Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Laitan nyt tännekin vielä mitä spekuloin Vauvalla.

Olen miettinyt nyt, että saattaisi romanttisten tunteiden kannalta olla tavallaan jopa eduksi, että tapaamisten välissä on enemmän väliä - uskottelee itselleen, että se nyt oli sellainen viisukuplajuttu (Tavastiakin vielä melkein viisukuplaa) ja sitten tapaa toisen ja yhtäkkiä sitä sähköä onkin taas älytön määrä, etkä voi enää yhtä hyvin keksiä selityksiä. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Mulla on kaikki shippimatsku läppärillä kirjanmerkeissä ja meinas iskee paniikki ku tää tilttas tos vähän aikaa sit, onneks sain vielä toimimaan Puhelimessa ei oo mitään shippaukseen liittyvää ku pelkään et julkaisisin niitä vahingossa ties missä
Jokaisella tuntuu olevan omat shippaustaktiikkansa. Mulla taas ei ole läppärillä mitään, hoitelen koko shippauksen kännykällä. Riski siihen, että joku lainaisi läppäriä ohi mennen ja sieltä paljastuisi jotain epätoivottaa, on ajatuksena ihan kauhea 🤯
Kännykällä riski on pienempi, mutta mitään välilehtiä en jätä auki ja itseasiassa olen myös poistanut hakujen tallennuksen 😄

Katrina
 
vierailija
Laitan nyt tännekin vielä mitä spekuloin Vauvalla.

Olen miettinyt nyt, että saattaisi romanttisten tunteiden kannalta olla tavallaan jopa eduksi, että tapaamisten välissä on enemmän väliä - uskottelee itselleen, että se nyt oli sellainen viisukuplajuttu (Tavastiakin vielä melkein viisukuplaa) ja sitten tapaa toisen ja yhtäkkiä sitä sähköä onkin taas älytön määrä, etkä voi enää yhtä hyvin keksiä selityksiä.

- Joymuffin
Ai se olit sinä :) Laitoin ehdottomasti yläpeukkua tälle. Välillä itelläkin käyny mielessä samantyylisiä ajatuksia. Varmaan tosiaan ovat yhteyksissä säännöllisesti eikä silloin tuu välttämättä mietittyä mitään sen kummempia, mut sit ku se fyysinen kohtaaminen taas tapahtuu ni saattaa yllättääkin ne tunteet.
 
vierailija
Mulla on puhelimen selaimen välilehdillä koko ajan auki tämä keskustelu, Vauvan keskustelu ja AO3 😄 Ja varmaan satoja screenshotteja Vauvan keskustelun parhaita paloja, minificcejä, täältä Tarot - juttuja yms.

Sen sijaan esim. instassa oon tosi häveliäs, en "kehtaa" seurata oikein mitään kun seuraamistiedot on kuitenkin julkisia.

Stella
 
vierailija
En pysty tekemään puhelimella juuri mitään, niin sieltä ei löydy muuta inkriminoivaa kuin pari Kärtsän keikalla ottamaani kuvaa sekä tämä ketju. Tämä pöytäkone sen sijaan on aivan järkytävä rikospaikkaskene lukuisine AO3- ja JokerOutSubs- yms völilehtineen.

- Joymuffin
Hyvä kun nyt nousi esiin tää shippimatskun säilytysasia, kun muistin että munhan pitääkin poistella tältä työkoneelta kaikki mitä oon tallentanut tilapäisesti tänne. Mä siis teen niinkin hankalasti, että kun oon enimmäkseen työkoneella koko ajan, niin tallentelen tänne matskua ja lähetän sitten henkkoht sähköpostiin talteen, ja sieltä sitten omalle koneelle jossain vaiheessa. Vaivannäön aste on siis jo aika korkea. Nyt vaan meinaa ihan oikeat työasiat puskea niin pahasti päälle, että joudun vähän rajoittamaan shippausta toistaiseksi.

-ruusuristeilijä
 
vierailija
Ai se olit sinä Laitoin ehdottomasti yläpeukkua tälle. Välillä itelläkin käyny mielessä samantyylisiä ajatuksia. Varmaan tosiaan ovat yhteyksissä säännöllisesti eikä silloin tuu välttämättä mietittyä mitään sen kummempia, mut sit ku se fyysinen kohtaaminen taas tapahtuu ni saattaa yllättääkin ne tunteet.
No siis juuri tällä ajatuksella olen hekumoinut jo pitkään, että miten kovalla voimalla ne tunteet puskee pintaan kun lopulta näkevät toisensa. Välimatka voi viilentää fiiliksiä/ja selventää päätä, mutta kokemuksesta tiedän, että siellä ne tunteet on ja näkeminen pitkänkin ajan jälkeen voi saada pään ja sydämen sekaisin. ❤
Ailakki
 
vierailija
No siis juuri tällä ajatuksella olen hekumoinut jo pitkään, että miten kovalla voimalla ne tunteet puskee pintaan kun lopulta näkevät toisensa. Välimatka voi viilentää fiiliksiä/ja selventää päätä, mutta kokemuksesta tiedän, että siellä ne tunteet on ja näkeminen pitkänkin ajan jälkeen voi saada pään ja sydämen sekaisin.
Ailakki

Toivottavasti näkevät jo ennemmin, mutta varmasti viimeistään JOn Suomen keikkojen aikana. Mulla on lippu Kn keikalle heti JOn jälkeen Suomi-keikkojen ja olen miettinyt, että teen ison kyltin, jojon kirjoitan Näitkö Bojanin? Ja ä- ja ö-pisteet sen verran heikosti, että verbi muuttaa merkitystään 😂😂
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Jäi todella turhauttavaan kohtaan, teki mieli huutaa ääneen et kato nyt sitä puhelinta! Toivottavasti tulee pian jatkoa. Toi onneks ollukin semmonen ficci ettei oo tarvinu jatkoa kovin pitkään ootella
Joo, vähän kyllä turhautti ja miksi eivät tee sitä ja tätä ja tuota äää. :D Harvoin menee ficit ihan näin ihon alle. Ja seJeren aiempi utelu siellä ankkalammella oli myös "hieman" alleviivaavan vihjaileva, mutta tuntui menevän ohi. :p
 
Joo, vähän kyllä turhautti ja miksi eivät tee sitä ja tätä ja tuota äää. Harvoin menee ficit ihan näin ihon alle. Ja seJeren aiempi utelu siellä ankkalammella oli myös "hieman" alleviivaavan vihjaileva, mutta tuntui menevän ohi.
Tää on jostain syystä tosi viehättävä tarina. Toivottavasti ei mee montaa päivää seuraavaan osaan!
 
vierailija
Huomio, Kn storyssa mahdollisesti yhteistyökumppani, jonka kanssa musiikkia tulossa. Sen verran vähän Balkanin ruusua on tullut katsottua etten osaa sanoa onko hän. Mitä mieltä muut?
 
vierailija
Voisitteko laittaa ficci-linkkejä, jotenkin huonosti niitä aina löydän? Ainakaan hyviä.
Ugly Beautifulista tuli juuri uusi luku ja on tosi kuuma, mutta myös tosi tunteikas ja hellä. :) https://archiveofourown.org/works/47669389

Tuo mainittu juuri päättynyt lätkäfic (jossa ei ole paljoa lätkää) on vähän samantyylinen, että lähtee kuumasta yhden illan jutusta josta "ei voi tulla koskaan mitään", mutta sitten ollaankin korvia myöten - ding ding - lätkässä, mutta se näkyy harmillisesti vain jos on AO3-tunnukset. https://archiveofourown.org/works/47853931

Oli tarkoitus saada oma ficcini linjoille ennen Aktia Sloveniassa, mutta voi mennä myöhempään iltaan.

- Joymuffin
 
vierailija
Ugly Beautifulista tuli juuri uusi luku ja on tosi kuuma, mutta myös tosi tunteikas ja hellä. https://archiveofourown.org/works/47669389

Tuo mainittu juuri päättynyt lätkäfic (jossa ei ole paljoa lätkää) on vähän samantyylinen, että lähtee kuumasta yhden illan jutusta josta "ei voi tulla koskaan mitään", mutta sitten ollaankin korvia myöten - ding ding - lätkässä, mutta se näkyy harmillisesti vain jos on AO3-tunnukset. https://archiveofourown.org/works/47853931

Oli tarkoitus saada oma ficcini linjoille ennen Aktia Sloveniassa, mutta voi mennä myöhempään iltaan.

- Joymuffin
Jes, sitä ootellessa! :)
 
vierailija
Lisään vielä, että jotenkin oli tosi koskettava tuossa Ugly Beautifulin viimeisimmässä luvussa se, mitä Jere ajatteli siitä, miten oli sängyssä parhaan ystävänsä kanssa, joka oikeasti välittää hänestä, kun alussa tuossa ficissä oli hyvin erilainen meno.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina

Yhteistyössä