuskasta on, mutta toisaalta mitäpä sitä ei pikkuisen hyvinvoinnin takia kärsisi. Onneksi sain tämän kannettavan petikaveriksi, kun tuntuu seinät uhkaavasti lähenevän toisiaan...

Vilkun häälaulukeskusteluun. Musta tämä Anna Erikssonin "kaikista kasvoista" on aivan ihana. Sanat osuu ja uppoaa ainakin meillä, kun ollaan tällainen vähän myöhemmällä iällä tavannut pariskunta ;)

Kun taas ilta vetää verhot eteen, etten eilistä mä nää
Kun varjot vajoavat veteen, katsees sydäntäni lämmittää
Nyt vasta ymmärrän mä miksi löytänyt en aiemmin
Sitä suurta rakkautta vaikka etsinkin
Kaikki on nyt päivänselvää, kun sä olet lähelläni juuri näin

Kaikista kasvoista, kaikista katseista, etsin sinua sinua vain
Kaikista kasvoista, käsistä, huulista, aina sinua sinua hain
Tyhjistä vuosista, tuulista, paljon kyyneleitä mä sain
Kaikista kasvoista, katseista, etsin sinua sinua vain

Kun aamu palaa paljaana ja sinut vielä vierelläni nään
En enää tahdo salaa sua rakastaa ja kiinni sinuun jään
Selkääsi hyväilen ja painan kasvot hiuksiis tuoksuviin
Kun suutelet mua veri syöksyy varpaisiin
Olet maailmani, muuta kaipaa en
Olet mitä tarvitsen

Tyhjistä vuosista, tuulista, paljon kyyneleitä mä sain

Tyhjistä vuosista, kylmistä tuulista, paljon kyyneleitä mä sain

Tuo on ihana laulu :D

No onpa Minnillä ollut tapahtumia! *halitus* Miten miehet voikin olla välillä niin aikuisia ja sitten ihan kakaroita..? Aikuistuuko ne kokonaan koskaan?

Voi Daisy, toivottavasti selässä helpottaa pian! Se on niin kurjaa maata vaan sängynpohjalla.. Eikö raskauden aikana voi ottaa yhtään mitään?

Hihihi, sitten ).(
Mies se yllätti aamusta... Sehän on ollut niin varovaisuuden huippu.. No nyt ei tosiaan ollut, ei ollut edes tietoa vastuullisesta toiminnasta ;) Tai no jonkun ajan jälkeen oli ;D Sanoi vaan, ettei jaksa enää hillitä itseään, vaikka tietää, että joutuu jännittämään sitten menkkojen alkuun asti. Oli kyllä harvinaisen tietoinen, että vielä ei ehkä olisi ollut kaikkein paras aika tuollaiseen kokeiluun, mutta...

Alan olla entistä vakuuttuneempi siitä, että pääni yläpuolella leijuu se neonvalokyltti VAUVAKUUUME. Tapasin vanhan naapurin, siis yli 80v sellaisen. Hän sitten selitti, että oli tavannut jonkun tuttunsa, joka on valmistumassa ja menossa naimisiin, ja "tekee" lapset sitten sen jälkeen. Päivitteli siinä sitten, että miksi nykyisin pitää olla ensin koulut käytynä, että voi lapsia alkaa tekemään. Että sellaista :)

Niin, voi olla että yläpuolella on "valokyltti" (eli ihmiset vaistoaa sen?) mutta vielä enemmän sitä itse tulkitsee asiat just sillä tavalla kun haluaa.... Kun esim puhutaan jostain, ja mainitaan jotain vauvoihin liittyvää, niin helpommin sitä puhe sit kääntyy niihin vauvoihin kun on yks kuumeinen....

Ens perjantaina ois pikkujoulut tyttöporukassa, ja pähkäilin että uskaltaisiko sitä vetää pikku kännit jos oletetun ovulaation kohdalla on tullut harrastettua suojaamatonta (keskeytettyä) seksiä 8 krt (4 pvän aikana, sillon ku oltiin mökillä)... Ajattelin et teen testin ainakin omantunnon vuoks, niin saa sit rauhassa ottaa glögiä eikä jarrutella kun miettii et "mitä jos...". Ja tosiaan ens perjantaina on suunnilleen 2 vkoa oletetusta ovikseksta (jos se nyt on pari viikkoa menkkojen alun jälkeen... eihän sitä ikinä tiedä) niin kai se pitäis näyttää oikein. Mut en todellakaan usko et ois käyny tärppi...

Mut hyvä et Saanan poikaystävä on pehmennyt... siitä se alkaa... Muistaakseni jollain täs ketjus plussanneella oli just käyny niin et pikku hiljaa siit vaan lipsu ja sit jossain vaiheessa rupes ajattelemaan no et vois tärpätäkkin! Kuule kehut sitä vaan kuinka hyvä se oli sängyssä ja kuinka ihanaa oli just sillä kerralla... hihihihi (kieroilua, mä oon KAMALA)

Juu, mies leikki taas eilen veljensä 3-vuotiaan pojan kanssa. Hyvä hyvä hyvä... :) Heille syntyy kans joulun alla pikku tyttö, niin täytyy sitten tyrkätä se pikkuneiti sitten miekkosen syliin kun mennään sairaalaan kattomaan, eikai sellasen vastasyntyneen kanssa voi muuta tulla vauvakuume! Poikaystävän vanhemmat vihjaili jo lisää lapsenlapsista (et leikkikaveri tuolle pian syntyvälle pikkuneidille...) ja taas jouduin sanomaan et varmaan kyl joudutte odottaan pari vuotta, kunhan saadaaan mentyä naimisiin ja ostettua kämppä... vaiks oikeesti haluisin nyt, heti ja mielummin jo eilen :)

Mulla on kans angiina et otan ihan rauhallisesti... Ei oo kuumetta tai mitään mut kurkussa on valkonen läntti, eli joku tulehdus siel ainakin on... Meen ens perjantaina siihen influenssarokotukseen, jospa se pitäis noita tauteja enemmän loitolla kun tuntuu et oon koko ajan kipee (tuun aina kipeeks kun alotan salilla käynnin...)

No, taidampa mennä sohvalle miekkosen seuraks viettämään kunnon sunnuntai-löhöilyiltaa... :)

...hmmm... jos mä nyt olisin raskaana (mitä en kuitenkaan ole) niin mulla ois laskettu aika 2 viikkoa ennen häitä. Sit pitäis siirtää ne... hmmm..... (vaikka oikeesti ihan sama mutta yritän nyt olla järkevä....)

Hellurei,
ai Minni sunkin mies pelaa pokeria netissä! Mun miehellä saattaa olla kolmekin pokeripeliä samaan aikaan käynnissä siellä... HOHHOH! Pikaista paranemista!

Kiitos Daisy lauluideasta! Muistin Annalla olevan tuon tapainen laulu mut sekotin sen siihen "Kun katsoit minuun" missä sanat ei toimi meidän kohdalla yhtään niin hyvin kuin tuossa "Kaikista kasvoista". Mekin kun ollaan tavattu vasta vähän varttuneempina monien seikkailujen jälkeen.

Kukas kysy siitä ovistikutuksesta et kun tulee viiva niin voiko sen jälkeen heti harrastaa seksiä ilman raskausmahdollisuuksia.. Siis kun ovistestiin tulee vahvin viivaa niin siitä 24-48 tunnin kuluttua munasolu irtoaa ja hedelmöitys tapahtunee varmimmin. Mut koska hyvälaatuiset siittiöt saattavat elää useitakin päiviä niin jo ennen vahvaa viivaa harrastettu seksi voi tuoda hyvinkin tuloksen. Mut kaikkien siittiöt ei oo niin sitkeitä mut sitähän ei voi tietää ilman tutkimuksia....

Mäkin odottelen ens viikonloppuna kuukautisten alkavan jos tuohon aikaiseen ovikseen on luottamista. Pahoinvointia, huimausta, nippailua jne on taas täällä uskottelemassa että olisin raskautunut MUTTA koska nuo samat oireet ollut jo monen monta kertaa ilman toivottua tulosta en enää usko muuhun kuin siihen PLUSSAAN siinä testissä. Ja sit kun se tai menkat taas tulee niin siinä PMS-oireita samalla kärsien mieli vetää synkäks....=( Ja sit taas hääsuunnittelut menee spurtilla eteenpäin...=)

Hei huomisen innokkaat kirjoittelijat: 100 lähestyy taas ketjussa! Et silmät auki et joku sit taas avaa uuden ketjun=) On kyl ollu kiva kun te uudet ootte saaneet taas vauhtia ja pulppuilevaa kirjoittelua tänne!

Hyvää viikonalkua!
V

Pidetään vaan Vilkulle ja Minnille peukkuja pystyssä! bd Jospa kuitenkin...

Juu, varmaan se on sitä, että kaikki toisten sanomiset tulkitsee haluamallaan tavalla. Kaikki ketkä ovat vauvoista maininneet jotain ovat kyllä olleet sellaisia, joilta ei ikinä olisi uskonut sellaista kuulevan. No joo..

Heh, siskon kaveri 16v paukautti eilen aika hyvän meillä kotona käydessään. Juteltiin eläimistä jotain, että ovat niin suloisia ja niiden pennut on niin mahdottoman suloisia. Sitten " mut ihmisen pennut ei oo yhtään suloisia!" (Ai ei vai? Miten niin?) Tyydyin siinä kohdassa vaan nyökkäilemään, joo, eivät oo suloisia... Kyllä korvat lepattivat ja nenä kasvoi ainakin puoli metriä! :D

Jipii! Miehellä jatkuu työt ainakin syksyyn asti! Ehkä nämä kuviot selkiävät sittenkin ennen kevättä!

Olis se muuten aika söpöä, jos isänpäivänä olis sattunutkin napsahtamaan :D No joo, se olisi kyllä jo aika tuuria..
Heh, mies on kyllä seuraavat pari viikkoa naama harmaana ja kylmässä hiessä. Tai ainakin niin se sanoo, eihän sitä sitten tiedä mitä se ajattelee..

Heippa Saana, kuulostaa siltä et mies rupeais PIKKU hiljaa lämpeämään... hyvähyvä!

Mä en eilen oikein tienny et oonks mä kipee vai ei. Mulla oli viikon ajan ollu sellanen valkonen (angiinamainen läntti kurkussa) ja oon sit ottanu varovasti. Eilen halusin sit jotenkin varmuuden (kun ei mulla varsinaisesti kipeä olo ole, kunhan palelen koko ajan...) ja mittasin kuumeen. Oli 37,1. Eli pikkusen enemmän kun yleensä (normaalisti 36,6 ja 36,8 välillä). No katoin sit kurkkuun taas, ja läntti oli hävinnyt! Eli kurkku ois niinkun parentunut...

Tuli vaan mieleen kun ihmiset höpisee noista lämmöistä muissa ketjuissa (en oikein tiedä et miten ne menee...). Oliks se ovulaation ajan kun lämmöt on koholla? No, ehkä mulla on sit ovulaatio myöhässä. No, tänä viikonloppuna ei ole kyllä tehnyt mieli sängyn puolelle kun taitaa olla hiivatulehdus (öh... ja eilen söin kolme muffinssia, sokeriahan pitäis välttää... ei ihme kun kutisee)

Onks teil muuten usein hiivaa/virtsatietulehduksia? Mulla on molemmat useamman kerran vuodessa, ja yritän ennen antibiootteja käytellä karpalokapseleita ja -mehua, ja sit hiivaan teepuuöljyä.

Toivottavasti olet Minni parantumassa!

Meniköhän se lämpöjuttu jotenkin niin että ovis sen nostaa ja sitten ennen(?) menkkoja romahtaa? Tai sitten ei noin :)

Voi ei, hiiva on ikävää..
Joskus lukioikäisenä oli inha hiiva-vttulehduskierre. Ensin tuli hiiva, hiivaan lääkkeet, sitten tulehdus, johon sain antibiootit, joka poisti tulehduksen, jonka perään hiiva uusi ja sitten taas tulehdus.....
Kierre loppui sitten kun söin vain happamia juttuja, sitrukset oli kova sana, samoin puolukka, gefilus-tuotteet, maustamaton joghurtti jne, ja kaikki mahdollinen sokerittomana. Ja purkista C-vitamiinia jatkuvasti yliannoksena. Niin juu ja persiljaa ja minttua! Siinä meni jonkun aikaa, etten voinut ottaa yhtään mitää makeaa kun heti alkoi kutista, mutta kyllä sekin sitten loppui. En tiedä miksi nyt ei ole moneen vuoteen enää tullut mitään..

Toivottavasti lämpeneminen jatkuu :D

Tervehdys ruokatunnilta! Onpas kaikille sattunut kaikkea. Hiivaa ja kolareita ja työpaikka ja kaikkea! Kommentoin sitten paremmin jonain tylsänä hetkenä... Mutta aikamoiselta kuulosti että Saanan mies oli valmis jo riskeeraamaan! Pysytköhän housuissasi enää ollenkaan! Raastavaa tuollainen "melkein yritetään" tilanne. No meillä tilanne on stabiili: ei vielä, vaikka haluttaisiin molemmat.

Viikonlopun tragefia: meidän pihavaloja ei löytynyt!
Viikonlopun hassuus: Oli kiva katsella 1-vee kummipojan uutta taitoa: kävelyä. Epätasaisuudet toi haastetta asiaan, mutta sujui!

Nyt hei, palaan joskus! Muistakaa huomiset peukut, haastattelu heti aamulla.

Neilikka, no en pysy! Tai siis yritän, mutta tooodella vaikeaa se on! Se oli kyllä niin iso yllätys, että oli valmis kokeilemaan ja vielä just oviksen(?) jälkeen... Saa nähdä... *miettii peukuttaisiko itselleen vai ei* Pysyisinköhän housuissani vielä kesään asti... hmm. yritetään jos ei tule suunnitelmiin muutosta :) tai sitten ei.. sekavaa sekavaa...

Voi jee, eksyin odottajien puolelle ja luin sen ketjun mitä päälle laitokselta tultaessa. Sitä ei olisi kannattanut tehdä!

Nyt teidän Neilikka pitää sitten etsiä uudet valot :)
Se on niin ihanaa katsella toista soveltamassa tuota uutta taitoa!

Voi vitsi, kylläpäs meitä jännääjiä on vaikka Vilkku on oikeasti ainoa joka yrittää...:)
Mulla on torstaina kulunut 4 vkoa edellisten menkkojen alusta (kierto on ollut 28-32 pvää) ja teen vaikka perjantaina testin. Että saan sitten rauhassa ottaa glögiä ja punkkua perjantain pikkujouluissa.

Neilikalle hirveesti tsemppiä haastatteluun? bd

Saana, oliks sulla siis ovis nyt viikonloppuna? Eli jännäilet sit parin viikon päästä vai?
Mitäs Vilkku? Millonkas sulla on jännäyshetket?

Torstaina kai oli pää eniten sekaisin? Tikutelluthan en ole, että voi olla että se ovis oli tai sitten ei :) Että nyt on kaksi viikkoa aikaa kehitellä oikein kunnon valeraskausoireet jne olemattomalla todennäköisyydellä oikeaan raskauteen :D