Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Täällähän on ollut tänään mielenkiintoista pohdintaa. Tuota saunarekka videota en olekaan koskaan katsonut noin tarkasti... ja onhan tuo shippilaseilla katsottuna aikamoinen 💖

Mutta mutta.. tänään töissä tapahtunutta: teen hoitotyötä ja asiakkaalle sitten totesin, että menehän siihen pötköttämään. Rupes hymyilyttämään oma kommenttini. Siis että pötköttämään, enpä ole koskaan aiemmin kyseistä sanaa varmaan käyttänyt. Mut eräs tietty pottatukka käyttää kyseistä sanaa kylläkin. Asiakas totesi sitten, että sinullahan on hyvä päivä tänään, kun noin hymyilyttää. Ja minun vastaus: yes yes. Täysin ajattelematta. Siinä vaiheessa ei pysynyt oma reagointi hymyilyn tasolla. Mietin vaan mielessäni, et nyt täytyy skarpata. Onneks oli tuttu asiakas, ettei ihan pöpinä pitänyt. 😅 En tiedä, mistä nää mun kommentit nyt oikein tuli. 😅
 
vierailija
Täällähän on ollut tänään mielenkiintoista pohdintaa. Tuota saunarekka videota en olekaan koskaan katsonut noin tarkasti... ja onhan tuo shippilaseilla katsottuna aikamoinen

Mutta mutta.. tänään töissä tapahtunutta: teen hoitotyötä ja asiakkaalle sitten totesin, että menehän siihen pötköttämään. Rupes hymyilyttämään oma kommenttini. Siis että pötköttämään, enpä ole koskaan aiemmin kyseistä sanaa varmaan käyttänyt. Mut eräs tietty pottatukka käyttää kyseistä sanaa kylläkin. Asiakas totesi sitten, että sinullahan on hyvä päivä tänään, kun noin hymyilyttää. Ja minun vastaus: yes yes. Täysin ajattelematta. Siinä vaiheessa ei pysynyt oma reagointi hymyilyn tasolla. Mietin vaan mielessäni, et nyt täytyy skarpata. Onneks oli tuttu asiakas, ettei ihan pöpinä pitänyt. En tiedä, mistä nää mun kommentit nyt oikein tuli.
Aivan ihana. Selkeästi shippauksen yliannostusta. Mulla on käynyt myös samaa kun käytän sanoja joille on tullut ihan uusia merkityksiä kesän aikana ja sitten pokka ei enää pidä.

Enid
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
Aivan ihana. Selkeästi shippauksen yliannostusta. Mulla on käynyt myös samaa kun käytän sanoja joille on tullut ihan uusia merkityksiä kesän aikana ja sitten pokka ei enää pidä.

Enid
Todellakin shippauksen yliannostusta 🤣 Yleensä oon melko hyvä pitämään pokan varsinkin asiakkaiden edessä, mutta tänään tuli sit raja vastaan ja pokka petti 😅
 
vierailija
Cecilia: On tullut perille, en ole vielä ehtinyt vastata!

Heh, olen onnistunut toistaiseksi melko lailla välttämään "Everything reminds me of them" -jutut, mutta tänään olin kavereiden kanssa piknikillä (mikä oli kiva, kun en ole koko kesänä päässyt tekemään muuta kuin käymään yhdellä Kärtsän keikalla) ja kylässä, ja olin ihan polleana, että nytpä en ajattele koko shippihommaa moneen tuntiin! Sitten kavereiden teinitytär tuli kotiin ja hänen paitansa näytti ihan samalta kuin Boitsun paita viisuissa, enkä voinut olla ajattelematta sitä koko ajan. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Shippi-soundtrackia kannatetaan!
tai tästä myös tämä versio:
 
vierailija
Hei kanssaristeilijät! Mietin, olisiko tarot-luentoja mitenkään vielä mahdollista saada tänne palstalle? Jos ei kokonaisina luentoina, niin edes pääkohdat tai jos on ilmennyt jotain yllättävää ja tärkeää. Minulla on tätä ikää jo sen verran, että olen teknologian kanssa jäänyt hieman ulapalle, enkä osaa tehdä uutta sähköpostiosoitetta. Hyvä kun onnistuisi edes tätä nykyistä pyörittämään..

Kova on ikävä 🌹ruususia🌹 ja luennoista on aina saanut hetkellistä helpotusta... Kaipaan myös niiden analysoimista ja tänne kirjoittavien viisaita pohdintoja. Olen jonkin verran aikaisemmin kirjoittanut,, mutta laitan nyt minäkin sitten nimimerkin perään, kun sellainen näkyisi olevan monilla tapana! Oikein mukavaa alkanutta viikkoa

-Ritu-
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Hei kanssaristeilijät! Mietin, olisiko tarot-luentoja mitenkään vielä mahdollista saada tänne palstalle? Jos ei kokonaisina luentoina, niin edes pääkohdat tai jos on ilmennyt jotain yllättävää ja tärkeää. Minulla on tätä ikää jo sen verran, että olen teknologian kanssa jäänyt hieman ulapalle, enkä osaa tehdä uutta sähköpostiosoitetta. Hyvä kun onnistuisi edes tätä nykyistä pyörittämään..

Kova on ikävä ruususia ja luennoista on aina saanut hetkellistä helpotusta... Kaipaan myös niiden analysoimista ja tänne kirjoittavien viisaita pohdintoja. Olen jonkin verran aikaisemmin kirjoittanut,, mutta laitan nyt minäkin sitten nimimerkin perään, kun sellainen näkyisi olevan monilla tapana! Oikein mukavaa alkanutta viikkoa

-Ritu-
Tätä samaa toivoisin tarotien suhteen, mikäli se mahdollista on. Aallokko on ainakin hieman rauhoittunut... Minäkin ikävöin näiden kahden yhdessäoloa hirveästi.

Ihanaa tätä viikkoa kaikille❤
 
vierailija
Kiva että täällä on vielä porukkaa. Vauvan ketjua en mitenkään enää ehdi selaamaan ja muutenkin puolet teksteistä menee täysin ohi aiheen. Luennat minuakin kiinnostaisi. Ne oli jotenkin tämän suola.

- Yksinäinen
 
vierailija
Hei kanssaristeilijät! Mietin, olisiko tarot-luentoja mitenkään vielä mahdollista saada tänne palstalle? Jos ei kokonaisina luentoina, niin edes pääkohdat tai jos on ilmennyt jotain yllättävää ja tärkeää. Minulla on tätä ikää jo sen verran, että olen teknologian kanssa jäänyt hieman ulapalle, enkä osaa tehdä uutta sähköpostiosoitetta. Hyvä kun onnistuisi edes tätä nykyistä pyörittämään..

Kova on ikävä ruususia ja luennoista on aina saanut hetkellistä helpotusta... Kaipaan myös niiden analysoimista ja tänne kirjoittavien viisaita pohdintoja. Olen jonkin verran aikaisemmin kirjoittanut,, mutta laitan nyt minäkin sitten nimimerkin perään, kun sellainen näkyisi olevan monilla tapana! Oikein mukavaa alkanutta viikkoa

-Ritu-
Tarviiko niissä edes tehdä luentaa Jeren lähipiiristä? Jos se on siis se syy, miksi niitä ei haluta tänne? Ei kuitenkaan ole kivaa, jos koko tämä ketju poistuu niiden takia. Vaikka onhan sitten vielä olemassa se varavaraketju, mutta silloin katoaa kaikki muistot ja ihanat linkit.
 
Shippi-soundtrackia kannatetaan!
tai tästä myös tämä versio:
Justin Bieberin Boyfriend mukaan listalle! 🥰💔💜
 

Yhteistyössä