AJATUKSESTA YRITYKSEEN 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onko miehillä jotain "aikaa kuukaudesta"?? meillä on mies kilahdellut ihan älyttömän turhista jutuista tällä viikolla kun itse olen ollut yllättävän hyvällä tuulella..en vaan tänään jaksaisi noita raivokohtauksia kun olo on muutenkin niin maassa.

Toivon nyt että täti tulisi edes pari päivää etuajassa ja alkaisi jo huomenna niin pääsisi sitten taas eteenpäin..

Tervetuloa Lydia!

Minni, älä turhaan pode huonoa omaatuntoa! Hmm. Mietitkö muuten ihan samaa viimevuonna? Jos pieni flirtti olisi noin kamala juttu, mä en voisi olla töissä ollenkaan. En olisi voinut käydä kouluakaan... ;)

Sade, vaivaako täysikuu sun miestä? Mutta ihan oikeasti, kyllä noilla tuntuu olevan jotain kausia. Mutta eihän me myönnetä sitä niille ääneen, eihän? Kun nyt meillä on hyvä syy kiukutella joka kuukausi. Ei anneta mitään hyvää syytä miehlille, eihän?

Apea päivä. Anoppilan koira muutti eilen taivaaseen... Ihan vanhuuttaan kylläkin, mutta silti se kirpaisee...

Hmph. Mies kertoi eilen onnesta soikeana, että on _ostanut_ mulle synttärilahjan. Hmph, ihan kiva kyllä, mutta paras olis ollut ihan vaan annettu lahja... ;)
Oletteko hankkineet jo joululahjoja?

Mun on nyt jo ihan pakko pudottaa stressitasoa. Alkaa maha oireilemaan. Aamulla mehu teki niin älyttömän pahaa. En varmaan edes kirjoittanut, mutta viikonloppuna tulisen ruuan jälkeen siideri korvensi aivan tolkuttomasti ruokatorvea. Että stressiä pitäisi poistaa ja paljon. Hmm. Just, pitäisi, kaiken pahan alku ja juuri...

Huomenta!

Me mennäänkin sit näköjään samassa tahdissa, Minni... Ja minä olen myös sitä mieltä ettei flirttailussa ole mitään pahaa, kunhan se siihen jää! :)

Sade, toivon niin kovasti että teillä pian tärppää - samoin muilla ihanilla naisilla tässä ketjussa! :-) Varmasti on niin raskasta toivoa ja pettyä taas. Vaikka itse tjottailulinjalla, niin kyllä täytyy tunnustaa että vauva-asiat pyörivät pikkuisen päässä kokoajan ja toivoo että jospa kuitenkin ennemmin kuin myöhemmin...

Ei siinä flirttailussa mitään pahaa ole. Mutta kyllähän siitä huono omatunto tulee, ymmärrän :) Mullakin on aika tarkka omatunto ja kaiken huippu oli tämän suhteen alkuvaiheessa... Näin unta, jossa olin pokannut upean miehen ja tilanteet alkoivat kuumeta... Sitten yhtäkkiä: 'ei, en voi tehdä tätä miehelleni - olen ihan hirveä ihminen!'. Silloin meni jo vähän liian pitkälle, kyllä nauratti jälkeenpäin.

Hmm... Niin minäkin nyt täällä kirjoittelen edelleen, vaikka lapsi lipuu koko ajan kauemmaksi ja oma kuumekin on viilennyt rajusti... Hmm. Tietysti tähän tilanteeseen passaisi se plussa kuin nyrkki silmään.

huomenta, olen tänään kokouksissa melkein koko päivän joten jää palstailut vähemmälle..Olo on jotenkin kaksijakoinen kun toisaalta tekisi mieli unohtaa vauvat kokonaan hetkeksi ja toisaalta taas haluaisi yrittää entistä enemmän. Mies ehdotti jos unohdettaisiin jtp ja mentäisiin ihan vaan rennosti, mutta kun meillä on yleensä niin tiukat aikataulut että rakastelu ilman tuota sääntöä on suht harvinaista herkkua, niin en tiedä pystynkö..no onpa tässä aikaa päättää..

Ketäs meillä on jännäiltävänä?? hirveästi peukkuja kaikille!

Oliko tuo viimeisin?

pimmu 23.-27.9 (gynen mukaan)
Sade 28.-30.9. (tuhrua koko ajan niin en tiedä onko mitään jännäiltävää)
Maijuliini81 1.-5.10 (pikku2:sta ootellessa ;))
Saana 4.10. (toivorikkaana, jospa kuitenkin)
iipi 9.-13.10. (synttärilahjaa odotellen ;-)

jännäyslista

pimmu 23.-27.9 (gynen mukaan)
Minni 14-15.10 (juhannusvauva haaveissa)

Joo mä itseasiassa pohdin jotain vastaavaa aiemminkin, kun joskus juttelin yhden miehen kanssa pitkään ravintolassa kertomatta että seurustelen. Mut nyt kun tuo meidän työpaikan komistus on tyyliin paikalla joka päivä, niin nuo tuhmat ajatukset ei oo jotenkin mennyt ohi.

Äh, mä oikeasti kaipaan sitä tunnetta että flirttaillaan mun oman miehen kanssa, ja että tulee jo mieli harrastaa seksiä kun kattoo toista. Kieltämättä tuo seksielämä on sellasta että joko tehdään vauvaa, ja on "pakko" tai sitten toisella tekee mieli ja toinen saadaan suostuteltua mukaan.

Voi elämä. Kirjoittelin viestin, mutta unohdin painaa lähetä-nappulaa ja vaihdoin sivua. Mihin mä olen aivonikin unohtanut...

Mutta siis: Jee! Liikuntasetelit saapuivat! Nyt vaan pitäisi päättää mihin otan sen kortin. Tai siis kumpaan kaupunkiin.

Kyllä mun miehellä taitaa olla "se aika kuukaudesta"... Tai ainakin se säännöllisesti ahdistuu joistain työjutuista tms. Selvästi huomaa, että joku painaa sen mieltä mutta tyypilliseen suomalaiseen tapaan ei puhu siitä mitään. Olen löytänyt sopivan suhtautumistavan, eli käytännössä annan olla rauhassa ja myötäilen. Menee parissa päivässä ohi. Eli siinä suhteessa samoilla linjoilla meidän naispuolisten "niiden päivien" kanssa ;-)

Toivon tosiaan Sade että ne menkat alkais kunnolla. Olis sitten sillä selvä eikä tarvis arvailla. Mulla on parit menkat olleet just sellaista arvailua ja pähkäilyä, että hermot siinä menee... Meillä on muuten aika sama tilanne tuon puuhastelun kanssa. Mutta meillä ei toimisi tuo jtp:kään. Näin ollen ajoitamme "kuntopiikin" ovisaikaan :-D Mikä itse asiassa on juuri nyt, tänä aamuna nimittäin pätkähti ovistikkuun kaksi yhtä vahvaa viivaa *jesh-jesh-jesh tuulettaa*

Ei mutta nyt täytyy kääriä hihat ja alkaa työntekoon *hautautuu paperien alle*

Niinpä Lumikukka. Tuollaisten lukutaidottomien moralisoijien takia mä olen monta kertaa aikonut jättää palstailun kokonaan.

Hii, iipille ahkeraa oviksen hyödyntämistä! :)

Hienoa iipi... Nyt vaan sit käyttämään hyödyksi pongattu ovis :)

Mun miehellä on kanssa noita "huonoja aikoja" ja sillon se kyllä valittaa ja kitisee kun pahanen ämmä. Tuntuu, et kaikki mitä tekee tai sanoo, on väärin. Joten olen todennut, etten puutu koko kiukkuiluun, olen hiljaa ja annan toisen kiukuta vaan. Iltaan mennessä sitä sit yleensä tullaan jo anteeks pyyteleen. Se on kyllä melko suloista.. ;)

Niin ja Sade, toivottavasti ne sun menkkas nyt tulis sit kunnolla ja pääsisit uuteen yrityskiertoon... Ja nyt yrität rennommalla taktiikalla. Ei se jtp-tekniikka välttämättä ole se avain onneen. Mä uskon enemmän rentoon ja nautinnolliseen seksiin (jos siihen vaan pystyy). Niin kliseeltä kuin se kuulostaakin, niin taitaa tuo stressi olla melkein paras ehkäsykeino. Eli ei hyvä juttu ollenkaan...
Aika kummallisia kyllä noi sun vuodot. Just kaikkee tollasta sitä itsekin jännittää, et kuinkahan noi kierrot, kun ei ole hormonaalista ehkäsyä... No, aika näyttää - ei kun pää edellä puskaan vaan.

Nyt työn touhuun... Ja työniloa kaikille muillekin päätteen takana työskenteleville!
Meinaa aina välilää vähän eksyä johonkin muualle kuin pitäis näiden työpäivien aikana. Hih :)

Hmph. Mun varsinainen työkone on taas muualla käytössä. Eli käytännössä en taaskaan voi tehdä töitä. Hmph. No, onneksi ei enää tarvitse kauan istua täällä, puolilta päivin lähdetään kaikki reippailemaan :) (Paitsi yksi tosinörtti :D )

Miten nuo työkaverit aina vaistoavat sen, että yritän vähentää sokerin käyttöä. Tämäkin aamu alkoi niin hyvin päätöksellä tänään ei makeaa, mutta eikös työkaveri ollut tuonut sellaisia ihania amarettokeksejä.... Nyt niitä tekisi mieli koko ajan. Mä voisin yksin tyhjentää koko rasian.

Hmm. Paikallislehdessä on uutinen, jossa todetaan, että pelkkää kumia käytteän on vain ajan kysymys milloin tulee raskaaksi. Hmph, me kai voitaisiin sitten kohta hakea hoitoihin.
Jee, kohta ulos B)

Minni 14-15.10 (juhannusvauva haaveissa)

poistin itseni listala. Täti saapui toissailtana, ja oikein ryminällä. Mutta mikäpäs siinä, uutta yritystä kohden vaan!! Toivotaan, että tässäkin kierrossa olis ovis.

Oikein mkavaa päivää kaikille ja uusille tervetuloa munkin puolesta. Ja peukkuja jännäilijöille!!

Tervetuloa uusille! :)

Minni, flirttailu on todellakin piristävää -älä turhaan tunne huonoa omatuntoa!

Minulla on omituinen tilanne. Eilen olo oli sen verran kummallinen, että kaivoin kaapista raskaustestin esille. Ja sain kaksi viivaa, toinen tosin haalempi! No, olo oli ensin epäuskoinen ja sitten miehen käskystä marssin apteekkiin hakemaan täksi aamuksi testin. (MIes on työmatkalla.) Illalla unelmoin jo ties mistä ja aloin uskoa plussaan. Aamulla sitten nega. :( Testit olivat eri merkkiset, voi selittää jotakin, mutta pakko tässä pistää jäitä hattuun. Olisihan se nyt ihan uskomatonta jos tärppäisi juuri ennen hormoonien aloitusta. Kuitenkin ehdin muutaman tunnin ajatella olevani (ehkä) raskaana ja se oli maailman uskomattomin tunne! Odotellaan nyt pari päivää, josko se täti kurvaisi kylään tai sitten uutta testiä kehiin.

Voi ei Ballerina!!!!
Eikös se haamukin ole aina positiivinen tulos? :) :) Eihän sitä raskaushormonia erity, jollei ole raskaana. Negatiivinen tulos sen sijaan aina voi vielä muuttua positiiviseksi. Huisia!!!!
Paljon onnea!!!!!

Onpahan ihmeellinen tilanne Ballerina, kerrassaan! Olen kyllä myös samaa mieltä kuin Amilda79 (Tervetuloa muuten, kuten kaikki muutkin uudet!), että haileakin plussa on plussa. Ja mikä vielä ihmeellisempää, että yleensä aamupissasta monet on saaneet sen hailean plussan, mutta sinä ilmeisesti iltapissasta sait tuon haamun? Luulenpa, että eri testit nyt vaan sekoittavat. Oliko ensimmäinen tarkempi (25ml/U) ja toinen (40ml/U), se voisi selittää asian?? Ei nyt luovuteta! Mikä kp on menossa ja onko kuukautiset jo myöhässä vai miten? Voi vitsi, kun se olisikin plussa!!!

Tsemppiä, varmaan ihan outo olo! Tulehan raportoimaan!

Nyt jännäillään hirmuisesti Balleriinaa!!! Kesävauvahan sieltä olisi tulossa :))

Ei voi muuta sanoa et huh mikä olo, turvottaa, närästää ja tekee vaikka mitä. Housut pitää aukaista jos istuu! Tällaista ei ole ollut aikoihin. Nyt on kierron 23 päivä. Saa nähdä mitä testi meille sitten näyttää.. Jos sen uskaltaa tehdä :)

Voi Pimmu! Uutta yritystä kohden ja ryminällä :)