Aiotko käyttää crocseja ensikesänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Iina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä, kotipihalla. Ja ehkä jos tuossa lähikaupassa käydään. Lapselle nyt 2v. aion kyllä ostaa ensimmäiset grogsit ja vieläpä aidot. Itselleni käy ne kopiotkin. Tai sitten innostun itsekin ostamaan aidot.

Käytän ympäri vuoden parvekkeella ja roskikselle mennessä eli käytännössä silloin, kun kukaan ei näe. Sain sellaiset karvavuorilliset lahjaksi pari vuotta sitten joten pakko niitä on käyttää ettei lahjan antaja loukkaannu. Sopii ne tommoseen käyttöön ihan hyvin, mutta ihmisten ilmoille en niillä lähtis ikinä.

Tuskinpa sellaisia ostan, kun mulla on jo hyvät sandaalit, semmoset varpaista umpinaiset ja kannasta auki, ja tavalliset sporttiset sandaalitki. Kasvimaalla vois kyllä crocsit olla aika kätevät, ois näppärä pestäki ne tarvittaessa...mut ilmanki pärjää...tuntuu vähä että oisko nyt semmoset kumiset kovin kivan tuntoset jalassa...

Aion,mökillä ja seurakunnan keittiöllä. Ja siis varsinkin keittiöllä aidot,mökillä on sekä aitoja että feikkejä. Aidot on oikeesti hyvät jalassa ja seisomatyössä ihan älyttömän hyvät. Keittiöllä aidot koska feikit on märällä lattialla liukkaat mutta aidot ei. Mulla on duunissakin crocsit,mutta nyt oon vielä hoitovapaalla..

Yhteistyössä