Aiotko abortoida?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aitko abortoida?

Jos vastaat kyllä, niin siihen on varmasti painavia syitä. Minulla ei ole halua tuomita sinua. Ymmärrän, ettei elämä ole niin mustavalkoista kuin toisille tuntuu olevan. Mikään ei ole niin vaikeaa kuin elämä.

:hug:

Aitko abortoida?

Jos vastaat kyllä, niin siihen on varmasti painavia syitä. Minulla ei ole halua tuomita sinua. Ymmärrän, ettei elämä ole niin mustavalkoista kuin toisille tuntuu olevan. Mikään ei ole niin vaikeaa kuin elämä.

:hug:

Mä oon sun kans samaa mieltä. Mulla ei oo halua tuomita kenenkään toisen päätöksiä. Eikä myöskään oikeutta tuomita. Tottakai on ääripäitä myös tässä asiassa, en mä hyväksy aborttia ehkäisykeinona.

Itse 8 vuotta lapsettomuudesta kärsineenä ja vaikeimman kautta lapsen saaneena, en koe että mulla edelleenkään ois oikeutta tuomita toisen aborttia. Elämä kun ei todellakaan ole mustavalkoista..

Niin, ikävä kyllä toisille ihmiselämä ei ole minkään arvoinen. :'(

Minä huomaan sen sinusta. Sinulle ei ihmiselämät ole minkään arvoisia. Ei tipan vertaa. Sinä valitettavasti olet sokea kaikelle muulle kuin yhdelle totuudelle. Ei se mitään. Minä annan sen anteeksi sinulle. En usko, että koskaan ymmärrätkään, mutta kaikkea ei voi elämässään saada. Ei etenkää sydämenviisautta, ymmärrystä ja empatiaa. Ne pitää oppia ja kaikkien kohdalla se ei vain onnistu.

Kyse on kuitenkin monen ihmisen elämästä, ei vain sen sikiön. Se ei mene niin, että ratkaisu on vain yksi. Ratkaisu tehdään sen mukaan, millä on eniten hyviä lopputuloksia monen ihmisen kannalta.

Minä huomaan sen sinusta. Sinulle ei ihmiselämät ole minkään arvoisia. Ei tipan vertaa. Sinä valitettavasti olet sokea kaikelle muulle kuin yhdelle totuudelle. Ei se mitään. Minä annan sen anteeksi sinulle. En usko, että koskaan ymmärrätkään, mutta kaikkea ei voi elämässään saada. Ei etenkää sydämenviisautta, ymmärrystä ja empatiaa. Ne pitää oppia ja kaikkien kohdalla se ei vain onnistu.

Kyse on kuitenkin monen ihmisen elämästä, ei vain sen sikiön. Se ei mene niin, että ratkaisu on vain yksi. Ratkaisu tehdään sen mukaan, millä on eniten hyviä lopputuloksia monen ihmisen kannalta.

Olen surullinen puolestasi. Rukoilen, että jonain päivänä sinunkin silmäsi aukeavat. Siunausta elämääsi. :hug:

En aio abortoida koskaan!
Enkä todellakaan tätä pientä ihmisen alkua joka luultavasti sisälläni nyt kasvaa vaikka mies noin ehottikin.
Lähden mieluummin lapsieni kanssa ja jätän tuon kurjan miehen.
Minä pärjään,kun olen pärjännyt tähänkin asti!

Olen surullinen puolestasi. Rukoilen, että jonain päivänä sinunkin silmäsi aukeavat. Siunausta elämääsi. :hug:

Älä turhaa ole surullinen. Minun silmäni ovat auki ja korvani. Kuulen ihmisiä. On heitä, joille abortti on sula mahdottomuus tilanteessa kuin tilanteessa. Minusta se on ilo kuulla, siihen on syynsä. Se heidän päätöksensä se. Sitten on heitä, joilla abortti on ratkaisu johon päädytään. Toinen kovemman pohdinnan kautta, toiselle se on ratkaisu, joka tuntuu heti oikealta. Toinen päätyy siihen yhden syyn, toinen useamman kautta. Takuulla se ei helppoa ole ja he ovat myös heitä, jotka sitä tukea tarvitsevat.

Minusta on hyvä, että on sokeita ihmisiä. Sillä heidän avullaan avaamme yhä useamman silmät näkemään sen, miten väärin toista kanssaihmistä voi kohdella. Miten monella tapaa heidät voi mitätöidä ja millainen usko on syrjivä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä