Aivan uskomatonta, mistä ihmiset on valmiita maksamaan.Mä rakastan Kärpyn persikkaa ja tilaan taas OF:ää ennen kaikkea sen persikan takia. Silti mullekin kelpaisi vaihtelun vuoksi titsit.
Mä kannatan palleja ja munaaUpea on persikka, mutta kannatetaan titsejä seuraavaan postaukseen <3
Mä kuule varmaan maksaisin, vaikka se postais sinne pelkkiä polviaan.Aivan uskomatonta, mistä ihmiset on valmiita maksamaan.
Mä kuule varmaan maksaisin, vaikka se postais sinne pelkkiä polviaan.
Oikea asenne! Mä olen usein miettinyt, että vaikka mulla ei ole OFia enkä sitä aio hankkia, mutta jos sen hankkisin, niin olisi tosiaan aivan sama, mitä materiaalia sieltä tulisi, kun se artisti siinä on se, jota fanitan enkä pelkkää persikkaa tai pippelliä.Mä kuule varmaan maksaisin, vaikka se postais sinne pelkkiä polviaan.
Sillä on kyllä ihan nätit polvet, että miksei...Mä kuule varmaan maksaisin, vaikka se postais sinne pelkkiä polviaan.
Samaa tässä odottelen myös. Tässä kuussa ne on tultava, täytyyhän lippujen myynnillekin se pari kuukautta antaa aikaa.Kunpa niitä Joksujen keikkapäiviä tulisi pian. Olisi kiva saada edes yksi asia omaan elämään, mitä odottaa (odotan tietysti kovasti uutta musiikkia sun muuta, mutta se ei tunnu omassa elämässä tapahtuvalta asialta, kuten keikalle meneminen).
Kyllä mä uskon, että ne tässä kuussa tulee jossain kohtaaSamaa tässä odottelen myös. Tässä kuussa ne on tultava, täytyyhän lippujen myynnillekin se pari kuukautta antaa aikaa.
Veikkaan, että Bluza tulee ensin.Kyllä mä uskon, että ne tässä kuussa tulee jossain kohtaa
Hyvin mahdollista sekin. Eka Bluza ja sitten ehkä sen avulla saattavat markkinoida sitä kiertuettakin ehkä.Veikkaan, että Bluza tulee ensin.
Ei ne Joksuilla oo muutenkaan tainnut ennen viisuja varsinkaan oo kovin aikaisin julkaistu noi keikat, kun niitten instaa selaa. Toki tilanne on nyt hieman eri ja ovat bändinä nyt tunnetumpi kuin silloin, mutta aika tavallista Joksuilta on ollut julkaista nää kiertueet myöhään. Eiköhän kuukausi riitä ihan hyvin lippujen myyntiin, jos ne paikatkin on pienempiä, mitä voisivat olla ja kyseessä kuitenkin Balkan kiertue. No katsotaan, eiköhän ne tässä syyskuussa keikat julkaiseBluza tulee aikaisintaan viikon päästä, jospa viikkokirjeessä saataisiin tänä viikonloppuna jo presave-linkki. Jos keikat julkaistaan vasta Bluzan jälkeen niin lipun myynti aikaa on vain n. kuukausi. Aika vähän mun mielestä .
Eikös ne ennen viisuja kuitenkin tehneet vain kotimaan keikkoja? Se on vähän eri asia kuin kiertue muualle vaikkakin naapurimaihin.Ei ne Joksuilla oo muutenkaan tainnut ennen viisuja varsinkaan oo kovin aikaisin julkaistu noi keikat, kun niitten instaa selaa. Toki tilanne on nyt hieman eri ja ovat bändinä nyt tunnetumpi kuin silloin, mutta aika tavallista Joksuilta on ollut julkaista nää kiertueet myöhään. Eiköhän kuukausi riitä ihan hyvin lippujen myyntiin, jos ne paikatkin on pienempiä, mitä voisivat olla ja kyseessä kuitenkin Balkan kiertue. No katsotaan, eiköhän ne tässä syyskuussa keikat julkaise
Helpot rahat ainakin, kun samaa kuvaa pyöritelty nyt kolmeen kertaan ympäri?Aivan uskomatonta, mistä ihmiset on valmiita maksamaan.
Uuu ihanaJance-taidetta
luluxa
happy birthday my darling @mermaidsheenaz 🥰 based on this sculpture of Eros and Psyche that we both thought fits the husbands perfectly 🤭www.tumblr.com
Taitaa olla feikki eli jonkun tekemä toivelista.
Ei taida kuitenkaan oikea olla
Juu selkeesti feikki. Three Kaksi Longino Fest 69 365 min.Taitaa olla feikki eli jonkun tekemä toivelista.