Tervetuloa Lydia!
Minni, älä turhaan pode huonoa omaatuntoa! Hmm. Mietitkö muuten ihan samaa viimevuonna? Jos pieni flirtti olisi noin kamala juttu, mä en voisi olla töissä ollenkaan. En olisi voinut käydä kouluakaan...
Sade, vaivaako täysikuu sun miestä? Mutta ihan oikeasti, kyllä noilla tuntuu olevan jotain kausia. Mutta eihän me myönnetä sitä niille ääneen, eihän? Kun nyt meillä on hyvä syy kiukutella joka kuukausi. Ei anneta mitään hyvää syytä miehlille, eihän?
Apea päivä. Anoppilan koira muutti eilen taivaaseen... Ihan vanhuuttaan kylläkin, mutta silti se kirpaisee...
Hmph. Mies kertoi eilen onnesta soikeana, että on _ostanut_ mulle synttärilahjan. Hmph, ihan kiva kyllä, mutta paras olis ollut ihan vaan annettu lahja...
Oletteko hankkineet jo joululahjoja?
Mun on nyt jo ihan pakko pudottaa stressitasoa. Alkaa maha oireilemaan. Aamulla mehu teki niin älyttömän pahaa. En varmaan edes kirjoittanut, mutta viikonloppuna tulisen ruuan jälkeen siideri korvensi aivan tolkuttomasti ruokatorvea. Että stressiä pitäisi poistaa ja paljon. Hmm. Just, pitäisi, kaiken pahan alku ja juuri...