Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Anteeksi nyt, mutta miksi Bojan käyttäytyi tuolla tavoin yli-riehakkaasti eilen keikalla? Ihan kuin olisin katsonut jotain ihme showta. En tarkoita pahalla, mutta jotenkin outoa. Ja siis olen Bojanisti
Bojan pariin otteeseen kommunikoi siellä yleisössä olevan äijä(?)porukan kanssa ja heillä taisi olla aika riehakasta siellä ja jotain huutelivat. Yleensä yleisön energia jossain määrin peilautuu käytökseen lavalla.
 
vierailija
Bojan pariin otteeseen kommunikoi siellä yleisössä olevan äijä(?)porukan kanssa ja heillä taisi olla aika riehakasta siellä ja jotain huutelivat. Yleensä yleisön energia jossain määrin peilautuu käytökseen lavalla.
Pari kysymystä tähän asiaan:
1. Missä kohtaa keikkaa käyttäytyi mielestäsi erityisen riehakkaasti? Olen nyt katsonut alkua enkä siinä ole nähnyt mitään erityistä riehakkuutta vaan on ollut ihan oma itsensä - tosin aika vähän hymyilevä, mutta ymmärtäähän sen, kun tekniikka petti heti alkuun. Jatkan kyllä katsomista, mutta helpottaisi, jos tietäisi, että mitkä kohdat pistivät silmiin.
2. Miksi porukka väittää, ettei B ole käynyt Sloveniassa kun on samat vaatteet peräkkäisellä keikalla, kun ne samat vaatteet ovat myös Jurella ja Janilla? Miksi siis otetaan B yksin tästä porukasta ns. kohteeksi? Tämä siis yleisesti kysymyksenä niille,, joiden mielestä B ei ole käynyt Sloveniassa, ei tälle lainaamalleni henkilölle koska hän ei sitä väittänytkään.
 
vierailija
Pari kysymystä tähän asiaan:
1. Missä kohtaa keikkaa käyttäytyi mielestäsi erityisen riehakkaasti? Olen nyt katsonut alkua enkä siinä ole nähnyt mitään erityistä riehakkuutta vaan on ollut ihan oma itsensä - tosin aika vähän hymyilevä, mutta ymmärtäähän sen, kun tekniikka petti heti alkuun. Jatkan kyllä katsomista, mutta helpottaisi, jos tietäisi, että mitkä kohdat pistivät silmiin.
2. Miksi porukka väittää, ettei B ole käynyt Sloveniassa kun on samat vaatteet peräkkäisellä keikalla, kun ne samat vaatteet ovat myös Jurella ja Janilla? Miksi siis otetaan B yksin tästä porukasta ns. kohteeksi? Tämä siis yleisesti kysymyksenä niille,, joiden mielestä B ei ole käynyt Sloveniassa, ei tälle lainaamalleni henkilölle koska hän ei sitä väittänytkään.
Jostain syystä näissä ketjuissa otetaan aina B silmätikuksi varmaan koska häntä seurataan ja tutkitaan niin tarkasti. Ja ihmettelen kanssa sitä että joidenkin mielestä B ei ollut käynyt Sloveniassa koska onhan siitä todistetta kun Joksut laittoi stooriakin missä B ja Jure näkyi Puolan keikan jälkeen Slovenian lentokentällä
 
vierailija
Ehkä mun someen sitten vaan sattui ne vauhdikkaimmat pätkät, taisivat kyllä olla keikan loppupuolelta. Ja mulla ainakin oli ihan vilpitön ensireaktio, että tässä onkin vauhtia. Ei mulla mitään kumnallista teoriaa ole miksi näin. Joko oli tosi hyvä fiilis tai sitten yritti nostaa fiilistä vähän vetämällä yli.

Toi vaatejuttu on hauska. Tässä taas itselle ei tullut mieleenkään mitään teorioita, kun toi vaan on aika hyvännäköinen paita Bojanin päälle ja ilmeisesti tykkää itsekin.
 
vierailija
Ehkä mun someen sitten vaan sattui ne vauhdikkaimmat pätkät, taisivat kyllä olla keikan loppupuolelta. Ja mulla ainakin oli ihan vilpitön ensireaktio, että tässä onkin vauhtia. Ei mulla mitään kumnallista teoriaa ole miksi näin. Joko oli tosi hyvä fiilis tai sitten yritti nostaa fiilistä vähän vetämällä yli.

Toi vaatejuttu on hauska. Tässä taas itselle ei tullut mieleenkään mitään teorioita, kun toi vaan on aika hyvännäköinen paita Bojanin päälle ja ilmeisesti tykkää itsekin.
Ei kai se B nyt vaan käytä mitään aineita toivottavasti ei, on vaan kovin yleistä?
 
vierailija
Ei kai se B nyt vaan käytä mitään aineita toivottavasti ei, on vaan kovin yleistä?
Jospa ei tarvitsisi käydä tällaisia keskusteluita ollenkaan, kun mikään ei siihen suuntaan viittaa. Hänet tunnetaan energisenä ja välille seinillekin kiipeilevän kaoottisena ilopillerinä, niin mitään ihmeellistä ei ol siinä, jos välillä energiatasot ovat korkeammat kuin toisina. Mitään päihteitä se ei vaadi.
 
vierailija
Ehkä mun someen sitten vaan sattui ne vauhdikkaimmat pätkät, taisivat kyllä olla keikan loppupuolelta. Ja mulla ainakin oli ihan vilpitön ensireaktio, että tässä onkin vauhtia. Ei mulla mitään kumnallista teoriaa ole miksi näin. Joko oli tosi hyvä fiilis tai sitten yritti nostaa fiilistä vähän vetämällä yli.

Toi vaatejuttu on hauska. Tässä taas itselle ei tullut mieleenkään mitään teorioita, kun toi vaan on aika hyvännäköinen paita Bojanin päälle ja ilmeisesti tykkää itsekin.
Joo, meno vähän paranee Sunny side of Londonin aikana. Sitä ennen olin jo laittamassa, että B on selvästi vaisumpi ja varmaankin vielä kipeä. 😁 Mutta oikeasti on kyllä paljon enemmän paikallaan esim. koko Demonin, Sta bih jan ja osan Golasta mikki telineessä koko ajan ja kitaraa soittaa tosi monessa biisissä (mikä selittää myös sen mikkitelineen). Ei myöskään tanssi tai riehu ennen SSOL:ia.

Mutta mikä on se laastari, joka on B:n kaulassa hänen oikealla puolellaan? On nimittäin aika hemmetin iso, vaikka tajusin sen vasta Ne bi smelin aikana. Sitä ennen luulin, että kaulassa on vain jotain epätasaisuutta mutta sehän olikin järjettömän iso laastari. Jotain haaveria sille on sattunut, ehkä parranajossa sitten.

Vielä on katsomatta kaksi vikaa biisiä, joten palaan niihin nyt seuraavaksi. Näin ne tulkinnat vaihtelevat.
 
vierailija
Joo, meno vähän paranee Sunny side of Londonin aikana. Sitä ennen olin jo laittamassa, että B on selvästi vaisumpi ja varmaankin vielä kipeä. Mutta oikeasti on kyllä paljon enemmän paikallaan esim. koko Demonin, Sta bih jan ja osan Golasta mikki telineessä koko ajan ja kitaraa soittaa tosi monessa biisissä (mikä selittää myös sen mikkitelineen). Ei myöskään tanssi tai riehu ennen SSOL:ia.

Mutta mikä on se laastari, joka on B:n kaulassa hänen oikealla puolellaan? On nimittäin aika hemmetin iso, vaikka tajusin sen vasta Ne bi smelin aikana. Sitä ennen luulin, että kaulassa on vain jotain epätasaisuutta mutta sehän olikin järjettömän iso laastari. Jotain haaveria sille on sattunut, ehkä parranajossa sitten.

Vielä on katsomatta kaksi vikaa biisiä, joten palaan niihin nyt seuraavaksi. Näin ne tulkinnat vaihtelevat.
Fritsua peittelee. Sattuuhan niitä vahinkoja. (Vitsi?)
 
vierailija
Joka tapauksessa laastari on hervoton ja siinä on iso pehmuste, ja pieniin pintanaarmuihin riittäisi kyllä pienempikin puhumattakaan mistään mustelmista tai fritsuista. Mutta eipä B näyttänyt yhtään sairaalta muuten kuin ehkä vähän vähemmän riehui lavalla (seisoi aika paljon paikoillaan). Se laastarin tyyny oli sen verran paksu, että tuli mieleen ne kipulaastarit, joissa on sitä puuduttavaa ainetta (joo, eivät ole tuon näköisiä mutta se tyynyn paksuus on samaa luokkaa).
 
vierailija
Mysteeri ratkottu! B:llä on melkoinen patti siinä korvan alapuolella/kaulassa Varsovassa. Se on varmaan poistettu/puhkottu. Eli lääketieteellinen toimenpide kyseessä. Miten kukaan ei huomannut sitä Varsovassa? Näkyy hyvin Sta bih jan alussa (Safurseyn tiktok).
 
vierailija
Mysteeri ratkottu! B:llä on melkoinen patti siinä korvan alapuolella/kaulassa Varsovassa. Se on varmaan poistettu/puhkottu. Eli lääketieteellinen toimenpide kyseessä. Miten kukaan ei huomannut sitä Varsovassa? Näkyy hyvin Sta bih jan alussa (Safurseyn tiktok).
No niin, hyvää salapoliisin työtä! Muistan että Bllä on ollut patti kaulassa joskus aiemminkin.
 

Yhteistyössä