Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aitko abortoida?
Jos vastaat kyllä, niin siihen on varmasti painavia syitä. Minulla ei ole halua tuomita sinua. Ymmärrän, ettei elämä ole niin mustavalkoista kuin toisille tuntuu olevan. Mikään ei ole niin vaikeaa kuin elämä.
:hug:
Nauroin. Abortti ei toki ole mukava asia, mutta videon naiivius sai minut hirnumaan epäuskoisena.
Aitko abortoida?
Jos vastaat kyllä, niin siihen on varmasti painavia syitä. Minulla ei ole halua tuomita sinua. Ymmärrän, ettei elämä ole niin mustavalkoista kuin toisille tuntuu olevan. Mikään ei ole niin vaikeaa kuin elämä.
:hug:
Niin, ikävä kyllä toisille ihmiselämä ei ole minkään arvoinen. :'(
Minä huomaan sen sinusta. Sinulle ei ihmiselämät ole minkään arvoisia. Ei tipan vertaa. Sinä valitettavasti olet sokea kaikelle muulle kuin yhdelle totuudelle. Ei se mitään. Minä annan sen anteeksi sinulle. En usko, että koskaan ymmärrätkään, mutta kaikkea ei voi elämässään saada. Ei etenkää sydämenviisautta, ymmärrystä ja empatiaa. Ne pitää oppia ja kaikkien kohdalla se ei vain onnistu.
Kyse on kuitenkin monen ihmisen elämästä, ei vain sen sikiön. Se ei mene niin, että ratkaisu on vain yksi. Ratkaisu tehdään sen mukaan, millä on eniten hyviä lopputuloksia monen ihmisen kannalta.
Olen surullinen puolestasi. Rukoilen, että jonain päivänä sinunkin silmäsi aukeavat. Siunausta elämääsi. :hug: