Viikon 10 jännääjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nelly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hirmuisesti onnea Iinalle!! Ja sitten paljastan tyhmyyteni; mitä tarkoittaa, kun toivotaan paljon tarrasukkia? Toivottavasti teillä muilla onnistaa, kun tässä on jo muutama meitä tipahtaneita. Itse en ole oikeastaan pettynyt, vaan ihan onnellinen siitä, että täti alkoi sitten kunnolla eikä jäänyt tuhrutteluksi-sehän vasta oliskin ollut tosi inhaa miettiä, että mikä on vialla! Nyt tosin on ajatukset muuallakin kuin pelkissä vauvoissa: tulin juuri kaverin luota maalta. Heillä on maatilalla kuusitoista koiraa, viisi lammasta ja hevonen. Minäkin tahtoisin elää niin, on se vaan niin eri asia kuin täällä kapungissa kärvistellä... Ja kerrostalossa vielä, en oikeastaan tiedä mitään kamalampaa asumismuotoa. Pah, milloinkahan sitä itse saavuttaisi elämässään jotain mitä oikeasti ja todella haluaa??

Iltoja!

Ja tuhannesti onnea Iinalle!!! Ihanaa kun saadaan ketjuun plussia, toivottavasti monta monta lisää!!!

Yritän koko ajan toppuutella itseäni, etten vain kuvittelis mitään oireita, mutta tänään on ihan oikeasti ollut koko päivän outo olo; pyörryttää ja heikottaa. Niin kuin ei olis muka syönyt mitään koko päivänä, vaikka onkin. Ja maha sen kuin jatkaa nippailua. Tulis nyt se täti jos on tullakseen!!! No, huomenna viimeistään.. Ja jos nyt menkat alkaakin, niin oon oppinut taas monenlaisia uusia menkkoja-ennustavia-oireita. Ja jos taas ei, niin sitten vasta alkaakin jännittäminen, huh! Sunnuntaiksi jätän seuraavan testin, kun on enää yksi testi kaapissa jäljellä... Pääsee sit miehen kanssa jännäämään. Ehkä... Edellispäivän negatesti palauttaa kylläkin maan pinnalle liiasta haaveilusta:(

Onnea Iinalle!

kp38 eli edelleen jännäämässä.pillereiden lopetuksen jälkeen kierrot olleet 52, 35 ja nykyinen nyt 38, olisikohan kierto vielä tasaantunut?Kuinka nopeasti muilla kierto tasaantunut?
Joka aamu mietin, josko testaan, mutta ehkä lauantaihin odotan kärsivällisesti, eihän siihen pitkä ole.

Ihania uutisia Iina, onneksi olkoon!!!!! Olette varmasti onnesta sekaisin. Tuuli, kyselit kierron tasaantumisesta. Mä lopetin pillerit jo 7/2005 eikä edelleenkään ole tasaista meininkiä. Kierrot on olleet 26, 32, 36, 37, 32 ja 41 päivää pitkiä. Eihän toi nyt paha ole mutta saa epäilemään, ovuloinko joka kierrossa josko lainkaan.

Nyt mulla on aivan mielettömät pms-/menkkakivut päällä ja olen ihan turvonnutkin. Sormukset kiristää ja paino oli noussut eilisestä 2 kg. Jokainen vessareissu on nyt piinaava. Toistaiseksi tätiä ei ole näkynyt mutta pahaa pelkään vaan. Päivitän meidän listan - kun on nyt niin ihania uutisiakin siihen. Onnea kauheasti Iina, ihan tippa rillissä kun ajattelen, millaisissa fiiliksissä siellä varmasti ollaan. Mitä testiä muuten käytit?

Viikon 10 jännääjät:
Nelly kp?
aino76 kp26/24
Kerttu kp34/26-41
Jasmiina kp35/30-34
Mimmu kp28/28
Heaven kp31/27-30
tuuli kp38/?
Venla32 kp41/32-33
Terttu4 kp44/33-?

Pudonneet:
nala
Kk
Maire
Maria k

PLUSSANNEET:
Iina

Kiitos Kerttu listasta! Minä edelleen siis jännitän, kp 41/32-22 menossa. Eilisiltana tunteet olivat ihan sekaisin, itkin ja valitin pari tuntia maailman pahuutta ja miesparka yritti insinöörin logiikalla teoretisoida mulle helpotusta. Ei ihan onnistunut! Sillon kun tunteet jyllää, ei rationalisointi oikein pure ;) Miehillä kun ei hormonit heittele, niin hankala varmaan ymmärtää tunteiden vallassa olevia naisia!

Mulla on edelleen lämpöä, mahassa painon tunnetta, rinnat tuntuu isoilta (tai sit oon syönyt vaan liikaa suolasta), hajut tuntuvat voimakkailta, kahvi tökkii, vähän etova olo. Oireet tuntuis aika oikeilta, vaikka ma-illan testi olikin nega.

En oikein viitsi kysyä keneltäkään lapsen jo saaneelta heidän alkuraskauksistaan, kun en haluaisi paljastaa, että yritämme, nimimerkillä ""pätkätyöläinen"". Huokaus. Ei kai tämä selviä kuin uudelleen testaamalla! Pelottaa vaan se mahdollinen nega.

Hmm, taitaa edelleen olla tunteet pinnassa, kun vetää mieltä vähän alakuloiseksi.

Pitää yrittää ajatella jotain kivaa: viikonloppu on tulossa :D Jee!

Vastailen vielä tähän Venla32:sen viestiin tänne vanhaan ketjuun kun tuntuis hassulta laittaa sitä tonne uudelle puolelle. Jatkossa lupaan parantaa tapani! Itse olen ollut myös tulla hulluksi omien oireideni kanssa, tunteet on heitelly laidasta laitaan ja mies on ihmetellyt ja yrittänyt (myös raivostuttavan loogisilla asioilla) lohdutella. Pelottaa joka kerta kun käy vessassa ja samaten pelottaa huomisaamu, jolloin sitten testataan, mikäli sitä ennen ei tätiä näy.

Alkuraskauden oireita voi lukea tuolla odottavien puolella. Ketju on pudonnut jo aika alas, oliskohan kolmannella tai neljännellä sivulla. Lisäksi voin paljastaa olevani täysi addikti ja tutkailevani myös tuoreiden odottajien ketjuja. Haaveet olis kovat päästä kanssa sellaiseen pian liittymään....huoh.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä