Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:en vaadi, koska amis on parempi pohja tulevaisuuden kannalta kuin lukio!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minusta koko lukio on täysin yliarvostettua.mitä se lakki merkitsee?opiskelujen jatkamista.
itse aikoinaan valmistuin ammattikoulusta.pääsin heti koulutusta vastaavaan töihin.samassa paikassa olen ollut liki 15 vuotta.kolme lasta olen välissä pyöräyttänyt niitä hoitanut ja taas jatkanut samassa paikassa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä se lakki merkitsee?opiskelujen jatkamista.
Alkuperäinen kirjoittaja heidi:Miten
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:En todellakaan. Yhdelle ei tietääkseni lukio ole edes vaihtoehto, kun on matikka yksilöllistetty.
Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minusta koko lukio on täysin yliarvostettua.mitä se lakki merkitsee?opiskelujen jatkamista.
itse aikoinaan valmistuin ammattikoulusta.pääsin heti koulutusta vastaavaan töihin.samassa paikassa olen ollut liki 15 vuotta.kolme lasta olen välissä pyöräyttänyt niitä hoitanut ja taas jatkanut samassa paikassa
Niin, pääsit AMMATTIKOULUTUSTA vastaavaan työhön. Kaikki eivät halua sellaiseen työhön vaan tähtäävät korkeammalle.
Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:En todellakaan. Yhdelle ei tietääkseni lukio ole edes vaihtoehto, kun on matikka yksilöllistetty.
Mitä tarkoittaa, että matikka on yksilöllistetty?
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minusta koko lukio on täysin yliarvostettua.mitä se lakki merkitsee?opiskelujen jatkamista.
Niin, pääsit AMMATTIKOULUTUSTA vastaavaan työhön. Kaikki eivät halua sellaiseen työhön vaan tähtäävät korkeammalle.
Ja sinne korkeamalle pääsee myös kun käy amiksen,on vaan jo ammatti taskussa.
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:En todellakaan. Yhdelle ei tietääkseni lukio ole edes vaihtoehto, kun on matikka yksilöllistetty.
http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;11703;23258;37296;69228;69264
Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja lilli:Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minusta koko lukio on täysin yliarvostettua.mitä se lakki merkitsee?opiskelujen jatkamista.
Ja sinne korkeamalle pääsee myös kun käy amiksen,on vaan jo ammatti taskussa.
Läheskään kaikkiin töihin ei kyllä amispohjalta pääse, ei edes amk-pohjalta.
Alkuperäinen kirjoittaja q:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:En todellakaan. Yhdelle ei tietääkseni lukio ole edes vaihtoehto, kun on matikka yksilöllistetty.
http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;11703;23258;37296;69228;69264
Mutta eihän matikkaa ole nykyään pakko edes kirjoittaa.