Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ugly Beautifulista tuli juuri uusi luku ja on tosi kuuma, mutta myös tosi tunteikas ja hellä. https://archiveofourown.org/works/47669389

Tuo mainittu juuri päättynyt lätkäfic (jossa ei ole paljoa lätkää) on vähän samantyylinen, että lähtee kuumasta yhden illan jutusta josta "ei voi tulla koskaan mitään", mutta sitten ollaankin korvia myöten - ding ding - lätkässä, mutta se näkyy harmillisesti vain jos on AO3-tunnukset. https://archiveofourown.org/works/47853931

Oli tarkoitus saada oma ficcini linjoille ennen Aktia Sloveniassa, mutta voi mennä myöhempään iltaan.

- Joymuffin
👍
 
vierailija
Heiiii!!!!!

Hallusinaatio täällä varmaan mutta....

Mysteerimiehellä näyttäisi olevan käsivarressa 2 luomea kyynärpään ja ranteen välimaastossa. Olen tästä kuvasta https ://www.slovenskenovice .si/media/images/20230319/1406284.width-932. jpg (poista välit) näkevinäni samat myös Bojanin käsivarressa. Löytyiskö kenenkään arkistosta parempaa kuvaa käsivarresta?
 
vierailija
Naurattaa kun pelataan aina kavereiden kanssa yhtä lautapeliä vähän omatekoisilla säännöillä, joissa välillä tehdään randomjuttuja ja ko. satunnaisesti pelaavan pelaajan nimi on Mysteerimies, meni vähän pilalle tämäkin hahmo. :D
 
vierailija
Heiiii!!!!!

Hallusinaatio täällä varmaan mutta....

Mysteerimiehellä näyttäisi olevan käsivarressa 2 luomea kyynärpään ja ranteen välimaastossa. Olen tästä kuvasta https ://www.slovenskenovice .si/media/images/20230319/1406284.width-932. jpg (poista välit) näkevinäni samat myös Bojanin käsivarressa. Löytyiskö kenenkään arkistosta parempaa kuvaa käsivarresta?
Voi kuule, mä jo heti ensimmäisenä vertasin nännit ja kaikki mahdolliset kehon pilkut.🙈 En saa hänestä Bojania. Olen kuitenkin mielelläni väärässä, joten jatkakaa vertailua. Tulee jo mieleen se episodi, jossa yritettiin selvittää, että onko Janilla lävistys.😂
 
vierailija
Voi kuule, mä jo heti ensimmäisenä vertasin nännit ja kaikki mahdolliset kehon pilkut. En saa hänestä Bojania. Olen kuitenkin mielelläni väärässä, joten jatkakaa vertailua. Tulee jo mieleen se episodi, jossa yritettiin selvittää, että onko Janilla lävistys.

Hauska että mainitsit tämän, minähän se senkin bongasin siitä saunarekkakuvasta 🤦🏼‍♀️. Selvästi olen hyvä zoomailemaan, joka johtuu ehkä siitä että valokuvaus on mulle hyvin rakas harrastus (en siis ole valtakunnan ykkösfani, toim. huom.) 😁

T. Luomien ja yksityishenkilöiden zoomailija
 
Nyt hei.
Ainakin Kärde haluaa, että me ajatellaan, että kuvassa on Bojan. Muuten niitä sortseja EI olisi laitettu vinoon.
Uuden biisin julkistuspäivä on 15.9., juuri ennen Joksujen Skandi-kiertuetta. Ja lusikatkin jaossa.
Ehkä me kehitämme draamaa, mutta Kärde auttaa meitä siinä kyllä kiitettävästi.
 
vierailija
Nyt hei.
Ainakin Kärde haluaa, että me ajatellaan, että kuvassa on Bojan. Muuten niitä sortseja EI olisi laitettu vinoon.
Uuden biisin julkistuspäivä on 15.9., juuri ennen Joksujen Skandi-kiertuetta. Ja lusikatkin jaossa.
Ehkä me kehitämme draamaa, mutta Kärde auttaa meitä siinä kyllä kiitettävästi.

Kyllä, ja Kärdehän on tosiaan ihan suoraan sanonutkin että tykkää hämmentää 😁.

Mulla on muuten semmoinen olo, että oon nähnyt nuo ruutushortsit jossain aikaisemmin? Kuvittelenko omiani?
 
vierailija
Nyt hei.
Ainakin Kärde haluaa, että me ajatellaan, että kuvassa on Bojan. Muuten niitä sortseja EI olisi laitettu vinoon.
Uuden biisin julkistuspäivä on 15.9., juuri ennen Joksujen Skandi-kiertuetta. Ja lusikatkin jaossa.
Ehkä me kehitämme draamaa, mutta Kärde auttaa meitä siinä kyllä kiitettävästi.
Hyvä pointti. Ehkä ajatuksena on tällä tavoin saada ihmiset odottamaan yhä enemmän uutta biisiä, saada fanit kiinnostumaan siitä, kuka sieltä paljastuukaan yhteistyökumppaniksi. Näin nostetaan hypeä ja kukaan ei unohda että tulee uutta musiikkia. Voi olla myös hämmentämistä, taikka siggen molempia. Silti pienenpieni toivo kytee yhä minussa, toivo siitä että yhteisbiisi olisi kaikesta huolimatta tulossa vaikka Bn ja kuvan henkilön käsiä olen vertaillut ja tullut siihen tulokseen etteivät näytä samalle.

Indigo
(MRS kysymys)
 

Yhteistyössä